:: Els pares ja poden alletar els bebès!

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Toni
:: girafa
:: girafa
Contacta:
Ubicació: Bcn
Entrades: 2894
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm

:: Els pares ja poden alletar els bebès!

dt. juny 18, 2019 3:32 pm

Un producte ideal per alliberar la càrrega de les mares, permet alletar als pares i augmentar el temps que dormen els nadons.

Basant-se en els consells de pediatres i mainaderes, que diuen que els nadons tendeixen a tocar el pit amb les mans durant l'alimentació, i que la suavitat els sembla calmar, el producte s'ha conformat per semblar-se als pits de la dona. Amb aquest producte un pare pot agafar el seu nadó en els dos braços.
El dispositiu va connectat a una aplicació que memoritza el temps de lactància i de son del nadó, i que et dona informació sobre les condicions del bebè.

L'hem vist a Undersingmap, sembla que de moment només estarà disponible al Japó.
Trobareu més informació a Dentsu.com

Imatge
Anna Maria
:: zebra
:: zebra
Ubicació: Lleida
Entrades: 1736
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am

Re: :: Els pares ja poden alletar els bebès!

dt. juny 18, 2019 3:40 pm

Bones,
sé que hi ha els xumets, i que jo també vaig intentar que l'Isaac s'hi acostumés, però aquesta idea, tot i que entenc que ens vol ajudar... Jo veig un artilugi de plàstic! Si volem alliberar càrrega a la mare, està bé posar-se a recollir, fer dinar, portar germans grans a escola, mentre la mare alleta. Però bé, espero que serveixi per algú.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al juliol al Club de lectura del SP llegirem Laura a la ciutat dels sants de Miquel Llor. T'apuntes?
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 536
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: :: Els pares ja poden alletar els bebès!

dt. juny 18, 2019 10:17 pm

Completament d'acord amb l'Anna Maria,

Entenc que l'invent vol ser una ajuda, i en cas de necessitat a algú potser li pot anar bé, però no deixa de ser un plàstic (com els xumets) i si és per ajudar a la mare val més que l'ajuda sigui fent el dinar, rentant els plats, roba, terra, etc. O assegurant el silenci a casa perquè la mare pugui dormir còmodament quan el nen/a també ho faci.

Ara bé quan, a ulls d'algú, quedo com una masclista, antiquada, etc però els homes i les dones no som iguals, i molt menys en la criança dels fills de mesos (ens agradi o no). Igualtat en condicions laborals, salaris etc sí, però en comptes de fer invents per substituir a la mare caldria donar facilitats a mares i pares (als dos) per fer una conciliació real, i on es respectéssin les necessitats i els ritmes vitals del nadó.

Trobo molt trist que els nadons s'hagin d'adaptar al món i ritmes dels pares/societat i no a la inversa.

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: