::: 'Del revés', estrena en català!
::: 'Del revés', estrena en català!
El film 'Del revés' (Inside Out) explica la història d'una nena, la Riley, i les seves emocions, representades per diminuts personatges que viuen dins del seu cap i que es desboquen quan s'ha d'enfrontar a una nova ciutat, una casa nova i una escola nova. Davant tants canvis, la confusió s'apodera del quarter general i crea una situació de crisi emocional que hauran de solucionar junts.
I és que, tothom coneix la ment humana, però ningú no l’ha vist per dins. L’alegria, l’enuig, la ira, la tristesa, els records; tot és dins del cap de la Riley...
La pel·lícula s'estrenarà als cinemes i en català el divendres 17 de juliol.
Trobareu les sales de projecció en català fent clic aquí: http://www.gencat.cat/llengua/cinema/se ... film=28566
http://youtu.be/DHq9_qfdphA
I és que, tothom coneix la ment humana, però ningú no l’ha vist per dins. L’alegria, l’enuig, la ira, la tristesa, els records; tot és dins del cap de la Riley...
La pel·lícula s'estrenarà als cinemes i en català el divendres 17 de juliol.
Trobareu les sales de projecció en català fent clic aquí: http://www.gencat.cat/llengua/cinema/se ... film=28566
http://youtu.be/DHq9_qfdphA
Re: ::: 'Del revés', estrena en català!
Hola Gisela 010,
Genial que parlis de la peli aquesta. Ha estat molt ovacionada pel festival de Cannes i diuen que és tant o més bonica que "UP".
És tant per nens com per adults!!!
Serà una bona estrena d´estiu!
Genial que parlis de la peli aquesta. Ha estat molt ovacionada pel festival de Cannes i diuen que és tant o més bonica que "UP".
És tant per nens com per adults!!!
Serà una bona estrena d´estiu!

Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



