Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Alehop
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: Alehop » dl. nov. 22, 2010 6:51 pm

Ai qué bé trobar aquest post, perquè començo a estar una mica atacadeta..

Amal ha escrit:Jo vaig engreixar-me 20 tot i que tothom em deia que no se'm notaven, que eren nomès panxa... però ara desprès de parir, un mes desprès, em queden 10 per perdre... uffff... avui ja m'he posat molt seriosa amb el menjar. A mí m'engreixen molt els hidrats de carboni, però m'encanta la pasta, el pa i l'arròs!!!! A més tinc una panxa que penja horrible, no sé com puc treure-me-la de sobre.

A mi em va passar exactament el mateix: 20 kilos (que semblava que estaven sencers a la panxa i al pit) i vaig perdre 10 en el part...i des d'aleshores...3 mes...total, que em queden 7 que no hi ha manera!

És veritat que quan em vaig quedar embarassada estava molt prima, i si me'n quedo un parell de quilos més, no m'importa...però es que no veig la llum al final del túnel...jejejeje...també us dic que no m'estic de res...Està clar que no existeixen els miracles!! ;-)

Ara faig pilates, a veure si al menys la panxa torna una miqueta al seu lloc, ja us explicaré els resultats...

El que em passa a mi es que se m'han enxamplat les caderes...sabeu si això torna al seu lloc? O se'm quedaran així pa siempre? Perquè si no, hauré de fer teràpia i regalar tots el pantalons d'abans..i sí que és cert el que dieu per aquí: no tinc ni un pantaló que m'entri...però m'he desfet del tabac i tinc als meus braços l'amor de la meva vida! :-)
Eimy
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

EntradaAutor: Eimy » dt. nov. 23, 2010 3:00 pm

el ginecòleg em va explicar que tots els kg de més que s'agafen en l'embaràs costen molt de perdre, es queden com "incrustats" i ell em remarcava moltíssim que em controlés amb el menjà i que caminés i els mesos que vaig anar a la piscina li van semblar molt bé.
Gràcies a fer-li cas i passar molta-molta gana ho tinc tot al lloc, ni caderes amples, ni pell de la panxa tova, ni varius. Porto exactament la mateixa roba d'abans. Crec que val la pena controlar-se i mantenir el pes a ratlla, sempre i quan tot vagi com ha d'anar i no hi hagi complicacions durant l'embaràs.
Imatge
Imatge
Mandala
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. feb. 21, 2010 2:58 pm
Ubicació: Cardedeu

EntradaAutor: Mandala » dj. nov. 25, 2010 6:16 pm

Ostres, pel que veig jo vaig tenir bastanta sort en aquest tema. En tot l’embaràs em vaig engreixar 5 kg i a les dues setmanes de tenir la nena pesava 10 kg. menys que quan em vaig quedar embarassada. Això sí, durant l’embaràs ho vaig passar bastant malament perque la petita es movia moltíssim i em feia mal cos. Em costava tan menjar...
Per cert Eymi, el meu ginecòleg em deia exactament el mateix.
petit2009
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: petit2009 » dg. gen. 09, 2011 10:28 pm

Jo vaig engreixarme 12 kilos! i la veritat es que he perdut 10... pero ja em vaig quedar embarassada amb una mica de sobrepes... i no hi ha forma....:(
cosita
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. abr. 22, 2010 7:27 pm
Ubicació: Cambrils

EntradaAutor: cosita » dl. gen. 10, 2011 9:20 pm

eiiiiiiiii
la meva nena farà un any la setmana que ve. em queda només 1 kg per perdre!!! bieeeeeeeeeeen!!!, és clar, que encara que la bàscula digui, la forma, ja no és la mateixa... però tinc una nena tan preciosa que més igual!!
sya10
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 9:13 am

EntradaAutor: sya10 » dl. gen. 10, 2011 9:38 pm

Eymi estic amb tu!! Val infinitament la pena controlar-se!! Jo em vaig engreixar 10 kilos (pesava 55 abans de quedar-me) i quan vaig tornar a casa n'havia perdut 7... ara em queden un parell de quilos només. Com que dono el pit tinc unes tetorres gordes que potser ja fan un kilo dels dos, i tinc una mica de reserves als malucs. L'Albert té un mes i des del dia que vaig sortir de l'hospital em poso els meus pantalons i jerseis d'abans.
crissie
:: dragona
Entrades: 4054
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dc. gen. 12, 2011 7:32 pm

Hola! jo estava histèrica 3 als mesos després de parir pq encara tenia panxa de prenyada i no baixava pes ...i ara que han passat 8 mesos peso 7 kgs menys que quan em vaig quedar prenyi!!JAJAJAJAJA!!!Tinc el pes de quan tenia 23 anyets neujor:-) neujor:-) neujor:-) No he fet règim...però no dormo a les nits, ni tinc te,mps de fer-me el menjar com Déu mana, estic molt fluixeta...o sigui que preferiria seguir amb algun kg de més i no estar tant fet caldo!!!JAJAJAJA!!!
Ànmis a totessssssssssssss :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
petit2009
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: petit2009 » dj. gen. 13, 2011 8:24 am

Aixxx nenes!

A mi em sobren com 10 kilos..... :ufs: Pero la setmana que be començo la dieta dukan (www.dietadukan.com) a veure si em poso ben maca!!
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

EntradaAutor: Elbereth » dj. gen. 20, 2011 9:41 pm

Ufff jo m'en portat grans bronques de la meva gine! Emb els bessons em vaig engreixar 9 kilos en total! I aixo que em va sortir la diabetes i menjava con una jabata!!!
Un cop van neixer vaig perdre 5 de cop i precisament avui m'he pesat i estic per sota de quan em vaig quedar embarassada!! Es que no paro radera dels pitufos!!! Petooons!!
Gem7
Entrades: 122
Membre des de: dl. ago. 09, 2010 4:07 pm

EntradaAutor: Gem7 » dt. gen. 25, 2011 6:15 pm

Al llegir l'Alehop semblava exactament la meva història!
Jo també em vaig engreixar 20 kilets i també estava molt prima, després del part en vaig perdre 10 de cop!
Després ha costat anar rebaixant i les festes de Nadal no m'han ajudat gaire!
Faig aiguagim dos cops a la setmana, que a part de desconectar, m'ho passo genial! i, sobretot, intento moderar-me amb el menjar. Sembla mentida com canvia el cos!
Un petó per totes, aviat tornarem a estar tan mones com abans!
cucurutxu
Entrades: 501
Membre des de: dl. jul. 12, 2010 9:23 pm

EntradaAutor: cucurutxu » dt. març 15, 2011 11:33 am

Hola!!

Jo a la ultima visita mab la llevadora ja portaba uns 20 kilos i vaig decidir no pesarme mes,encara van pasar dos setmanes mes fins k no va neixer el Nil aixi k no se si en dos setmanes vaig agafar mes pes pero estaba en 70kg abans de parir i ara vaig pels 58,encara en keden 7! pero fa poquet del part no m puc keixar :content:
[url=http://lilypie.com]Imatge[/url

Imatge
Gem7

EntradaAutor: Gem7 » dt. març 15, 2011 4:15 pm

Caram cucurutxu et felicito! com t'ho has fet? pk vas agafar molt kilets i els has perdut molt ràpidament? quina enveja!
jo encara tinc feina epr davant però no em puc queixar tampoc
Moxae
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dv. nov. 26, 2010 6:08 pm

EntradaAutor: Moxae » dt. març 15, 2011 6:13 pm

Jo em vaig engreixar 7,5 kg i ara (el peque té 9 mesos i mig) peso 1,5 kg menys que abans de quedar-me embarassada...No sé del cert quan vaig trigar en perdre tot el pes, però quan feia un mes del part ja portava la meva roba habitual. Això si, els músculs de la panxeta encara no són el que eren...Paciència!
cucurutxu
Entrades: 501
Membre des de: dl. jul. 12, 2010 9:23 pm

EntradaAutor: cucurutxu » dv. març 18, 2011 9:53 pm

yo tb crec k donar el pit es la clau daprimarse!!!!!! Pq no mho pensaba perdre tan de pes en tan poc temps!!! :content:
[url=http://lilypie.com]Imatge[/url

Imatge
judita
Entrades: 1194
Membre des de: dl. març 22, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: judita » dt. abr. 05, 2011 8:43 pm

Hola!
Jo quan em vaig quedar embarassada pesava 51 quilos, durant l'embaras vaig arribar als 60 o 61. Al cap de quinze dies de tenir la meva nina ja tornava a pesar 51, això si el meu tipu no és ni de lluny el d'abans. Tothom em diu que estic bé però jo em veig força panxa. Vaig cada dia a pasejar i camino molt però la panxa no torna a lloc. A partir de la setmana vinent començaré amb els abdominals hipopressius que he llegit. Abans no he començat perquè em van fer cessàrea.

Un petó
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Gem7

EntradaAutor: Gem7 » dc. abr. 06, 2011 7:52 pm

hola judita! en què consisteixen aquests abdominals hipopressius??? no els havia sentit mai i m'interessa perquè tinc un panxot que s'ha de reduïr com sigui!
kilauea
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. nov. 19, 2010 9:13 pm

EntradaAutor: kilauea » dv. abr. 15, 2011 9:09 am

Hola noies!!!

jo estic una mica preocupada, gairebé estic arribant a la setmana 16 i no m'he engreixat res. Suposo que ja m'engreixaré els últims mesos, però no se, fa patir. Així serà més fàcil la recuperació no??? a vegades penso que si no engreixo no estarà creixent bé el :-)
url=http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers]Imatge[/url]

Imatge

Imatge
crissie
Entrades: 4054
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dt. abr. 19, 2011 10:04 pm

Tranquila...jo fins la setmana 20 o així no em vaig engreixar quasi res... :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
bertagener2011
Entrades: 192
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 6:51 pm
Ubicació: Castellar del Valles

EntradaAutor: bertagener2011 » dc. abr. 20, 2011 10:12 pm

en el meu cas, hem vaig engreixar 8 kilos...a la setmana hem vaig perdre 6...de seguida vaig arribar al meu pes...peró entre l'estress, el no dormir i el tenir que fer ho tot jo!! m'he aprimat dos kilos!!!

Res de dietes de la carxofa, ni lipossuccions...Hem sembla que tindré una altre criatura més!!!jeje
ImatgeImatge
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dl. abr. 25, 2011 8:27 pm

cucurutxu, jo li dono pit i encara tinc més gana, així que en el meu cas no m'ha funcionat per aprimar-me! :ufs:
kilauea, no et preocupis per no haver-te engreixat!!! Jo em vaig aprimar i tot durant el segon trimestre i la meva nineta va sortir mooooolt bé!!!! :ok: A més a més, millor no agafar gaires kilets que costen molt de treure!!!
Totes les que no us vau engreixar gaire i ho vau perdre ràpìd... quina sort i quina enveja (sana, eh!)
Doncs noies, jo em vaig engreixar un munt durant els dos últims mesos d'embaràs i no pas pel que menjava perque no era res de l'altre món i anava a aquagym i a caminar tooooots els dies... però tot el que no em vaig engreixar durant els 7 primers mesos va arribar de cop!!! i encara estic batallant per treure-me'ls de sobre...
De fet, després de parir vaig perdre 6 kilets, però en els 4 mesos següents me'n vaig engreixar 2!!! Ara estic veient una dietista que m'ha marcat unes pautes d'alimentació d'acord amb la LM i així puc fer una mena de "dieta" mentre dono pit, però encara me'n falten uns quants, bastants, kilets per perdre...
Bé, de moment, anant a caminar cada dia i menjant més bé, ja he aconseguit perdre panxeta, que això sí que se m'havia quedat com quan estava de 4 mesos!!! (als 2 mesos ja se'm notava la panxa d'embarassada :content: ) i a veure si de cara a l'estiu començo a visitar la piscina...

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: