caiguda cabell pospart

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
star81
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 10, 2015 6:44 pm

caiguda cabell pospart

EntradaAutor: star81 » dj. des. 17, 2015 8:24 am

Bon dia noies,

Estic en aquesta etapa de caiguda de cabell despres d'haver tingut fa 2 mesos a la meva filla
Algu de vosaltres coneix algun producte de farmacia o natural per poder enfortir mes el cabell en aquesta etapa?

moltes gracies
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: caiguda cabell pospart

EntradaAutor: pesol » dv. des. 18, 2015 8:03 am

No et gastis els diners en productes de farmàcia.

El creixement normal del cabell es produeix en tres cicles:
- La fase  d’anagènesi o de creixement: Les cèl·lules del bulb pilós es divideixen activament i produeixen un creixement del cabell. Aquesta fase dura de dos anys a sis anys. En general aproximadament del 85 per cent a 90 per cent de tots els cabells del cuir cabellut es troben en aquesta fase.
- La fase catàgena o de transició: El cabell deixa de créixer i la part inferior del fol·licle involuciona durant un lapse de dues a tres setmanes.
- La fase telògenica o de repòs:  Els cabells no creixen i estan fluixos fins que finalment es desprenen. La fase de telògen dura de tres a quatre mesos.
Durant l’embaràs el cuir cabellut es troben en la fase anàgena, la melena llueix espectacular però de cop després de parir arriba el moment de caiguda, cauen “tots” a la vegada, el que s’anomena “efluvi telògen”.

font: http://criatures.ara.cat/somlallet/2011 ... pels-pels/
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: caiguda cabell pospart

EntradaAutor: shyla » dv. des. 18, 2015 8:43 am

No ho podría explicar millor, jeje. No s'ha de fer res, es una fase mes que s'ha de passar, cap las 2 mesos es quan cauen de cop tots els que no queien a l'embaras. Tot d'un plegat deixen de fer-ho i total torna a la normalitat.
Imatge Imatge
star81
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 10, 2015 6:44 pm

Re: caiguda cabell pospart

EntradaAutor: star81 » dv. des. 18, 2015 9:23 am

Moltes gracies per tota la informacio!!!

no hi ha mes renei que passar aquesta etapa.
nmir
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. maig 24, 2012 3:23 pm

Re: caiguda cabell pospart

EntradaAutor: nmir » dt. des. 22, 2015 4:27 pm

Star81 a mi em passava com a tu,no parava de perdre cabell, ara el meu fill ja te 6 mesos i per sort ja ha quedat enrera aquesta fase. No queda mes que passar-ho. ;)
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: caiguda cabell pospart

EntradaAutor: laneta » dt. oct. 25, 2016 1:57 pm

Hola noies!

Jo estava tant desesperada amb el tema que a la farmàcia em van donar llevadura de cervesa.... un pot enorme que no em va costar més de 5euros.. no sé si ajuda però a mi mentalment mha fet de placebo...
YolandaParadis
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. des. 01, 2016 11:02 am

Re: caiguda cabell pospart

EntradaAutor: YolandaParadis » dj. des. 01, 2016 11:12 am

Hola. Jo tinc bessones i després del part em va caure també el pèl. Els metges em van dir que és normal aquest tipus de reacció, especialment en les primerenques. Uns mesos després va tornar a créixer. Ànim!
Yolanda Paradís,
Auxiliar d'Infermeria y, sobre tot, mare.
Pilar86
Entrades: 1
Membre des de: dv. ago. 28, 2020 1:02 am

Re: caiguda cabell pospart

EntradaAutor: Pilar86 » dv. ago. 28, 2020 1:11 am

Per a la caiguda dels cabells jo faig servir un Gel d'Aloe Vera ORGÀNIC 100% que recomanaven en aquesta pàgina

https://sacaleches.store/prevenir-caida-de-pelo/

tot i que la resposta arriba tard, espero ajudar a futures mames
willaim22
Entrades: 1
Membre des de: dj. abr. 27, 2023 4:07 pm

Re: caiguda cabell pospart

EntradaAutor: willaim22 » dj. abr. 27, 2023 5:16 pm

Many new moms experience excessive hair shedding after pregnancy. Hair shedding usually peaks about four months after giving birth. By their child's first birthday, most women regain their normal hair growth. If your hair does not regain its normal fullness after one year, you may want to see a http://makeatea.com/green-tea-caffeine/
Many new moms see noticeable hair loss a few months after having a baby. This is normal — and it is not true hair loss. Dermatologists refer to this condition as excessive hair shedding. The excessive shedding is caused by falling estrogen levels.

The good news is that this excessive shedding is temporary, and you do not have to do anything to remedy it. Most women see their hair return to its normal fullness by their child’s first birthday. Many women regain normal fullness even earlier.

Dermatologists’ tips for new mothers
If the excessive hair shedding bothers you, these tips from dermatologists can help until your hair regains its normal fullness.

Use shampoo and conditioner that add volume. Here’s what dermatologists recommend using and avoiding:

Use a volumizing shampoo. These shampoos tend to contain ingredients like protein that coat the hair, making the hair appear fuller.

Avoid any shampoo labeled “conditioning shampoo.” These contain heavy conditioners that can weigh down the hair and make it look limp.

Use a conditioner formulated for fine hair. These contain lighter formulas that will not weigh down hair.

Use conditioner primarily on the ends of your hair. Applying conditioner to your scalp and all of your hair tends to weigh down hair.

Avoid conditioners labeled “intensive conditioners.” These are too heavy.

Finding the best shampoo and conditioner for thin hair is really a matter of trial and error. There is no single ingredient that makes a volumizing shampoo or conditioner for fine hair better than the rest.

Try a new hairstyle. Some haircuts make hair look fuller. An experienced stylist can tell you what will work for you.

Many new mothers prefer short hair. A short style can make hair look fuller. Short hair also can be easier to manage, which can save time. With a baby, anything that saves time can be a real boon.

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::