::: De colònies

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: De colònies

EntradaAutor: Gisela010 » dc. jul. 02, 2014 10:36 am

Ja ho vaig notar a les colònies de l'estiu passat...
És ben bé quedar-se sense mòbil ni tablet, ni Ds...que experimentes una regressió primitiva i et ve una mena de fascinació incomprensible pel foc!

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: ::: De colònies

EntradaAutor: Anna Maria » dc. jul. 02, 2014 6:33 pm

jajajajajaja. molt bo.
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::