Quan comencen a caure els punts?

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
musica
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

Quan comencen a caure els punts?

EntradaAutor: musica » dg. juny 27, 2010 7:37 pm

Buf, ja no puc més!!! la nena va néixer fa 10 dies i els primers dies molt bé, però en porto 4 que no puc ni seure!!! ni caminar gaire tampoc!!! em tiben moltíssim! El gine diu que en porto 4 que cauran sols, i 2 que trigaran més, però q també cauran sols...
Però QUAN????????????????????? Necessito fer vida una mica normal ja!

Quina és la vostra experiència amb els punts?
Imatge

Imatge

:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

Re: Quan comencen a caure els punts?

EntradaAutor: dinser » dg. juny 27, 2010 8:17 pm

Música jo acabo de ser mare i em va passar el mateix quea tu. Al començament no em tivaven però als 8 dies o així em van començar a tivar. Em molestaven al seure. Jo en portava 2. El primer em va caure als 15 dies i les molèsties van desaparéixer. I l'altre punt va caure a les 3 setmanes però ja no em molestava gens.

A mi em van dir que em posés Blastoestimulina als punts cada vegada que anés al lavabo. Va bé per assecar els punts.

Felicitats per la teva peke!! :-()-)
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Churrito
Entrades: 3363
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 11:29 am

EntradaAutor: Churrito » dg. juny 27, 2010 9:15 pm

Jo tenia molts, i els primers dies com dius tu res...però un cop donar-me l'alta a l'hospital....MaredeDéu, era horroros, no sabia com seure, si estava dreta fatal pq tenia la sensació que se'm cauria la "fofa", si seia pitjor....creia que no veuria mai més la llum i ni imagionar-me com alguna noia podia quedar-se prenyada a la quarentena...si jo pensava: Aquí dins no torna a entrar ni Déu! :-D

Finalment, al mes la cosa ja va millorar. Però calcula, 3 ó 4 setmanetes bones. Jo per aliviar el dolor i malestar posava en un preservatiu gel picat i me'l col.locava allà abaix...aixxxx, quin gustasso sentia! I també per cicatritzar em van donar aconsellar (aquí al fòrum) Blastoestimulina, i genial!

Molts ànims, que per raro que ara t'ho sembli desprès ni ho recordaras :-()-)
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
magrana
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dg. juny 27, 2010 10:23 pm

Hola, Musica:

doncs a mi me'ls va treure la llevadora del CAP, la que ens feia les classes prepart. Durant les classes ja ens va avisar que a l'hospital ens dirien que els punts ja cauen sols... Però ella ens va explicar també que aquests punts fan la seva funció durant la primera setmana i que després, en general, es poden treure. Com més s'assequen més tiben, com més dies, pitjor.
Total, que sabent això, jo a la setmana més o menys la vaig anar a veure. Em va mirar com els tenia i si tot plegat estava ben cicatritzat i me'ls va treure. Em va anar perfecte.
O sigui que jo trucaria la llevadora i li comentaria a veure si te'ls pot treure ella.

Sort
Imatge
musica

EntradaAutor: musica » dg. juny 27, 2010 10:38 pm

magrana, el meu gine em va dir que cauen tots sols, però que n'hi ha un parell que trigaran més, però que si em molestaven me'ls treuria ell. FA MAL quan te'ls treuen???? és que amb el mal que em fa ara, només d'imaginar que algú m'ho toca em ve de tot!!!
Imatge

Imatge

Entrades: 1165
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 12:26 pm

EntradaAutor: Silvia (Gironina) » dl. juny 28, 2010 8:24 am

Hola Musica, companya de juny!
La meva nena va neixer el 19 de juny i ahir vaig anar a la revisio de la setmana. Porto molts punts, tant interiors com exteriors i li vaig comentar que, a sobre!, vaig super restreta. Tampoc sabia com asseure'm! Doncs m'ha tret un punt, el de mes a prop de l'anus i, nena, quin canvi, ara em puc asseure tranquil.lament sense que em tibi res! Demana al teu metge que te'n tregui algun... ANIMS!!! El pitjor record que tindre de tots dos parts, son els maleits punts!
Imatge

Imatge
magrana
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dl. juny 28, 2010 10:11 am

Hola, musica:

si et fan tan mal jo aniria al metge o a la llevadora a veure si te'n pot treure almenys algun.
A mi m'ho van mirar i com que els punts ja havien fet la feina me'ls van treure. I no em van fer gens de mal, de veritat.
M'ho va fer la llevadora a la consulta del CAP. Amb els punts no podia ni seure ni quasibé caminar. Però treure'ls no fa gens de mal, t'ho prometo. Fan mal perquè et tiben la pell, però per treure'ls els tallen pel mig, de manera que ja no tiben gens i llavors amb unes pincetes agafen les dues puntes.
Jo, sense pensar-m'ho, aniria al metge abans que caiguin sols.

Sort!
Imatge
musica

EntradaAutor: musica » dl. juny 28, 2010 10:39 am

gràcies magrana! tinc hora dimecres amb el gine...a veure com ho veu i si ja me'ls pot treure, i si dius que no fa mal, encara més!!!!! tnc ganes de fer vida normal, perquè em trobo bé però no puc sortir enlloc perquè no puc ni caminar ni seure!!! uuuffff!
Imatge

Imatge

:: zebra
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dl. juny 28, 2010 11:15 am

Jo també ho vaig passar FATAL amb els punts, però fatal, fatal!!!!!! a mi no me'ls van treure i no sabria dir-te quan em van caure, perquè només en vaig veure un que caigués, un dia que em dutxava, però van tardar bastant a deixar de fer-me mal. M'hi posava blastoestimulina i em va anar bastant bé. També tenia un flotador de platja per seure, perquè sinó no podia ni seure.... però tot passa, ja sé que sembla impossible a hores d'ara, però ja veuràs que d'aquí uns dies aniras millorant poc a poc. Ànim, que sé que és fotut, però tot se supera :ok:
Imatge
Imatge
Tahire
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 11, 2008 9:49 am

EntradaAutor: Tahire » dj. jul. 01, 2010 7:02 am

A mi també me'ls va treure la llevadora del CAP al cap d'una setmana
nanacu
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. abr. 28, 2010 1:22 pm

EntradaAutor: nanacu » dj. jul. 29, 2010 4:24 pm

Wenas a todas!!! el dia 20 tuve a mi nene y desde entonces es un horror los puntos!!!! mi suegra me trajo un flotador de lo de las hemorroides para que m pudiera sentar pq si no es del todo imposible. para andar voy medio encojida y parezco un pato mareado a mas a mas de k soy mu aprensiva y como m roce con algo me mareo, la semana k viene tengo ora con el gine y solo deseo k se m ayan caido los puntos pq como m tnga k tocar m desmaio, parece exagerado pero es k es horrible!!!
Imatge

Imatge
musica

EntradaAutor: musica » dj. jul. 29, 2010 8:41 pm

nanacu, cómo te entiendo!!!!!!!!!!!! a mi me pasaba igual y anuque creas que esto no se curará nunca, créeme que todo pasa...Yo también estaba muerta de miedo por la visita. Me horrorizaba pensar que alguien pudiera acercarse a menos de 10 cm de la "zona", pero no te preocupes: si te tienen que quitar puntos es totalmente soportable y la recuperación es inmediata! ?Cuántos puntos te hicieron?
Imatge

Imatge

EntradaAutor: nanacu » dg. ago. 01, 2010 4:20 pm

musica la verda es k no se cuantos puntos me han exo, en ningun momento me lo han dixo ni apuntado en el informe de alta, solo espero k se me caigan antes de la visita con el gine pq si m tiene k kitar alguno yo m muero.....
Imatge

Imatge
nanacu

EntradaAutor: nanacu » dc. ago. 04, 2010 6:51 pm

Ayer fui al gine y menos mal no me dolio casi nada, no me quito ningun punto, pero me hizo una eco vaginal en la k no note nada (dolor), el medico se reia de mi de la cara k ponia jejeje pero es k iba muy asustada pero nada todo fue genial. Ahora solo toca esperar a que se me caigan los puntos pero ya me ha dicho que en una semanita esto ira a mejor.
Imatge

Imatge
musica

EntradaAutor: musica » dc. ago. 11, 2010 9:47 pm

muy bien nanacu! prueba superada!!!! :ok:
Imatge

Imatge