Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: noviachuky » dt. abr. 22, 2014 2:38 pm

no no! es va quedar com enganxat a la pell per dins pero tranqui que això normalment no passa, sóc jo que tot li ha sortit del reves amb l'implant
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: Essuca » dv. jul. 15, 2016 8:48 am

Aquí una altra que està dubtant entra DIU o Implant, gràcies pel post, sempre va bé llegir experiències abans de pendre una decisió!

Ja afegiré la meva, quan la tingui per a qui pugui ser d'ajuda posteriorment :ok:
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: nienna » dv. jul. 15, 2016 7:31 pm

Veig que torna a haver-hi moviment al post i se m'havia oblidat entrar a explicar la meva experiencia.

Finalment me'l vaig posar quan la petita tenia 4 mesos aprox, encara estava amb LME. Durant la colocació la veritat no em va fer mal, tot i que uns dies despres vaig tenir molesties de notar quelcom diferent al braç. En el meu cas no em va funcionar bé perque durant l'embaras havia tingut hipertensió i despres del part va trigar bastant en baixar. El tema es que despres de posar-me l'implant tornava a estar amb la pressió molt alta i vaig haver de tornar a la medicació. Finalment vaig decidir treure'm-ho i em vaig posar un diu de cobre.

Me'l van treure sense problemes i en la mateixa visita em van posar el diu. Va molestar mes de posar el diu la veritat que no pas treure l'implant.

A mi m'agradava molt el metode, no tenia la regla i en canvi ara amb el diu tinc regles de 7 dies molt abundants... Però en el meu cas no em va anar bé. No descarto tornar a provar quan m'hagi de treure el DIU ara que ja estic millor de la pressió.

Parla amb el gine i que et miri també pel teu cas si t'aniria bé o no.
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: pesol » ds. jul. 16, 2016 11:33 am

Hola!

Quina gràcia q es torni a activar el post q vaig obrir fa més de 3 anys!

Doncs jo me'l vaig posar 6 mesos despres de parir i me'l vaig treure el cap de 2 anys, en general n'estic contenta però prefereixo no portar-lo. La gran avantatge de portar-lo era no tenir regla (i no quedar-me embarassada es clar!); per contra, de tant en tant tacava marronós/vermellós (no arribava a ser sang, nomes tacat, amb un salvaslip passava, però em feia la murga q era imprevisible i no sabia mai quan passaria). De fet no me'l vaig treure per aquest motiu, ho vaig fer perquè ja tenia ganes de sentir el meu cos "normal", despres de gairebe 5 anys sense regles (entre el primer embaràs, post part sense regla uns 9 mesos, embaràs 2, postpart + implant) tenia ganes de tornar-me a sentir ""dona"" :-D

I un cop me'l vaig treure doncs molt contenta, vaig recuperar la libido perduda (no sabia q l'havia perdut, pensava q era culpa del cansament...) i en 1 mes i mig o aixi el meu cos va tornar a ser perfectament regular en quan a regla, com abans. Una de les coses que més vaig notar va ser que de cop vaig tornar a tenir fluxe vaginal de tots colors i densitats, cosa q durant l'implant la cosa estava molt seca per allà a baix...

Ah! M'he oblidat d'explicar q quan vaig començar amb el tacat intermitent quan portava l'implant, la llevadora em va donar cerazet. Em prenia alguna pastilla de tant en tant (cada 3 o 4 dies) i diguem-ne q com q la quantitat d'hormona pujava, doncs feia q ja no tingués petites pèrdues.

O sigui, resumint... Em va anar molt be l'implant durant l'època q el vaig portar (entre q els nens tenien 6m i 2,5 anys fins q van tenir 2,5anys-4,5 anys) doncs amb els nens tan petits + la feina casa meva era un caos i despreocupar-me de la regla m'anava molt be, pero quan els nens van ser una mica més grandets em va venir de gust tornar a tenir la regla i posar el meu cos hormonalment en mode "dona d'edat fèrtil" :-D :-D

Espero que la meva experiència us serveixi!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: Essuca » dv. jul. 22, 2016 3:22 pm

Gràcies per la informació i per actualitzar les vostres opinions.

Vaig anar a parlar amb el ginecòleg i al final mm'he decidit per posar-m'ho i provar a veure que tal em va. No tinc problemes de tensió, espero que em funcioni :-o00m

A més, jo sempre he tingut regles molt doloroses i molt abundants i pensar que el DIU implica anar a pitjor em fa molt de yuyu :ufs: així que pensar que no hauré de patir aquestes regles doncs per mi és un punt positiu.


M'ha dit que s'encarrega la llevadora de fer-ho, em va semblar extrany, a vosaltres qui us ho ha posat?

Ja us explicaré que tal l'experiència.
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: nienna » dv. jul. 22, 2016 3:38 pm

Molta sort Essuca, ja explicaràs que tal l'experiencia! Jo com he dit abans quan m'hag de treure el DIU d'aqui 2 anys, tornaré a provar l'implant.

A mi m'ho va posar la ginecolega, la llevadora només fa citologies i controls al meu CAP...
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: pesol » ds. jul. 23, 2016 4:52 pm

Essuca ha escrit:
M'ha dit que s'encarrega la llevadora de fer-ho, em va semblar extrany, a vosaltres qui us ho ha posat?



A mi me'l va posar i treure la llevadora.

Espero que et vagi be l'implant Essuca!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Implanton (implant anticonceptiu), opinions?

EntradaAutor: Essuca » dl. set. 05, 2016 1:49 pm

Hola noies, entro com per tancar el tema (com a mínim la meva part)

Porto un més amb l'implant i de moment tot perfecte cap efecte secundari :ok:

Me'l va posar la llevadora i és veritat que els dos/tres dies primers notes com alguna cosa al braç, després ja t'en oblides totalment.

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::