::: El primer bebè amb 3 pares legals

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: El primer bebè amb 3 pares legals

EntradaAutor: Gisela010 » dt. set. 23, 2014 11:33 am

Fa un mes un jutge de Brasil va concedir a dues dones i un home el dret a reclamar legalment l'estatus de pares de la criatura. En el certificat de naixement del nen apareixen els noms dels tres pares, la qual cosa els converteix possiblement en la primera família del món amb tres pares legals d'un mateix nen.

El nen va néixer de la relació de dues dones homosexuals i d'un amic d'elles al que van convèncer perquè les ajudés a concebre l'infant.

Es creu que després d'aquesta sentència es poden donar més casos com aquest.

I vosaltres, què opineu?


Més informació a BBC www.bbc.com/news/world-latin-america-29195890


Photo: Kyle May / Foter / CC BY-SA


Imatge
Avatar de l’usuari
Sonunna
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 335
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 6:37 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

Re: ::: El primer bebè amb 3 pares legals

EntradaAutor: Sonunna » dt. set. 23, 2014 12:36 pm

A mi em sembla molt bé. La meva dona i jo estem en una situació semblant. M'explico: ella està embarassada d'un donant anònim, però tenim un amic que és com el pare dels nens; no es vol perdre cap eco i el pobre, fa 50 km cada vegada que tenim una, amb el risc de que no el deixin passar, però ell diu que només per acompanyar-nos i veure la nostra cara de felicitat, ja li compensa. Definitivament, jo el registraria com a pare, el que passa és que no li hem preguntat que li semblaria... (i suposo que no podria ser, ja que no són fills biològics i dubto molt que els pogués adoptar...)
Un petó ho cura tot.

Imatge
Imatge

23 de juliol: Transfer 2 embris congelats.
7 d'agost: Pipi Test positiu.
19 d'agost: Sou dos amb batec +
16 d'octubre: Dos nens!! Ibai i Eder.
Avatar de l’usuari
Petitalinx
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dj. des. 26, 2013 7:54 pm

Re: ::: El primer bebè amb 3 pares legals

EntradaAutor: Petitalinx » dt. set. 23, 2014 3:15 pm

Hem sembla fantàstic!!!
Els pares són tan els que t'engendren com els que et cuiden.
Felicitats a aquest "trio" de pares!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 569
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: ::: El primer bebè amb 3 pares legals

EntradaAutor: VespresVerds » dt. set. 23, 2014 5:40 pm

Genial!!! La parella només és un concepte cultural.

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::