::: Juguem amb el tacte. La Màgia dels Regals (massatge i moixaines), a Vida Meva

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: Juguem amb el tacte. La Màgia dels Regals (massatge i moixaines), a Vida Meva

EntradaAutor: Gisela010 » dc. des. 13, 2017 12:14 pm

El proper 16 de desembre, d'11:30 a 12:30h, l'Associació de mares Vida Meva organitza el taller 'Juguem amb el tacte. La Màgia dels Regals (massatge i moixaines)', dirigit a famílies amb infants de 0 a 6 anys.

La Glòria fa molt de temps (que …) pensant en un regal especial per la seva estimada filleta. Finalment, gràcies al Caragol Riu el cercarà.
“- A través de la Glòria es vol fer gaudir als infants d’un personatge proper, alegre, dinàmic… Una figura clau en el desenvolupament d’un infant, el seu referent més proper (generalment), la mare! La Glòria, a més, pretén ser un reflex de la societat actual pel que fa a la necessitat de les coses materials en els més petits: gràcies al Caragol Riu esbrinarà que res és més necessari que una bona moixaina, una gran abraçada i un petó gegant de la mare. Un missatge pel món adult que sovint oblida aquesta necessitat de con-tacte, no per manca d’interès i/o necessitat, sinó per falta de temps en aquest ritme frenètic de la societat actual.”

Proposta acompanyada de petits instruments i diferents materials que captivaran l’atenció dels més menuts -.
Una proposta d’espectacle per fluir i escoltar-explicar les diferents històries a sobre del cos dels més petits.


Abans d’acabar la sessió també hi haurà una estona per xerrar d’alguns aspectes i premisses que han anat sortint durant l’espectacle i explicar el perquè d’aquesta necessitat de con-tacte. Serà el moment en què els infants podran descobrir la panera dels tresors de La Llavor Màgica.

Observacions:
*Si venen dos infants (família) es recomana hi hagi un adult per infant.

Inscripcions fent clic aquí: https://vidameva.cat/taller/magia-regals-massatge/

Més informació i inscripcions a Vida Meva www.vidameva.cat

Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::