:: Mama, jo també vull donar teta

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6079
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

:: Mama, jo també vull donar teta

EntradaAutor: Toni » dj. jul. 18, 2019 11:40 am

Àlbum il·lustrat dedicat a les àvies que han donat suport a les lactàncies de les seves filles ... encara que elles no haguessin donat pit

Quan les dones esdevenen mares per primera vegada, les àvies són un dels són un dels principals suports en aquell moment, especialment en la lactància materna.

Però hi ha una generació de dones que van viure en un moment social on van tenir dificultats per alletar amb normalitat. Aquestes dones, ara àvies, han donat suport incondicional a les seves filles amb els seus nadons i les seves lactàncies. I es mereixen tot el nostre reconeixement.

Aquest conte ens explica la història d'una àvia que està sempre al costat de la seva filla, amb amor i respecte, ajudant i aprenent. I com cura les cicatrius del seu cor a través de la seva neta i el seu net.

Gairebé exhaurida la primera edició autofinançada, amb aquest crowdfunding volen fer una segona edició del conte il·lustrat "Mama, jo també vull donar teta" per a tots aquells que voleu tenir a les vostres mans aquest preciós i emotiu conte, i que també voleu que el vostre nom surti als agraïments.

Podeu veure el projecte a Verkami »
https://www.verkami.com/locale/ca/proje ... donar-teta




Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::