::: De colònies
::: De colònies
Ja ho vaig notar a les colònies de l'estiu passat...
És ben bé quedar-se sense mòbil ni tablet, ni Ds...que experimentes una regressió primitiva i et ve una mena de fascinació incomprensible pel foc!

És ben bé quedar-se sense mòbil ni tablet, ni Ds...que experimentes una regressió primitiva i et ve una mena de fascinació incomprensible pel foc!

- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Re: ::: De colònies
jajajajajaja. molt bo.
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


