Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: pesol » dj. feb. 14, 2013 3:46 pm

Hola!
Avui a classes postpart ens han parlat de l'implanton com a sistema anticonceptiu.
És un implant que es posa sota la pell, compatible amb la lactància (mateixa hormona que el cerazet), dura tres anys.

Ho heu provat? Provoca sangrat? Manca de regla? Augment/disminució de pes?

En general, quina és la vostra opinió? N'esteu contentes?

Moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
SONIBCN
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 558
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 10:43 am

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: SONIBCN » dj. feb. 14, 2013 4:25 pm

yo no o uso pero he encontrado esto y a lo mejor te ayuda

http://web.ssaver.gob.mx/saludpublica/f ... plante.pdf
Imatge

Imatge



El post de Iker: viewtopic.php?f=91&t=23127
ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: ptitgat » dv. feb. 15, 2013 9:10 am

pesol

jo l'utilitzo. Fa tres mesos que el porto i de moment molt contenta. No he notat canvis de pes relatius a l'implanon, el que sí és que fa poc vaig tenir un nen i he estat a dieta, però no he notat la diferència per l'implanon. Tampoc m'ha vingut encara la regla ni pèrdues. Va bé perquè t'en "oblides", almenys jo que per tema pastilles sóc un desastre em va bé.
Ara, la llevadora que me'l va posar ja em va comentar que els "efectes secundaris" són diferents per cada persona, que potser sí que tens una "regla" d'uns dies, que pot ser molt poquet, o potser durant tot un any no tens res.... Jo de moment sóc de les que no tinc res.

Jo ho recomano perquè no he tingut contraindicacions i realment m'he "oblidat" del tema, vaig més tranquil·la...
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: pesol » dv. feb. 15, 2013 9:24 am

Moltes gràcies! És que si no te efectes secundaris és un xollo, no? T'oblides durant 3 anys, molt probablement no tens regla...

Entra per la SS, amb recepta val uns 60€ diria.

Aquí és un mètode bastant nou, però es veu que fa anys que s'usa bastant a sudAmèrica. De fet les opinions que trobo per internet són de forums d'allà. Les opinions que més trobo és que engreixa, però son opinions de fa uns anyets... Per això ho pregunto aquí, no se si la quantitat d"hormona és la mateixa i els efectes els mateixos...

Més experiències per aquí al SP??? :love:
Avatar de l’usuari
patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: patufa » dv. feb. 15, 2013 10:07 am

Pesol, per la SS entra si l´inspector la valida i això només ho fan en casos especials (discapacitats.....). El més probable és que hagis de pagar tot l´import que son 148 €
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: pesol » dv. feb. 15, 2013 10:24 am

patufa ha escrit:Pesol, per la SS entra si l´inspector la valida i això només ho fan en casos especials (discapacitats.....). El més probable és que hagis de pagar tot l´import que son 148 €

És estrany, no m'ho va explicar així la llevadora, no em va dir pas que posessin pegues per fer la recepta.
Bueno, de moment només vaig meditant si posar-me'l o no...
Avatar de l’usuari
patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: patufa » dv. feb. 15, 2013 10:38 am

No, si la pega no és que te facin la recepta. La pega és que l´inspector de sanitat només valida la recepta si és un cas especial. Cada vegada son més restrictius amb la validació.

La llevadora potser no sap que va visat. Es que jo m´hi vaig trobar un dia parlant amb una llevadora que no sabia com anava això de la recepta

De totes maneres demana-ho al teu CAP. Potser cada CAP és diferent.............
ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: ptitgat » dv. feb. 15, 2013 11:49 am

pesol a mi la direcció del CAP em van haver de signar la conformitat per posar-me l'implanon, o sigui que la llevadora va haver de demanar permís. Però no em van dir que entrés per seguretat social, tot i la recepta. Sí, val 150 més o menys però a la llarga crec que surt a compte... fa mal pagar-ho de cop però si compto el què em gastava amb l'anell o amb les pastilles...
Ho has de demanar a la farmàcia amb temps, perquè ho han d'encarregar (jo ho vaig demanar el dia abans de la visita amb la llevadora i la vaig haver de canviar de dia...)
bitxita
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dl. juny 20, 2011 6:57 pm

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: bitxita » dv. feb. 22, 2013 5:06 pm

No savia que existís això! Jo em vull posar el diu hirmonal que també m han dit que va molt bé i es compatible amb la lactancia.
Quines diferències hi ha? Què és millor?
El diu me l vull posar a la quiron que val uns 60 euros...alguna se l ha posat?
Gràcies!
Imatge
laguivi
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dv. ago. 17, 2012 11:48 pm

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: laguivi » dg. març 31, 2013 2:03 am

Noies

Jo em vaig posar l implanon fa uns 10 anys i em va costar 50.000 pessetes a la tecnon, i al cap d un any me vaig treure, em sentía premenstrual constantment, en fi pero cada cas es un mon
clreios
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dg. març 09, 2008 6:39 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: clreios » ds. abr. 06, 2013 1:51 pm

Hola noies! jo fa 7 mesos que el porto, i és el millor que he pogut fer!!!!!
no vaig tenir cap mena de problema a la SS. li vaig comentar a la gine si hi havia algun metode més durader i fiable. que soc jove però tinc parella estable, feina... i bla bla bla. que no era per viure la vida vamos. Va venir la meva parella al gine amb mi i ens van fer unes preguntes i tot seguit la mateixa gine em va fer la recepta per anar-lo a compra (59€), i em va donar hora per l'implant. Això si... abans vaig fer 4 mesos de pastilles de ceraset per veure si el meu cos admetia aquest component, no el possen perquè si sense prova.

No he notat res de canvi del cos. Feia dieta i no he gusnyat ni 1kg... (tret de les atipades....) però res! no em fan mal els pits, no s'inflen ni res com amb les pastilles poden passar. I entre les pastilles d ceraset i l'implant ja fa més d'1 any que no tinc la regla i estic encantadissima!!!!!!!!
Això si... normalment un cop al mes em noto com un petit dolor premenstrual durant un dia o dos, però vaja que es queda aquí.
Jo quan me'l tregui segurament anirem a per el bebé (tindre uns 26-27annys) i és una bona edat trobem. i després el torno a possar sense pensarho!!

PER qualsevol dubte o pregunta diga'm!

I si... a mi em va fer força mal quan me'l van col·locar...
bitxita
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dl. juny 20, 2011 6:57 pm

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: bitxita » ds. abr. 06, 2013 2:50 pm

Jo tinc hora amb la gine d la s.s. en dos dilluns, a veure q em diu! :-)
Imatge
clreios
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dg. març 09, 2008 6:39 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: clreios » dc. abr. 10, 2013 7:40 am

Hola. Ho coloquen sota el braç entre el colze i aixella. Ho coloca la infrrmera de ginecologia. I no fa falta descans, al mateix moment et pots posar un altre. Si mires fotos x internet ho veuras! Aaah i no es nota gens q el dus posat
bitxita
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dl. juny 20, 2011 6:57 pm

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: bitxita » dj. maig 23, 2013 5:00 am

Hola! Jo me l he posat fa una setmana, al posar lo no fa gaire mal, o jo m ho imaginaba molt pitjor del què va ser!
De moment encara em molesta una mica i aquest cap de setmana he estat amb forces altibaixos, però de moment han estat tres dies.
Ja us aniré explicant com vaig!
Imatge
clreios
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dg. març 09, 2008 6:39 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: clreios » dg. maig 26, 2013 7:37 pm

Hola a totes!! després de 8 mesos amb l'implant m'ha vingut la regla. Bueno no es regla ditament, sino una mica de tacat. que amb un salvaslip pases el dia i de sobres!
ara a veure quant dura això, em va donar un "baixon" al venir-me! i a demés el divendres jajaja. Però ja era hora després d'un any sense tenir res d res.
Així que es veritat que alguna vegada en ve de visita...

Un petonet!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: noviachuky » dj. set. 19, 2013 12:57 pm

Recupero el post.

Avui me l'han posat, m'han fet una mica de mal però es pot aguantar perfectament. Ara si que em molesta. Porto el braç una mica envenat i la veritat segons quin gest molesta.

Ja us aniré explicant.

Petons :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sasha_vikos
:: rateta
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: sasha_vikos » dj. set. 19, 2013 2:52 pm

He tingut una nena fa 3 mesos i ara volia posar-me el diu, aquell normal de tota la vida. Sabeu què es millor si el diu o l'implanton? Quines avantatges i inconvenients te cadascun? Jo havia pensat en el diu per no ficar-me hormones al cos.
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: pesol » ds. set. 21, 2013 7:50 am

Ei!
Jo vaig obrir aquest post i fa 3 mesos que porto l'implanton i no he dit res!! :sogra: :sogra:

Doncs us explico!
-L'aplicació de l'implant: un xic molesta per la punxada però molt suportable. L'agulla és gruixuda, com les de treure sang.
-Molèsties implant: jo no en tinc, no em molesta al fer esforços amb el braç ni res.
-Preu: vaig anar a la llevadora i em va fer recepta sense demanar explicacions. Això sí, la recepta l'ha d'aprovar com alguna espècie de jefe del CAP, que tampoc van posar pegues. L'Implanton sense recepta val 150 €, amb recepta entre 60 i 75 €, en funció del nivell d'ingressos.
-Efectes secundaris: cada cos és un món, jo no n'he notat: ni mal humor, ni augment de pes...
-Regla: jo de moment ni rastre i que duri!! No sé si és pq encara dóno molt de pit o gràcies a l'implant
-Líbido: poqueta, tot i que la mateixa q abans de l'implant. Dos fills petits esgoten!!

Em deixo alguna cosa? Pregunteu! Pregunteu!
clreios
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dg. març 09, 2008 6:39 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: clreios » ds. set. 21, 2013 10:55 am

Holaaa, jo fa un any que el porto i tot igual. L'unic, he tingut una regla cap als 6 mesos q feis q el tenia posat. Livido... pos normal com sempre també. Cos i pes igual!
Jo estic encantada!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: noviachuky » dl. set. 23, 2013 8:35 am

Pesol! Jo fa escassos 4 dies que el porto i no se si es l'implanon o que però:

+ Libido 0 patatero
+ Ànims pel terra
+ Estic fent règim i no m'he aprimat :ufs:

Espero que la cosa millori pq sino me'l trec

Per cert a mi per posar-me'l em van tallar una mica, ara tinc les tirites aquelles de punt i em pica pq deu estar curant, de moment no em molesta per això, res potser un xic.
Imatge

Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::