Tribu!
Tribu!
Hola noies!
Tinc un nen de dos mesos, i volia fer una mica de sondeig per si hi ha gaires mares en ple postpart o amb bebès de menys de sis mesos i tal... M'encantaria anar a un grup de criança, fer tribu, etc...però el panorama actual, amb el confinament, no està gaire per la labor...:)
Una abraçada!!
Tinc un nen de dos mesos, i volia fer una mica de sondeig per si hi ha gaires mares en ple postpart o amb bebès de menys de sis mesos i tal... M'encantaria anar a un grup de criança, fer tribu, etc...però el panorama actual, amb el confinament, no està gaire per la labor...:)
Una abraçada!!
Re: Tribu!
Hola! Jo tambe ramble tinc un bebe de 2 mesos i li estic donant el pit. He tingut algunes dificultats i amb aixo del confinament encara han estat mes complicades. Estaria be poder-ho parlar i compartir experiencies amb altres mare ja q no puc anar a les assessores de lactancia. Una abraçada
Hola! Jo tamble tinc un bebe de 2 mesos i li estic donant el pit. He tingut algunes dificultats i amb aixo del confinament encara han estat mes complicades. Estaria be poder-ho parlar i compartir experiencies amb altres mare ja q no puc anar a les assessores de lactancia. Una abraçada
Laia guapa! Si vols passam el teu telèfon i faig un grupet de WhatsApp amb la Nicoleta també! Així anem sumant!! :)
- Miacharlotte
- Entrades: 3
- Membre des de: dj. feb. 17, 2022 8:53 am
- Ubicació: United States
- Contacta:
Sometimes tribe is used to simply mean "family" or "clan," or even a large group: "A tribe of college students roamed the streets." cps test
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |