::: Una model decideix desfilar alletant el seu bebè

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: Una model decideix desfilar alletant el seu bebè

EntradaAutor: Gisela010 » dv. jul. 20, 2018 9:46 am

La model Mara Martin ha aparegut últimament en els titulars després de desfilar en una passarel·la alletant al seu bebè, com a part d'una desfilada de vestits de bany de Sports Illustrated. El fet, que va ser descrit com 'una cosa que se'ls va ocórrer al moment', ha estat catalogat com inspirador i apoderant per molts mitjans, i la pròpia Mara ha escrit a Instagram: “Estic agraïda per poder compartir aquest missatge, i amb sort normalitzar l'alletament i també mostrar que les dones PODEN FER-HO TOT.”

No obstant això, i de forma predictible, no tothom va quedar impressionat. Entre les mostres de positivitat i respecte, hi havia gent criticant i repartint odi.

Tot aquest episodi ha deslligat discussions sobre alletar en públic, i les amables mostres de suport a Mara són un senyal positiu que l'estigma s'està superant.

I a vosaltres, què us sembla? Què en penseu? Aquí teniu el vídeo:



Imatge
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: ::: Una model decideix desfilar alletant el seu bebè

EntradaAutor: aiguablava » dc. jul. 25, 2018 7:22 pm

Pobre criatura... li feia falta passejar incòmode per una pasarel.la plena de focus i flashos?
A mi no em diu absolutament res, però res de res, m'és totalment indiferent. Veig moltes dones donant de mamar els seus fills a on els ve de gust, no veig quina reivindicació cal fer. Avui en dia, les mares que potser haurien de reivindicar alguna cosa són les que pel motiu que sigui han de donar o donen biberons als seus fills des de que neixen, perquè molta gent les criminalitza sense saber-ne les causes.

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::