Hores lactancia i reduccio jornada

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Avatar de l’usuari
ARU
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dc. nov. 14, 2012 9:07 pm

Hores lactancia i reduccio jornada

EntradaAutor: ARU » dt. gen. 28, 2014 8:45 pm

Hola,
Tinc dubtes sobre les hores de lactancia un cop m'incorpori a la feina. No se com va ben be ni on dirigirme per informarme.
Algu em pot ajudar i sap com funciona??

A mes voldria fer reduccio jornada 1h diaria i crec q ho haig de notificar 15 dies abans de la reincorporacio q la feina.

Agraire si en sabeu del tema. Gracies!
(Escric movil .. disculpeu )
ARU
13-03-2013 : TEST POSITIU !! ( RATLLETA MOLT FLUIXETA )
14-03-2013 : CONFIRMACIÓ EN BETA. POSITIUUUUU !
EMBARASSADA D'UNA NENA ( JANA )
D.P.P : 13-11-2013
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Hores lactancia i reduccio jornada

EntradaAutor: Alehop » dt. gen. 28, 2014 9:15 pm

ARU ha escrit:Hola,
Tinc dubtes sobre les hores de lactancia un cop m'incorpori a la feina. No se com va ben be ni on dirigirme per informarme.
Algu em pot ajudar i sap com funciona??

A mes voldria fer reduccio jornada 1h diaria i crec q ho haig de notificar 15 dies abans de la reincorporacio q la feina.

Agraire si en sabeu del tema. Gracies!
(Escric movil .. disculpeu )


Hola aru

Depèn del conveni!

Al d'oficines, per exemple, tens una hora diara (divisible en dues fraccions de mitja hora) fins que el teu fill té 9 mesos. O pots compactar les hores en 14 dies laborables.

I la reduccio sí, l'has de comunicar, idealment per escrit, 15 dies abans.

Anims amb la reincorporacio!!
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: Hores lactancia i reduccio jornada

EntradaAutor: nunus » dt. gen. 28, 2014 11:55 pm

Hola ARU,

Com diu, l'Alehop, depèn del conveni. Ara bé, hi ha convenis que no especifiquen gran cosa. Jo, en el seu moment (2011), com que el meu conveni resultava molt vague, vaig trucar a la Generalitat i em van donar -a mode orientatiu- el d'oficines que et diu l'Alehop, però em van dir que el millor era pactar-ho amb l'empresa.

Així ho vaig fer. La meva jefa es va portar força bé, i vam acordar una compactació d'uns 14 o 15 dies laborables. :ok:

Sort!

Edito, perquè he trobat la proposta que vaig fer jo a la feina, on hi surt el càlcul de les hores que tocarien. És del 2011-2012, o sigui que podria haver canviat.

PERMÍS DE LACTÀNCIA COMPACTADA

El nombre de dies d’acumulació de lactància són els que estableixi el conveni corresponent. Si no especifica quants són exactament, aleshores cal fer aquests càlculs:

La lactància és una hora per dia laborable, per tant es compten els dies laborables que hi haurà des del primer dia laborable en el qual es comenci l’acumulació (immediatament en acabar el permís de maternitat) fins el dia laborable en què el nen compleixi els 9 mesos (si els compleix en no laborable, aleshores fins el laborable anterior).
El resultat són les hores totals d’acumulació de lactància. Aleshores, es divideix pel nombre d’hores treballades al dia (sense comptar les hores extres) i sortirà el nombre de dies laborables de permís acumulat de lactància.


Espero haver-te ajudat.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ARU
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dc. nov. 14, 2012 9:07 pm

Re: Hores lactancia i reduccio jornada

EntradaAutor: ARU » dc. gen. 29, 2014 2:46 pm

Gracies noies!
Ja m'he mirat tamb conveni .
A mi em va millor no compactar i plegar 1h abans ... ja q no donc pit i per horari em va molt millor
Setmana q ve parlare amb jefes a veure...
Gracies!!
ARU
13-03-2013 : TEST POSITIU !! ( RATLLETA MOLT FLUIXETA )
14-03-2013 : CONFIRMACIÓ EN BETA. POSITIUUUUU !
EMBARASSADA D'UNA NENA ( JANA )
D.P.P : 13-11-2013
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Hores lactancia i reduccio jornada

EntradaAutor: Sumsi » dv. gen. 31, 2014 9:46 am

Jo també ho faré com tu Aru, em reduiré 1h la jornada de 8h, i l’hora de lactància seria uns 54 minuts per dia més o menys fins que el nen faci els 9 mesos.
Jo la setmana que ve ho vaig acabar de pactar amb l’empresa però ja els hi vaig comentar per sobre. El que faré serà: de dilluns a dijous em redueixo 2 hores (l’hora de lactància més l’hora reduïda) i els divendres com fem jornada intensiva no faré l’hora de lactància. Tot això és parlar-ho amb l’empresa i pactar-ho.
Imatge
Avatar de l’usuari
denali
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 9:24 am

Re: Hores lactancia i reduccio jornada

EntradaAutor: denali » dl. ago. 31, 2015 11:34 am

hola!
jo un mes abans de tornar vaig negociar canviar el permís compactat de lactancia més alguns dies de vacacnes per hores cada dia. em va anar bé per allargar la lactancia quasi dos mesos més, ho vaig empalmar amb les vacacnes d'estiu i a nosaltres ens va anar molt bé.
suposo que és negociar amb cada empresa i sobretot amb el superior... sort

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::