Els nens tornen als carrers de Girona després de més de 40 dies de confinament
Els nens tornen als carrers de Girona després de més de 40 dies de confinament
Les criatures han pogut tornar a sortir pels carrers de Girona després d'estar més de 40 dies confinades a casa. Els més matiners han acompanyat als seus pares a comprar el pa i l'esmorzar, molts amb mascareta i agafats de la mà. Tot i que no s'han registrat aglomeracions, el degoteig de pares i fills ha estat constant perquè el temps ha acompanyat. "Els nens esperaven amb molta il·lusió poder sortir", ha explicat en declaracions a l'ACN Laia Martorià, que ha aprofitat per passejar amb el seu fill Miquel. Alguns han optat per caminar pel barri vell, altres han optat per anar en patinet o bicicleta per la vora de l'Onyar i els més moguts han preferit córrer. Cap d'ells, però, ha pogut entrar als parcs, que continuen tancats.
Font: ACN Girona

Font: ACN Girona

Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


