::: Flexa obre nova botiga al Vallès Occidental

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: Flexa obre nova botiga al Vallès Occidental

EntradaAutor: Gisela010 » dj. maig 29, 2014 2:55 pm

Flexa, la innovadora marca danesa especialista en mobles per a nens, potencia la seva presència a la província de Barcelona. Obrirà la seva 5ª botiga oficial el proper 5 de juny al Centre Comercial Baricentro situat al Vallès Occidental.

La nova botiga comptarà amb una àrea de vendes de 100 m2, la qual estarà plena de mobles divertits i decoracions infantils per a aquelles famílies modernes que aprecien la qualitat i el disseny nòrdic.


Les famílies amb nens de la zona del Vallès podran gaudir d'un nou concepte d'establiment, amb una imatge fresca i inspiradora que cuida, tant als nens, com als pares. L'aparença neta, moderna i escandinava de la botiga combinada amb els detalls juganers i imaginatius permetrà visualitzar els mobles Flexa, tèxtils i accessoris en un entorn molt complet.

La botiga està dissenyada per reflectir les diverses necessitats dels nens segons les seves edats i, per tant, hi trobareu tot el necessari per a l'habitació: des d'adhesius, mòbils, accessoris, tèxtils i llums, fins a llits, escriptoris, cadires i solucions d'emmagatzematge funcionals per a l'habitació dels infants.

Hem de recordar que Flexa ha estat a l'avantguarda dels mobles de disseny per als nens durant més de 40 anys. Tots els seus productes són desenvolupats seguint la mateixa filosofia nòrdica de disseny amb una forta èmfasi en la funcionalitat i l'estètica. El mobiliari és multifuncional i pot ser canviat segons el nen creixi i desenvolupi les noves necessitats.

La marca creu en el disseny durador i és per això que col·labora amb especialistes en nens, educadors i experts en son per garantir que el desenvolupament del nen sigui el més important des del principi i, a més, per estar actualitzats en els últims coneixements sobre els infants, les seves necessitats de joc, el seu aprenentatge i el seu son.


No us perdeu les seves promocions d'obertura:

- Entre tots els clients que realitzin una comanda de mobles del 5 al 14 de juny, un d'ells podrà obtenir tots els articles de la seva comanda de forma gratuïta.
- Compra un llit Classic, White o Baby i aconsegueix un matalàs de forma gratuïta. Estalvia fins a 376€. Promoció vàlida únicament a Flexa Shop Baricentro fins el 28 de juny.

Més informació a Flexa http://www.flexaworld.es


Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::