::: El primer bebè amb 3 pares legals
::: El primer bebè amb 3 pares legals
Fa un mes un jutge de Brasil va concedir a dues dones i un home el dret a reclamar legalment l'estatus de pares de la criatura. En el certificat de naixement del nen apareixen els noms dels tres pares, la qual cosa els converteix possiblement en la primera família del món amb tres pares legals d'un mateix nen.
El nen va néixer de la relació de dues dones homosexuals i d'un amic d'elles al que van convèncer perquè les ajudés a concebre l'infant.
Es creu que després d'aquesta sentència es poden donar més casos com aquest.
I vosaltres, què opineu?
Més informació a BBC www.bbc.com/news/world-latin-america-29195890
Photo: Kyle May / Foter / CC BY-SA

El nen va néixer de la relació de dues dones homosexuals i d'un amic d'elles al que van convèncer perquè les ajudés a concebre l'infant.
Es creu que després d'aquesta sentència es poden donar més casos com aquest.
I vosaltres, què opineu?
Més informació a BBC www.bbc.com/news/world-latin-america-29195890
Photo: Kyle May / Foter / CC BY-SA

- Sonunna
- :: tortuga

- Entrades: 335
- Membre des de: dc. oct. 09, 2013 6:37 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Re: ::: El primer bebè amb 3 pares legals
A mi em sembla molt bé. La meva dona i jo estem en una situació semblant. M'explico: ella està embarassada d'un donant anònim, però tenim un amic que és com el pare dels nens; no es vol perdre cap eco i el pobre, fa 50 km cada vegada que tenim una, amb el risc de que no el deixin passar, però ell diu que només per acompanyar-nos i veure la nostra cara de felicitat, ja li compensa. Definitivament, jo el registraria com a pare, el que passa és que no li hem preguntat que li semblaria... (i suposo que no podria ser, ja que no són fills biològics i dubto molt que els pogués adoptar...)
Un petó ho cura tot.


23 de juliol: Transfer 2 embris congelats.
7 d'agost: Pipi Test positiu.
19 d'agost: Sou dos amb batec +
16 d'octubre: Dos nens!! Ibai i Eder.


23 de juliol: Transfer 2 embris congelats.
7 d'agost: Pipi Test positiu.
19 d'agost: Sou dos amb batec +
16 d'octubre: Dos nens!! Ibai i Eder.
- Petitalinx
- :: papallona

- Entrades: 131
- Membre des de: dj. des. 26, 2013 7:54 pm
Re: ::: El primer bebè amb 3 pares legals
Hem sembla fantàstic!!!
Els pares són tan els que t'engendren com els que et cuiden.
Felicitats a aquest "trio" de pares!!!!
Els pares són tan els que t'engendren com els que et cuiden.
Felicitats a aquest "trio" de pares!!!!
- VespresVerds
- :: cèrvol

- Entrades: 569
- Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am
Re: ::: El primer bebè amb 3 pares legals
Genial!!! La parella només és un concepte cultural.
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




