::: 60.000 euros per anar a viure als Alps, qui s'anima?

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: 60.000 euros per anar a viure als Alps, qui s'anima?

EntradaAutor: Gisela010 » dv. nov. 24, 2017 12:42 pm

Apunteu el nom d'Albinen. Es tracta d'un petit llogaret situat enmig dels Alps, d'uns 250 habitants, i que es troba a punt de desaparèixer. De fet, el centre escolar ha hagut de tancar les seves portes per falta de nens i molts dels seus habitatges són emprats únicament per gaudir d'uns dies de vacances. Per això, ofereixen 60.000 euros per família i, en concret, 21.500 euros a cada adult que es decideixi traslladar allà, quantitat que es pot incrementar en 8500 més.

Segons recull ‘The Sun’, la intenció és evitar la desaparició de la població i per això ofereixen fins a gairebé 60.000 euros a les famílies que decideixin mudar-se allí. 21.500 per adult i 8500 euros per cada nen. Així de simple? No.

Tota persona que decideixi mudar-se a aquest poble suís ha de complir amb una sèrie de condicions: han de ser menors de 45 anys i han de residir allà, com a mínim, durant deu anys. També han d'adquirir un habitatge propi el cost mínim del qual ascendeix a gairebé 172.000 euros.

Us hi animaríeu?



Imatge
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: ::: 60.000 euros per anar a viure als Alps, qui s'anima?

EntradaAutor: madame3 » dv. nov. 24, 2017 4:20 pm

Jo ja visc a Suïssa, catxis… i no em van oferir diners en arribar…! jaja

Jo hi aniria si pogués, però la veritat és que s'ha de tenir moltes ganes de viure en un poble tan petit. A més, de què s'hi treballaria? Sector terciari o tenir una caseta per a acollir turistes. Per a lo segon cal pasta, i per a lo primer cal que hi hagi possibilitats de feina i, repeteixo I, parlar l'idioma. El dialecte de Wallis és difícil d'entendre dintre de les varietats del suís alemany. I els suïssos de poble solen ser tancats de nassos. Jo com a experiència hi aniria però ni de broma m'hi compraria res…

Per cert, s'han fet una propaganda estupenda…!

Aquí la notícia completa, on entre altres coses dius que feina al poble no n'hi ha.
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/31655838

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::