::: Educació Emocional per a la Primera Infància a Vida Meva

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 7026
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: Educació Emocional per a la Primera Infància a Vida Meva

EntradaAutor: Gisela010 » dl. oct. 09, 2017 9:59 am

El proper 17 d'octubre, de 17:30 a 19h, l'Associació de mares Vida Meva comença el curs quinzenal d'Educació Emocional per a la Primera Infància, dirigit a nens i nenes de 2 a 4 anys acompanyats de la seva mare, pare i/o familiar.

En aquesta activitat treballareu els sentiments i emocions des de la primera infància, com una actitud que ha de tenir present en tot moment la família; millorar l’autoconsciència i la confiança d’un mateix, dominar les emocions i els impulsos, i augmentar l’empatia i la col·laboració entre els infants.
El taller s’estructura en dues parts:
La primera és conjunta, on els progenitors comparteixen activitats lúdiques i educatives (jocs, manualitats, titelles, contes, relaxació, etc.);
La segona part es separen. Durant 45 minuts, aproximadament, els adults reben entrenament emocional amb la psicòloga i els infants juguen i creen amb l’educadora. Les sessions transcorren amb tranquil·litat perquè tots tenen contacte visual i es va creant cohesió de grup en les primeres experiències de relacions socials dels participants menuts.

Es recomana portar roba còmoda per tal de poder participar en les dinàmiques.
Places limitades! Obligatòria inscripció prèvia.

Més informació i inscripcions a Vida Meva https://vidameva.cat/events/educacio-emocional/

Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Gisela010 i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: