Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
DRACO
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: DRACO » dc. maig 11, 2011 10:55 pm

Bona nit!

cada cos es diferent! jo estic de gairebé 34 setmanes i ja porto 10 kg! i això que cada dia surto a caminar! Espero no engrexar-me gaire a les ultimes setmanes!!!
Xaina
:: conillet
Entrades: 351
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Xaina » dt. jul. 05, 2011 8:33 am

Hola,

Jo en total em vaig engreixar 16 kilos....no està mal eh??? :-:)
Després de parir en vaig perdre 7 i durant els primers dos mesos vaig anar perdent bastant ràoid fins que em vaig quedar amb 5 kilos de sobre pes.
Després no se si per les Cerazet o perquè em vaig despistar jalant vaig engreixar-me i quan el bebe tenia 6 mesos jo tenia 11 quilos de sobrepes.
Vaig decidir anar a Naturhouse ja que vaig considerar que necesitaba una mica i els vaig perdre tots en un parell de mesos. Ara el meu nen ja te 9 mesos i mig i jo estic com abans ( amb els pits mes caiguts :r) !!!!
Pero noies.....quin suplici!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Dana81
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

EntradaAutor: Dana81 » dt. jul. 05, 2011 1:08 pm

Xaina ha escrit:Vaig decidir anar a Naturhouse ja que vaig considerar que necesitaba una mica i els vaig perdre tots en un parell de mesos. Ara el meu nen ja te 9 mesos i mig i jo estic com abans ( amb els pits mes caiguts :r) !!!!
Pero noies.....quin suplici!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Xaina, què tal Naturhause??? :-D
Mama del 2008, 2011 i 2015
Xaina
Entrades: 351
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Xaina » dc. jul. 06, 2011 10:11 am

Hola,

A mi Naturhouse em va anar molt bé....en realitat es una mica psicològic pero jo ho nece sitava.
Si vols passat pel post de dietes i règims ( es que no se com s'adjunta el link) allà hi vaig posar mes informació.

Sort
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
feeling
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » dj. jul. 07, 2011 7:39 am

Xaina ha escrit:Hola,

A mi Naturhouse em va anar molt bé....en realitat es una mica psicològic pero jo ho nece sitava.
Si vols passat pel post de dietes i règims ( es que no se com s'adjunta el link) allà hi vaig posar mes informació.

Sort

Hola,
Yo engordé 12kg y me he quedado con 8. El problema es que me cuesta horrores hacer dieta... y más teniendo que estar por el peque, pq cuando tengo que comer, si estoy muy liada, me hago cualquier cosa por no perder tiempo y así no voy a adelgazar en la vida :ufs: ... Yo támbién había pensado en ir a Naturhouse, voy a ver si encuentro el post que comentais a ver si me animo!!
Salu2
DENÍS
feeling
Entrades: 402
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » dj. jul. 07, 2011 7:54 am

Chicas, no encuentro el post de dietas que comentais... ¿Me decís donde está please???
Gracias!!
DENÍS
leta
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dj. jul. 07, 2011 9:27 am

Jo em vaig engreixar uns 16/17kg... no està malament, eh?? >.-<: quan vaig tornar a casa, només n'havia perdut 6 :ufs: , però vaig anar perdent-los ràpid i ara, un mes després, me'n queden uns 3 per perdre... clar, que crec que els he perdut d'altres bandes, perquè el flotador encara hi és ben present i a mi els meus pantalons no em caben!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Dana81

EntradaAutor: Dana81 » dj. jul. 07, 2011 9:45 am

Jo no és tant els kilos, que em vaig engreixar 12 o-o:) , sinó la forma del cuerpin que se m'ha quedao!!! Jajajajajajajaja.
Només us diré que medeixo 1,57 cm i porto una 110 de sostén (normal una 90 - 95)!!!!!!!!! I un flotador tremendo.

Aix l'altre dia a la piscina vaig estar a punt de marxar.....

Algo he de fer, perquè el segon deixa huella!!!! (Moooooolta més que el primer noies!)
Menudeta
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Menudeta » ds. jul. 09, 2011 10:00 pm

Jo ara l'estiu ho porto molt malament això, la lactància em dona una gana, i jo ja estava passadeta de greix. La meva nena té 5 mesos i no vull fer encara cap dieta però es que no aconsegueixo ni controlar-me i quan em miro al mirall, ajjjjjjj!!!!!! vull que arribi l'hivern! no... i tinc una nena tant maca, però un cos...
tombarella
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dc. jul. 13, 2011 10:48 pm

Noies, molts ànims!

Jo vaig guanyar 15 quilos amb l'embaràs. Val a dir que des de les 26 setmanes vaig haver de fer repòs per amenaça de part prematur i això va fer que m'engreixés més. Mai em van renyar, ni ginecòloga ni endocrina. :ok:

Vaig parir un gener i sí, menudeta, a l'estiu no em veia ni amb biquini ni amb vestidets.. PERÒÒÒÒÒÒ al cap d'uns 10 mesos de néixer la patufeta ja havia recuperat el pes previ a l'embaràs (63kg). I, sense fer res d'especial a banda de pit, popa, teta i com n'hi volgueu dir a tutti pleni... vaig baixar fins a 56 quilets (medeixo 1,69)!! I menjant a cor que vols. Sa, però sense dietes ni res per l'estil. Molta popa, molt de moviment amb la nena i genial. :ok:

Ara ja no fa tant de pit, tot i que encara seguim, i no he passat dels 58-59 quilos sense fer cap mena de dieta. :ok:
Imatge Imatge

||*||
Dana81

EntradaAutor: Dana81 » dj. jul. 14, 2011 12:40 pm

tombarella ha escrit:Noies, molts ànims!

Jo vaig guanyar 15 quilos amb l'embaràs. Val a dir que des de les 26 setmanes vaig haver de fer repòs per amenaça de part prematur i això va fer que m'engreixés més. Mai em van renyar, ni ginecòloga ni endocrina. :ok:

Vaig parir un gener i sí, menudeta, a l'estiu no em veia ni amb biquini ni amb vestidets.. PERÒÒÒÒÒÒ al cap d'uns 10 mesos de néixer la patufeta ja havia recuperat el pes previ a l'embaràs (63kg). I, sense fer res d'especial a banda de pit, popa, teta i com n'hi volgueu dir a tutti pleni... vaig baixar fins a 56 quilets (medeixo 1,69)!! I menjant a cor que vols. Sa, però sense dietes ni res per l'estil. Molta popa, molt de moviment amb la nena i genial. :ok:

Ara ja no fa tant de pit, tot i que encara seguim, i no he passat dels 58-59 quilos sense fer cap mena de dieta. :ok:

A mi em passa tot el contrari, fins que no deixo el pit no m'aprimo si 100 grams.... això sí tant els nens com jo estem rebosants de felicitat!!! Quan vaig deixar la lactància vaig tornar al meu pes inicial, 48 kg...però no a la meva talla (curiós oi?)
tombarella

EntradaAutor: tombarella » dj. jul. 14, 2011 1:03 pm

Dana81, això de no tornar a la teva anterior talla és normal. El cos canvia de forma i els quilets es distribueixen de manera diferent. Jo abans tenia més corbes... :-:)

Però el que trobo curiós és que no t'aprimis fent LM. Pensa que amb LME es cremen unes 800 kcal al dia! I, després, doncs la part proporcional. I jo no he tingut més gana que abans... Potser sí que menjava una mica més fent LME, però no com per arribar a 800 Kcal. :ok:
Imatge Imatge

||*||
Menudeta
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Menudeta » dj. jul. 14, 2011 2:13 pm

No sé noies, cada persona i cada metabolisme és un món però tinc l'esperança de baixar de mica en mica. Sabeu que he fet? comprar-me robeta nova a les rebaixes, més gran i que em quedés prou bé i m'he animat i tot, em veig millor.
mireiacp
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 12:54 pm

EntradaAutor: mireiacp » ds. jul. 23, 2011 9:50 pm

Hola noies!

Doncs jo em vaig engreixar uns 18 kg!!! xo clar, el meu nen ja en pesava més de 4 i a més, tenia molt líquid amniòtic! Al cap d'una setmana de parir, més o menys, ja havia perdut 12 kg i als 4 mesos ja peso com quan em vaig quedar embaraçada. Realment en el meu cas la LM està anant de conya per aprimar-me pk no faig cap esport i ja estic com abans! (amb una miqueta de panxulina!!), xo mica en mica també va baixant!
Cada persona és un món!
Imatge
Imatge
estrella81
Entrades: 391
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: estrella81 » dl. jul. 25, 2011 2:39 pm

hola
em vaig engreixar 15kg i fa 4 mesos que va nèixer la meva nena. va pesar 3350 gr i jo vaig perdre 8kg!!!
a mi em passa com a moltes de vosaltres: faig LME i no he perdut res de res ni tampoc m'he engreixat res. Em van dir que hi ha vegades que es reten molt liquid i que quan deixes la LM t'aprimes!!!
al principi estava desesperada, intentava fer dieta pero no m'aprimava res de res!!! ara l'important és la meva nena i despres de la LM ja faré alguna cosa.
Imatge
tombarella

EntradaAutor: tombarella » dl. jul. 25, 2011 2:41 pm

estrella81 ha escrit:hola
em vaig engreixar 15kg i fa 4 mesos que va nèixer la meva nena. va pesar 3350 gr i jo vaig perdre 8kg!!!
a mi em passa com a moltes de vosaltres: faig LME i no he perdut res de res ni tampoc m'he engreixat res. Em van dir que hi ha vegades que es reten molt liquid i que quan deixes la LM t'aprimes!!!
al principi estava desesperada, intentava fer dieta pero no m'aprimava res de res!!! ara l'important és la meva nena i despres de la LM ja faré alguna cosa.

Noies, dir-vos que jo vaig recuperar el pes d'abans de quedar-me embarassada al cap de 10 mesos. Així que... paciència!!! ;-) I, després encara en vaig perdre 7 més!! A veure què passa en aquest segon embaràs!
Imatge Imatge

||*||
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » ds. oct. 15, 2011 6:01 pm

Hola, jo amb el primer vaig agafar 21kg jejejejeje als 9mesos d'haber tingut a la nena habia perdut 29kg, amb la segona vaig guanyar 23kg i els vaig perdre al cap de casi un any, ara amb el tercer ja veurem!!! Espero no guanyar tants perque despres toca rebaixarlos!!!!
NXE2011
:: poltre
:: poltre
Entrades: 676
Membre des de: dc. maig 18, 2011 10:44 am

EntradaAutor: NXE2011 » dl. oct. 17, 2011 4:58 pm

Buff nenes jo que tenia l'esperança, infundada, que es perdien aviat!!!jejejeje

Estic de 30 setmanes i porto uns 12 kg ja! els primers mesos vaig guanyar la gran majoria de pes però bueno, nuse...

A veure com va el part i el post part, ja us explicaré!
Imatge
19/04/11: TE+
12/05: 1ª visita, t'hem vist i escoltat!! medeixes 16mm
10/06: 2ª eco -- Tot perfecte!!
13/07: 3a eco -- Esperem un Enric
10/08: eco morfologica -- Tot normal
09/09: 4ª eco -- és un vergonyòs!
03/10: Visita 28 set. pesa 1,5kg!
04/11: Visita 32 set. pesa 2,2kg!
18/11: Visita 35 set. pesa 2,5kg!

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
mentha
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. juny 06, 2011 4:56 pm

EntradaAutor: mentha » dl. oct. 17, 2011 8:01 pm

Hola noies!

jo també deixaré el meu testimoni pel que fa a kg guanyats a l'embaràs, en el meu cas van ser 11 kilets. Quan vaig tornar de l'hospital n'havia perdut 6 i les tres primeres setmanes a casa, que em trobava fatal, en vaig perdre 3 més, sense fer res, a part de patir!!!! els altres dos me'ls quedo, que m'aniran bé per passar l'hivern més calentona. Però quan arribi la primavera ja els cremaré fent esport, si és que no se n'han anat sols.

apa, salut!
boira75
Entrades: 1028
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

EntradaAutor: boira75 » dj. oct. 27, 2011 3:23 pm

doncs jo vaig engreixar-me només 7 kilets, i quan vaig tornar a casa sorprenentment estava en el pes d'abans de l'embaràs...ara, dos mesos després, segueixo amb aquell pes, dono pit, però no se perquè em noto la cara en forma de pa de pagès, molt més rodona, clar que quan vaig parir em vaig quedar molt xuclada, però no se perquè deu ser, pot ser el cerazet? no guanyaria pes també?a vegades penso que això és perquè he deixat de fer esport i la musculatura pesa molt...
Boira

15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: