Restrenyiment postpart
Restrenyiment postpart
Hola!
Ja fa més d'una setmana que vaig tenir el meu petit i no me'n surto amb el tema del restrenyiment. Durant l'embaràs no vaig tenir cap problema però des que vaig parir que no hi ha manera d'anar al lavabo. Hi he anat una mica però molt poc i amb moltíssima dificultat. Què em recomaneu? Em fa por prendre algun laxant, encara que sigui natural, per por que li passi al petit a través de la llet.
Gràcies!
Ja fa més d'una setmana que vaig tenir el meu petit i no me'n surto amb el tema del restrenyiment. Durant l'embaràs no vaig tenir cap problema però des que vaig parir que no hi ha manera d'anar al lavabo. Hi he anat una mica però molt poc i amb moltíssima dificultat. Què em recomaneu? Em fa por prendre algun laxant, encara que sigui natural, per por que li passi al petit a través de la llet.
Gràcies!
Re: Restrenyiment postpart
Uf, ja no me'n recordava....
Molts kiwis, supositoris de glicerina, verdureta i paciència.
Per saber si pots pendre algun laxant consulta la web e-lactancia.org
ànim!
Molts kiwis, supositoris de glicerina, verdureta i paciència.
Per saber si pots pendre algun laxant consulta la web e-lactancia.org
ànim!
Llavors de lli...oli en un llum!! A mes de kiwi, prunes, etc...
Doncs a mi la ginecologa em va donar Duphalac i m'anava força bé, també els kiwis. Sobretot paciència perque la meva nena té 7 mesos i ara començo a anar bé, així que...imagínat.
Hola MAROA!!Jo tambe fa una setmana que vaig tenir el meu petitó i tambè estic amb el restrenyiment. Quant estava a l'hospital em van donar MICRALAX (laxant) i quan vaig arribar a casa ho vaig provar i em va anar força bè.
Aixo si vaig estar el meu temps al WC i paciència, entre els punts i el restrenyiment veia les estrelles.
Aixo si vaig estar el meu temps al WC i paciència, entre els punts i el restrenyiment veia les estrelles.
Hola! I felicitats pel teu bebé!!!
Jo durant tot l'embaràs i després del part durant una bona temporada, vaig estar amb supositoris de glicerina. MANO DE SANTO!!! No vaig tenir mai cap problema de restrenyiment gràcies a això. Però clar, jo ho feia de manera rutinària, cada dia un, tant si en tenia ganes com si no! Així m'evitava molts mals. La ginecòloga també m'ho va recomenar per després de parir. I així vaig seguir alguna setmaneta més, fins que tot es va posar al seu lloc. Ànims!! Aquesta és una de les parts antipàtiques de tenir un fill!!
Jo durant tot l'embaràs i després del part durant una bona temporada, vaig estar amb supositoris de glicerina. MANO DE SANTO!!! No vaig tenir mai cap problema de restrenyiment gràcies a això. Però clar, jo ho feia de manera rutinària, cada dia un, tant si en tenia ganes com si no! Així m'evitava molts mals. La ginecòloga també m'ho va recomenar per després de parir. I així vaig seguir alguna setmaneta més, fins que tot es va posar al seu lloc. Ànims!! Aquesta és una de les parts antipàtiques de tenir un fill!!
- miriam&sergio
- :: zebra

- Entrades: 1383
- Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm
Hola!
A mi també em van donar MICRALAX a l'hospital i me'l vaig comprar per casa i molt be!
A mi també em van donar MICRALAX a l'hospital i me'l vaig comprar per casa i molt be!
Hola!
Doncs el meu fill ja té 3 mesos i fins no fa pas gaire vaig haver de tirar amb supositoris de glicerina.
Una cosa: si alletes has de veure molta aigua, no només per la producció de llet, sinó també pel trànsit intestinal (a part de verdures i tot el que s'ha dit)
Que vagi bé!
Mireia
Doncs el meu fill ja té 3 mesos i fins no fa pas gaire vaig haver de tirar amb supositoris de glicerina.
Una cosa: si alletes has de veure molta aigua, no només per la producció de llet, sinó també pel trànsit intestinal (a part de verdures i tot el que s'ha dit)
Que vagi bé!
Mireia
Maroa, no sé quin part vas tenir però si et van posar epidural és probable que l'anestèsia t'afectés també als budells i ara estiguin una mica "destarotats". En el meu cas, a més a més tenia punts i hi havia una part psicològica, que em feia por que em fes mal i jo crec que aquesta por em treia les ganes d'anar al lavabo... Jo crec que una setmana, i parlant de post-part és poc per preocupar-se, però sí que està bé prendre molta aigua i verdures, cereals integrals...
Les llavors de lli van bé de prendre posades en remull des de la nit abans i triturades i te les empasses amb l'aigua i tot. És una mica llefiscós, això sí
Les llavors de lli van bé de prendre posades en remull des de la nit abans i triturades i te les empasses amb l'aigua i tot. És una mica llefiscós, això sí

Moltes gràcies noies!
Al final, per poder "treure el tap" vaig haver de recórrer al Micralax. Ara toca "començar de nou" i intentar que no es torni a repetir el restrenyiment ara que els punts ja no em fan mal. Així doncs, sucs de taronja, kiwis i llavors de lli !!!
Al final, per poder "treure el tap" vaig haver de recórrer al Micralax. Ara toca "començar de nou" i intentar que no es torni a repetir el restrenyiment ara que els punts ja no em fan mal. Així doncs, sucs de taronja, kiwis i llavors de lli !!!
Jo fa un mes i mig que vaig parir, i encara tinc restrenyiment, tot i que no n'havia tingut abans ni durant l'embaràs...
La veritat és que al principi sagnava quan finalment conseguia anar al labavo, les primeres setmanes només aconseguia anar-hi un cop a la setmana, ara ja comença a ser cada dos o tres dies.
La veritat és que al principi sagnava quan finalment conseguia anar al labavo, les primeres setmanes només aconseguia anar-hi un cop a la setmana, ara ja comença a ser cada dos o tres dies.
Avui fa 3 setmanes que vaig tenir el Victor, vaig estar dos dies ingressada i cap dia vaig anar de ventre i mira que em van donar micralax, pero vaig esperar arribar a casa per tenir més intimitat.
Ara per sort ja no em fa mal la zona, els punts m'han caigut i ja no tinc hemoranes ( quin mal em van arribar a fer).
Em van fer episiotomia a la banda dreta.
Per cer quan heu tardat a tenir relacions sexuals?
Ara per sort ja no em fa mal la zona, els punts m'han caigut i ja no tinc hemoranes ( quin mal em van arribar a fer).
Em van fer episiotomia a la banda dreta.
Per cer quan heu tardat a tenir relacions sexuals?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |