::: Llet materna o llet artificial?

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: Llet materna o llet artificial?

EntradaAutor: Gisela010 » dc. gen. 21, 2015 9:28 am

A l'actualitat existeix un gran debat entre dones que decideixen alletar i les que els donen llet artificial als bebès. Un nou anunci alemany està generant polèmica en mostrar a una mare com si fos un robot.

L'anunci de la marca alemanya de llet 'Plain Milch' mostra a una mare alletant al seu bebè però aquesta 's'apaga' i podem veure que en realitat és una màquina que pot obtenir una nova dosi de llet artificial per a nounats de la companyia.

Què us sembla?

http://youtu.be/64QTNwH4ZRk
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: ::: Llet materna o llet artificial?

EntradaAutor: garota » dc. gen. 21, 2015 12:10 pm

Un anunci molt ridícul....
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

EntradaAutor: Embarassada » dc. gen. 21, 2015 2:40 pm

Em sembla molt trist... si mai acabem així malament rai! Després de veure l'anunci, l'última cosa que faria seria comprar aquesta marca, la veritat!
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

EntradaAutor: Maria V. » dc. gen. 21, 2015 5:52 pm

L'anunci és ridícul, però tampoc no n'hi ha per tant. Hi queda ben clar que el propòsit de la llet artificial és que sembli natural, que com la de la mare no hi ha res i que el pit és el model a imitar quan cal recórrer a substituts.
soclamarga
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dc. gen. 21, 2015 10:31 pm

Ufff a mi m'ha fet molta angúnia. No sé si realment volen dir tot això que diu la Maria V.

I la part del final?? La noia aquella bebent-se llet d'aquesta, tota "sexy" (????) i després diu MU???? és que no ho entenc...
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6210
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

EntradaAutor: Toni » dj. gen. 22, 2015 10:51 am

he,he.. doncs jo es que sóc una friki, però m'agrada molt l'anunci!!
Sobre tot quan diu MU! :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

;-))) ;-))) ;-)))
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dj. gen. 22, 2015 12:49 pm

Jo crec que està ben trobat doncs!! Segur que les vendes d'aquesta llet augmentaran per la polèmica que ha donat l'anunci. Si que es veritat que em sobra la paia sexi del final!!
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

EntradaAutor: aiguablava » dv. gen. 23, 2015 6:35 am

Molt bé, original, una manera no tant nyonya d'anunciar llets artificials i pel que veig sembla que aquesta llet és per nadons d'abans de 6 mesos, la qual cosa em sembla formidable, ja que crec que en el nostre país està prohibit fer publicitat del grup 1 de llets, de la d'inici i això és un atemptat per la llibertat d'informació de les famílies. Tots som prou adults per escollir el tipus de lactància. Nosaltres vam optar per l'artificial i moltíssia gent opta per la mixta des del primer dia. En definitiva, em sembla bé tot i que el vestit de núvia no entenc què hi representa.
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

EntradaAutor: Paparra » dv. gen. 23, 2015 7:20 am

aiguablava ha escrit:Molt bé, original, una manera no tant nyonya d'anunciar llets artificials i pel que veig sembla que aquesta llet és per nadons d'abans de 6 mesos, la qual cosa em sembla formidable, ja que crec que en el nostre país està prohibit fer publicitat del grup 1 de llets, de la d'inici i això és un atemptat per la llibertat d'informació de les famílies. Tots som prou adults per escollir el tipus de lactància. Nosaltres vam optar per l'artificial i moltíssia gent opta per la mixta des del primer dia. En definitiva, em sembla bé tot i que el vestit de núvia no entenc què hi representa.

No podria estar mes desacord amb tu. Moltissima gent? De les meves compis de mes (unes 30) nomes una tenia clar q volia fer LA. Les q han fet LMixta (i han acabat en LA) ha sigut x mal assessorament del personal medic i trobo q es totalment normal la conscienciacio q s'esta fent a aquest pais, i mes q haurien de fer-ne. Segons tu tambe deu sobrar el missatge de "fumar mata" dels paquets de tabac oi? Com que cadascu es lliure de fer el q li roti no cal q conscienciem a ningu...
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::