::: Colònies d'estiu
::: Colònies d'estiu
Quan els fills marxen de colònies, els pares tenen reaccions diferents: alguns pateixen, d'altres estan tristos, també n'hi ha de contents, altres ho aprofiten per fer una escapadeta romàntica...
I vosaltres, què sentiu quan els petits marxen de colònies?

I vosaltres, què sentiu quan els petits marxen de colònies?

Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


