Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
keyech
:: dinosaure
Entrades: 5421
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 9:19 pm

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: keyech » ds. maig 08, 2010 2:24 pm

Bona tarda!!!!
Jo me'n vaig engreixar uns 13 en 35 setmanes i pico que va durar el meu embaràs! En vaig perdre 6 de cop però... encara en queden 7! Menjo massa, menjo a deshores i no tinc força de voluntat per a fer exercici!
A veure com tornem a lloc!
artemis
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dc. maig 19, 2010 5:18 pm

Donc jo només em vaig engreixar 3 quilets durant tot l'embaràs, perquè me'l vaig passar vomitant i en vaig perdre 6! :ufs:

I ara després d'haver tingut el nen, ja en porto perduts 13!!! O sigui que estic molt millor que no pas abans de quedar-me embarassada!! jeje >.-<:
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
keyech

EntradaAutor: keyech » dc. maig 19, 2010 7:37 pm

Joer, Artemis!!! Quina sort, nena!!!!
pompa
:: tigre
:: tigre
Entrades: 788
Membre des de: dl. jul. 06, 2009 4:32 pm
Ubicació: L'Empordà

EntradaAutor: pompa » dj. maig 20, 2010 8:23 pm

Hola nines,
dons jo me vaig engreixar 17 kg, i ara que fa 4 mesos ja no els tinc de llarg, de fet als 3 mesos ja els havia perdut.
Ara amb la lactància menjo que dona gust, però es que el peke també menja que dona gust.
una abrasada.
ImatgeImatge
Colors
:: girafa
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

EntradaAutor: Colors » dc. maig 26, 2010 1:10 pm

BOn dia marones!!

Jo vaig agafar 8 kg encara no, ni ho recordo, vaig vomitar moltíssim durant tot l'embaraç, tot i que no vaig tenir la sort de l'artemis, jolin!!! jo vaig tenir diabetes i repos absolut!!! bufff

I ara que han passat 4 mesos he perdut entre 12 i 13 així que més dels que em vaig engreixar, jo crec que els 8 kg els vaig perdre la primera setmana!!!

També us tinc que dir que no sóc una noia prima, vaja que de pantaló estic a la 40-42 depén de la marca de roba!

Petons
Imatge

Imatge
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dj. maig 27, 2010 11:02 am

Jo vaig agafar uns 12 kilos, i m'han quedat dos a la panxolina; que la tinc fofa.
No faig exercici, la veritat es que no menjo gaire pero pico bastant.

Haurem de començar a fer exercici i dieta!!!
cosita
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. abr. 22, 2010 7:27 pm
Ubicació: Cambrils

EntradaAutor: cosita » ds. juny 12, 2010 9:34 pm

hola nenes!!
pel que llegeixo hi ha de tot!!! jo vaig guanyar 15 kilos. ara, després de gairebé 5 mesos de parir, me n'he quedat 5. com a teràpia, he donat tots els meus pantalons d'abans (quan dic tots, són tots) a les meves germanes (que estàn encantades) per no deprimir-me cada cop que me'ls intenti posar i no m'entrin. vida nova, roba nova (clar, que quan arribi l'hivern hauré de fer hores extres per pagar-me la roba, jajaja).
però mira, ara estic més gordi, però ja fa un any que no fumo i tinc una nena preciosa!!!
keyech

EntradaAutor: keyech » ds. juny 12, 2010 10:00 pm

Jejjeje... bona teràpia, cosita!
Jo encara em resisteixo a desfer-me de la meva 36 tot i que veig que hauré d'acabar claudicant! :ufs:
Raquel_bcn
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 9:01 am

EntradaAutor: Raquel_bcn » dl. juny 14, 2010 3:35 pm

Jo vaig agafar 17 kg to i que no els veia! Si em miraven d'esquenes no semblava embarassada! :-D Ial tornar de l'hospital en vaig perdre 6, i ara poc a poc vaig perdent, els primers dies vaig perdre bastant i ara en una setmana nomes he perdut 200g :ufs: , aviam si vaig perdent pes perquè sembla que això es frena... :-:)
Imatge

El post de la baldufeta: viewtopic.php?f=71&t=18002
nina*
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4998
Membre des de: dt. abr. 29, 2008 11:12 am

EntradaAutor: nina* » dv. juny 18, 2010 9:48 pm

Hola noies!!

Jo hem vaig engrexar 16 kilos, quan em vaig quedar embarassada estava molt prima, als dos mesos de tenir la petita ja havia perdut 11 kilos, pero encara me'n queden 4 o 5 per tornar a estar com avans, seguirem fent bondat!!! :ok:
Imatge
Amal
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

EntradaAutor: Amal » dl. jul. 05, 2010 10:38 pm

Jo vaig engreixar-me 20 tot i que tothom em deia que no se'm notaven, que eren nomès panxa... però ara desprès de parir, un mes desprès, em queden 10 per perdre... uffff... avui ja m'he posat molt seriosa amb el menjar. A mí m'engreixen molt els hidrats de carboni, però m'encanta la pasta, el pa i l'arròs!!!! A més tinc una panxa que penja horrible, no sé com puc treure-me-la de sobre.
Nut
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: dc. oct. 28, 2009 7:41 pm

EntradaAutor: Nut » dt. jul. 06, 2010 10:06 am

Hola mares!!

jo vaig agafar un 21 kilos i ara despres d'un mes em queden 9 per perdre. Em consola pensar que no he fet gens de bondat aquest mes i que les pastas per verenar van que volen. Ara començo a fer bondat a veure si vaig baixant poc a poc.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

ELS MEUS DOS TRESORS
El post del princep Jan: viewtopic.php?f=71&t=18700
indai
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dl. jul. 12, 2010 12:30 am

JOBAAL ha escrit:Pues jo em vaig engreixar 17kg. Abans de quedar-me pesava 64kg i al final 81!! Ara mateix peso 60kg :ufs: :ufs: i em fan bosses tots els pantalons que tenia de no-prenyi... m'estic quedant als ossos, un rollo! :ufs:

T'ho canvio...no m'entra res d'abans d'estar prenyi..Tinc l'armari ple de roba,no llanço la que em va petita per si acas,i m'he comprat roba de la meva talla actuañ. Total: un caos d'armari,a part de que em sento a disgust amb el meu cos.
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
SaNdRa_
Entrades: 269
Membre des de: dg. juny 01, 2008 4:38 pm

EntradaAutor: SaNdRa_ » dg. oct. 31, 2010 1:26 pm

Hola mamis!!
Doncs jo abans de l'embaraç estava entre els 64-66 kg, als 8 mesos quan vaig començar els monitors feia 89,900kg i com que ja no hi havia res a fer vaig deixar de mirar la bascula en les visites següents, nomes dir-vos que vaig parir a les 41 set. i 3 dies, jo crec que pot ser vaig arribar als 95kg, no es notava tant perque soc alta 1,72 menos mal... i ara als 15 mesos estic en 62, no he fet gens de dieta, he menjat com una reina per la lactancia, i a dia d'avui encara fem pit suposu que aixo ajuda i moltissim.
Nomes dir-vos que no desespereu jo encara noto que el cos em canvia, sobretot la panxa, ja la tinc com abans i no he fet res de res ni una sola abdominal, aixo si tinc un nen que es com un "lipograsil" no para quiet!!!!

Petons i anims!!
Imatge
bbya
Entrades: 2176
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:43 pm

EntradaAutor: bbya » dc. nov. 03, 2010 8:49 am

Yo me engordé 6 kg en el embarazo y ahora (3 semanas después), peso 4 kg menos que cuando me quedé embarazada...osea, he perdido 10 kg
Imatge

Imatge
Eimy
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

EntradaAutor: Eimy » dl. nov. 08, 2010 2:29 pm

Doncs jo em vaig engreixar 13 kg i al cap de 2 setmanes d'haver parit ja estava com sempre, amb el meu pes normal. Els 2 últims mesos d'embaràs vaig passar molta gana, pq m'hagués menjat un bou amb banyes, però el gine em deia que no volia ni un kg més. Ma filla va pesar 4 kg. Jo sóc prima, però el gine em va dir que quan et passes dels kg recomanats tot són problemes i em va dir que em mantingués a ralla; doncs a creure! :-)
Ara, 8 mesos després ho tinc tot al lloc, i estic molt contenta, sobretot veig que compensa no haver-me passat de kg els últims mesos!
Imatge
Imatge
Faluga
Entrades: 1906
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: Faluga » dv. nov. 19, 2010 1:18 pm

Jo em vaig engreixar 14 kg. Al sortir de la clínica ja n'havia perdut 6, i al cap de pocs mesos (crec que 3 o 4) ja pesava com sempre, clar que donava el pit i això també ajuda...
Ara, la panxa "tableta de chocolate" ja no hi és i ara hi ha una pell més fofa... Clar que, no faig res d'esport...
Imatge
Imatge
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » ds. nov. 20, 2010 10:30 am

Hola chicas, yo estoy de 18 semanas y solo he engordado unos 2.5 - 3 kg Mi doctora me ha dicho que voy bien de peso pero es que me parece tan poco... ¿recordais cuanto habíais engordado vosotras a los 4 meses aprox.???
Salu2
DENÍS
mariami
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

EntradaAutor: mariami » ds. nov. 20, 2010 10:15 pm

Ostres! Acabo de descobrir aquest post... i quan l'he començat a llegir m'he pensat que l'estava escribint jo.
Fa quatre anys vaig tenir la meva filla, em vaig engreixar 22 Kg menjant molt poc i molt sa. Em vaig desesperar, però el tema ha estat pitjor quan ella va fer 3 anys i vag fer balanç de tot el que havia fet per aprimar-me i res havia donat resultat :ufs: Vaig correr metges, endocrins i dietistes i vaig fer tot el que em deien i el meu cos o millor dit els meus Kg reien com desesperats.
Ara estic embarassada de nou i tot i que de moment no és tant descabellat com en l'altre embaràs estic espantadíssima perquè vinc amb molt sobrepés.
Pel que fa al pronokal, ho he demanat a més d'un metge i no me l'han recomanat.
A veure si algú té alguna solució... :p-)
Imatge
Imatge
pifa
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. feb. 07, 2010 11:35 am
Contacta:

EntradaAutor: pifa » dg. nov. 21, 2010 9:28 am

Hola noies,
doncs jo em vaig engreixar 22 kg durant tot l'embaras! Al tornar de l'hospital havia perdut 7 i ara que la nena te tres mesets en porto perduts 15. Els he perdut sense fer dieta ni res ja que dono el pit. A veure si el mes que ve quan li deixi de donar, em poso en serio amb la dieta pero es que fa una mandra....
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: