quan us va venir la regla?

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.

quan vau tenir la primera regla després del part?

quan es va acabar la quarentena
44
17%
Abans dels 6 mesos
63
25%
dels 6 als 8 mesos
40
16%
dels 8 als 10 mesos
30
12%
dels 10 als 12mesos
9
4%
encara l'espero amb il·lusió
35
14%
després dels 12 mesos
36
14%
 
Vots totals: 257
Avatar de l’usuari
Raquel_bcn
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 9:01 am

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: Raquel_bcn » dg. juny 27, 2010 7:21 pm

Noies! ara tot just estic acabant la quarentena i no sé si encara tinc pèrdues o tinc la regla, tacava molt poquet i ara de cop torno a tacar bastant, puc utilitzar tampons ja? o haig de seguir amb les maleïdes compreses?...
Imatge

El post de la baldufeta: viewtopic.php?f=71&t=18002
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: sarabafo » dt. juny 29, 2010 5:04 pm

Raquel_bcn ha escrit:Que és el mooncup?? ?-)

Jo ja fa uns 5 anys que utilitzo el mooncup, és un recipient de silicona que et poses dins la vagina quan tens la regla, i la sang hi queda dins. Més o menys l'has de buidar cada 5 o 6 hores depèn de la quantitat de regla que tinguis. Jo no utilitzo compreses ni tampax, només compreses a la nit, però si vols també el pots utilitzar a la nit. És molt còmode i molt net, i des del meu punt de vista molt més higiènic que posar-te un tampax-, i és fàcil de netejar. Si ho poses al google segur que et surt informació i el lloc on es pot comprar.

Raquel_bcn ha escrit:Noies! ara tot just estic acabant la quarentena i no sé si encara tinc pèrdues o tinc la regla, tacava molt poquet i ara de cop torno a tacar bastant, puc utilitzar tampons ja? o haig de seguir amb les maleïdes compreses?...

No ho sé segur però probablement encara són pèrdues, és molt aviat per ser la regla. Jo he fet lactància artificial i hem va venir al cap de dos mesos d'haver tingut la nena, i les que fan LM encara tarda més.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Raquel_bcn
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 9:01 am

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: Raquel_bcn » dt. juny 29, 2010 11:36 pm

Merci sarabafo! Avui he tingut visita de final de quarentena i el gine m'ha dit que encara són pèrdues >.-<: ja em pensava que em vindria la regla... on l'has comprat el mooncup?
Imatge

El post de la baldufeta: viewtopic.php?f=71&t=18002
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: sandrajuli » dc. juny 30, 2010 8:52 am

sí, és molt aviat encara per la regla, almenys per la meva experiència! jo tinc gine a l'agost, a veure què em diu, potser que deixi les pastilles cerazet, ja que més de 3 anys sense la regla, no sé si pot ser gaire bó!
Imatge
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: sarabafo » dj. jul. 01, 2010 7:50 am

Raquel-bcn, jo vaig comprar el mooncup a través d'una noia que conec, però si vas a la web www.mooncup.co.uk, selecciones llengua espanyola, cilques espanya i llavors cliques comprar ya, et sortirà a mà esquerra un llistat amb totes les botigues que pots comprar-lo. A Barcelona i rodalies n'hi ha varies.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Raquel_bcn
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 9:01 am

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: Raquel_bcn » dj. jul. 01, 2010 7:12 pm

Ok! merci :ok: quan em torni la regla, espero que tard, ja me'l compraré :-)
Imatge

El post de la baldufeta: viewtopic.php?f=71&t=18002
Avatar de l’usuari
Londonbaby
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: Londonbaby » dt. jul. 13, 2010 10:54 am

Hola guapes!
sort d'aquest post!
Ahir em va venir la regla a 6 mesos i 3 setmanes de parir i fem com aquell que diu LME ( tasta els aliments però no ens saltem cap pressa i a les nits mama de 4 a 6 vegades). Jo pensava que fent pit estariem molt mesos més però es veu que els meus ovaris no perdonen :ufs: He vist amb les vostres respostes ( mil gràcies) que tant una cosa com l'altre, estar molt temps o que vingui d'hora, és normal, però la meva pregunta indiscreta és: amb la 1a menstruació es pot fer servir tampons? és que per internet he llegit que és millor a la 1a fer servir compreses.......però és que en 3 dies marxem de vacances a Mallorca :ufs: :ufs: ja és mala sort :ufs: :ufs: I una altra pregunta indiscreta: us enrecordeu si us va durar molt? jo ja porto 2 dies i té pinta de durar :ufs: :ufs:
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
Avatar de l’usuari
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: Aditi » dt. jul. 13, 2010 1:49 pm

Londonbaby ha escrit:Hola guapes!
sort d'aquest post!
Ahir em va venir la regla a 6 mesos i 3 setmanes de parir i fem com aquell que diu LME ( tasta els aliments però no ens saltem cap pressa i a les nits mama de 4 a 6 vegades). Jo pensava que fent pit estariem molt mesos més però es veu que els meus ovaris no perdonen :ufs: He vist amb les vostres respostes ( mil gràcies) que tant una cosa com l'altre, estar molt temps o que vingui d'hora, és normal, però la meva pregunta indiscreta és: amb la 1a menstruació es pot fer servir tampons? és que per internet he llegit que és millor a la 1a fer servir compreses.......però és que en 3 dies marxem de vacances a Mallorca :ufs: :ufs: ja és mala sort :ufs: :ufs: I una altra pregunta indiscreta: us enrecordeu si us va durar molt? jo ja porto 2 dies i té pinta de durar :ufs: :ufs:



Lon cariño, yo he usado tampones desde el principio, en la cuarentena no claro, pero al poco ya me vino y he utilizado sin problemas.

Referente a los dias la verdad es que no recuerdo exactamente cuantos, pero si recuerdo que se me hace pasada, no se si por la costumbre de no tenerla durante tanto tiempo y de golpe que aparezca o porque realemnte me ha dura mucho, lo que si he notado es que macho mas, y que despues de que se vaya ando manchando mas marron durante 1o 2 dias. Antes no era.

Un besito guapa :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
musica
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: musica » dc. jul. 21, 2010 12:27 pm

uuufffff, definitivament, ja la torno a tenir aquí! al cap de 34 dies del part!!!!!! així que no puc ni tan sols contestar cap de les opcions de l'enquesta d'aquest post! hi hauria d'haver una resposta que fos "Abans de la Quarentena"!!!
i a més, té pinta de seguir sent tant o més llarga i abundant del que ja era!
Imatge

Imatge

_____________________________________________________________________
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: Juliett » dj. ago. 12, 2010 10:06 pm

A mi em va venir als 9 mesos aprox de tenir al Joan... el dia de la mare per ser més exactes... un regalet que tela :ufs:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: sandrajuli » dv. ago. 13, 2010 7:38 am

Doncs jo aquesta setmana passada vaig anar al gine (visita rutinària) i quan li vaig dir que encara dono pit i que fa 38 mesos que no tinc la regla ni es va immutar, jo que em pensava que em diria, doncs et fem anàlisis i si de cas deixa les pastilles cerazet, etc... doncs res, em va dir, tranquil·la que quan deixis el pit ja et vindrà.
i apa!
Encara l'altre dia vaig llegir un article on posava que per aquí (europa) és molt poc freqüent que deprés de l'embaràs es passi dels 2 anys sense la regla... doncs mira, ja en tenim un cas! jo crec que és un "malefici" del meu nen, que vol seguir un temps més sent fill únic!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: Aditi » dv. ago. 13, 2010 12:51 pm

Jolin unas tanto y otras tan poco!!!!!!! Gaizka hace 7 meses dentro de nada y sigo dando teti, pero este mes llevo desde el dia 31 de julio con la regla, ya he llamado a la comadrona y me ha dicho que si sigue que tendremos que derivar al gine y que tome hierro que estoy anemica perdida porque llevo 14 dias de regla y abundante, ya no se donde meterme!!!!!!! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: sandrajuli » dg. ago. 15, 2010 9:28 pm

buff aditi, i tant que deus estar anèmica!
Doncs jo he estat una mica gafe... després de tant temps sense, escric al post i plam! de moment he marcat una mica, no sé com continuarà la cosa... però mira quina casualitat eh!!!
EDITO: res, s'ha aturat... que en Juli no vol cap germanet encara!
Imatge
Avatar de l’usuari
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: Aditi » dl. ago. 16, 2010 10:22 am

Pues si Sandrajuli, aun seguimos, osti yo la verdad es que no lo entiendo, encima la comadrona me ha dicho que no utilice tampax, que solo compresas de algodon, y ni puedo ir a la piscina con los crios, ni a la playa, uffffff espero que para cuando Adito coja la semana de vacaciones estar bien ya, si a finales de esta semana no se me ha ido tengo que volver a ver que me hacen o dicen, pero esto no puede ser normal, la verdad es que ando preocupada.
Me alegro que haya sido una falsa alarma!!!! (aunque a lo mejor tu prefieres que te baje para ir a por otro baby)
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: sandrajuli » dl. ago. 16, 2010 11:04 am

jeje, no, de moment no... esperaré un temps, que l'economia no està per a gaire res ara mateix...
i a part encara he de convèncer al papa... que es planta a 1!!!
ostres noia, tela, i sense poder-te banyar! sort que portem uns dies fresquets, però ho deus estar passant malament! a veure què et dirà el gine...
ja ens explicaràs!
Imatge
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: Ginger » dc. ago. 25, 2010 11:22 am

Aditi ha escrit:Pues si Sandrajuli, aun seguimos, osti yo la verdad es que no lo entiendo, encima la comadrona me ha dicho que no utilice tampax, que solo compresas de algodon, y ni puedo ir a la piscina con los crios, ni a la playa, uffffff espero que para cuando Adito coja la semana de vacaciones estar bien ya, si a finales de esta semana no se me ha ido tengo que volver a ver que me hacen o dicen, pero esto no puede ser normal, la verdad es que ando preocupada.
Me alegro que haya sido una falsa alarma!!!! (aunque a lo mejor tu prefieres que te baje para ir a por otro baby)


Aditi, p q no pruebas con el Mooncup? es más limpio y cómodo. Prgúntale a la comadrona si puedes, yo te lo recomiendo...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: Aditi » dc. ago. 25, 2010 1:54 pm

Muchas gracias Ginger cariño, he oido hablar de ello, pero no se, supongo que estoy chapada a la antigua jejejejejejje, supongo q lo veo comodo para estar por casa q puedes lavarte bien las manos, etc... pero si tienes que salir es como no se, supongo que todo es provarlo.

Bueno de momento ha parado, es una pasada, pero he estado 20 dias con la regla!!!!!!!!! como ha parado de momento no me derivan al gine, me ha dicho la comadrona que miraremos awer el mes que viene que pasa, awer si ha sido casualidad o solo es que va a ser asi todos los meses, asi que a llevar un control y awer que pasa.
Avatar de l’usuari
indai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: indai » dc. ago. 25, 2010 11:48 pm

Jo encara no tinc la regla, el que si em passa és que tinc moooolt fluxe.És normal?
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Avatar de l’usuari
Londonbaby
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: Londonbaby » dj. ago. 26, 2010 11:01 am

Indai si és com moc més espes és que potser estàs ovulant. Jo quan vaig veure que tenia la clara d'ou ja vaig pensar que estava al caure i efectivament!
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
nanacu
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. abr. 28, 2010 1:22 pm

Re: quan us va venir la regla?

EntradaAutor: nanacu » dj. ago. 26, 2010 11:56 pm

Buenas a todas!!! pos a mi me ha pasado como a musica, yo a los 33 dias ya me ha venido la menstru, pare de tener perdidas sobre los 20 dias de dar a luz y aora stoy con la regla creo... cuando vaya al gine dentro de 10 dias a ver k me dice...
Imatge

Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::