::: I la disfressa que ha fet més por aquest any ha estat...

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8014
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: I la disfressa que ha fet més por aquest any ha estat...

EntradaAutor: Gisela010 » dc. nov. 02, 2016 11:47 am

Els vampirs, homes llop i fantasmes són terrorífics, però no fan ni la meitat de por que una mare farta. I per això aquesta nena s'ha disfressat d'això aquest Halloween.

Com podeu veure, Lainie Griffin de 7 anys ha clavat l'aparença de mare exhausta. Ulleres, vòmit a l'espatlla, cabells despentinat i un recollit desastrós, un dels bebès penjant de la cama…

Ara ja sabreu de què disfressar-vos l'any vinent...

Imatge
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: ::: I la disfressa que ha fet més por aquest any ha estat...

EntradaAutor: aiguablava » dv. nov. 04, 2016 6:31 am

Original, divertida però m'avorreix i em cansa profundament veure sempre el mateix, veure mares ulleroses que deuen ser mares solteres totes, perquè mai surten pares ullerosos. Per la meva experiència, això és ciència ficció.

Cansada, cansadíssima.

Sóc mare treballadora, tinc molt mala salut, i la meva vida està bastant condicionada per vàries malalties cròniques i mai, mai, vaig fer ulleres ni vaig mostrar aspecte cansat quan vaig tenir el meu fill. En totes les meves fotos d'aquella època se'm veu com sempre, somrient, activa i molt feliç.

I sempre em pregunto: si a casa ens en vam sortir tan bé i ens sortim tan bé i altra gent sense problemes de salut diu que la seva vida ha canviat tant, que no dormen, que fan mala cara, que no tenen temps ni de sortir...?

Serà manca de planificació i organització? Seran ganes (subconscients) de fer-se la víctima i cridar l'atenció? Serà que potser no estaven tan convençuts de tenir fills com es pensaven o que no havien previst què podria passar i havien planificat prèviament com resoldre-ho?

Molts cops penso que tenir la meva vida molt condicionada per problemes de salut va fer que fóssim capaços de planificar molt bé com seria la nostra vida amb el nostre fill i això va fer que sortíssim de la clínica descansats i continuéssim així sempre. Sempre hi ha aquella angoixa de les primeres tres o quatre setmanes i el fet que tot és nou, però jo era exactament la de sempre, igual, sense ulleres, sense res a modificar.

Mares i pares, ànims i penseu que això només una disfressa, que a la realitat sigui així o no, és qüestió d'organització, de saber compartir i delegar (o sigui, només de repartir els deures de ser pares), de no anar de víctima i de ser molt i molt positiu. Les profecies d'autocompliment són certes.
Toni
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3855
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

EntradaAutor: Toni » dv. nov. 04, 2016 9:53 am

Bé, si que potser que moltes vegades sigui falta d'organització.

Des de la meva experiència com a pare crec que tot depèn d'això i de que "com et surt el nen"... hi han que són més dormilegues i tranquils com va ser el nostre primer, per això ens vam animar a tenir un segon.. i aquest no ens va deixar dormir gaire.. una mica si que fèiem la cara de la disfressa :-:) :-:)

També ets tu qui ha de mirar d'imposar el ritme de vida... si un diumenge no pots quedar d'hora per que el nen ha de dormir anem malament.. és el que comentes, que planifiquis tu i no haver de planificar exclusivament en funció de les suposades necessitats del nen...

Tinc uns amics que no vol quedar els diumenges per que al tornar a casa els nens es dormen al cotxe i desprès els hi costa molt de dormir tota la nit.. i prefereix no sortir els diumenges i dir que no pot sortir... i posar cara de circumstàncies.. i dir que dur això de tenir nens...
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. nov. 04, 2016 3:27 pm

Aiguablava, me n'alegro que te n'hagis sortit tant bé, però mai dubtis de les que ho hem passat molt malament.
I no, no sóc mare soltera, però la meva filla, encara ara amb 3 anys, a la nit no vol saber res del pare. La teta no he pogut delegar-la, el pare no en té. Hem tingut 15/20 despertars per nit, en només 9 hores de son nocturn!! He anat a treballar des de que se'm va acabar la baixa a les 16 setmanes, i en aquella época i durant 3 mesos seguits es despertava a les 3 del matí i no tornava a dormir-se fins les 6... I mitja hora més tard, sonava el despertador (per al pare i per mi). Així que si, he anat ullerosa i el meu home també. Hem perdut pes, tots dos, de tal com anem amunt i avall en aquests 3 anys.
La gent (sobretot ma mare) si que m'ha dit de la mala cara que faig molts dels dies. I a la feina i ha dies que fins i tot m'han preguntat si estic malalta, així que, ganes de fer-se la víctima cap ni una... Esgotada és el que estic.
I clar que ens organitzem, sempre hi ha hagut menjar a casa, dinar fet casolà, he portat la feina al dia, i la casa endreçada (com hem pogut entre els 2). I això sense organització-planificació dificilment, això si, amb una nena penjada quan era bebé i de més gran, quan hem aconseguit dormir-la.
Dius que potser no teníem ganes de ser mares? He patit 3 abortaments i m'he sotmés a varis tractaments de fertilitat, així que sé el que és desitjar un fill i el que és predre'l vàries vegades. I això no treu que dormi malament, que vagi cansada, ullerosa, i que m'agradaria dormir almenys 5 hores seguides cada nit.
Així que és una disfressa divertida i no és ciencia ficció.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::