hernia umbilical

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: hernia umbilical

EntradaAutor: pucpuc » dv. nov. 13, 2015 8:03 pm

avui m'han trucat per el pre-operatori 17 i 24 de novembre!!!!

noviachucky ja t'escriure si tinc dubtes!!!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: hernia umbilical

EntradaAutor: noviachuky » dv. nov. 13, 2015 8:05 pm

Molt be puc puc!
Ja diras!
Petons
Imatge

Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: hernia umbilical

EntradaAutor: pucpuc » dl. gen. 11, 2016 12:59 pm

ja tinc dat d'operacio 27 de gener. Noviachuky algun consell mes? fa molt malt despres de la operacio? quan temps real vas fer de repos perque tot anes be? es que em dos peques no m'imagino com m'ho fare la veritat!

Perdona tantes preguntes pero ja estic pensant en la logistica!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: hernia umbilical

EntradaAutor: noviachuky » dl. gen. 11, 2016 1:57 pm

pucpuc tranquila no es tan greu com sembla! al costat d'altres operacions això es com fer-te pessigolles.

Noviachuky algun consell mes?
Que estiguis tranquila, es el més important

fa molt malt despres de la operacio?
et parlo de mi eh, gens, alguna molèstia està clar però dolor et podría dir en una escala de l'1 al 10 un 2

quan temps real vas fer de repos perque tot anes be?
repòs totalissim al llit 2 dies, repòs relatiu sense agafar pesos ni nens (important això últim) 6 setmanes

es que em dos peques no m'imagino com m'ho fare la veritat!
te'n sortiràs, com ho vaig fer jo, tot i que clar jo tinc a ma mare que venia cada dia i el meu home que fa només de 6 a 2. com ho tens tu per la logística?

espero haver-te ajudat i recorda el més important estar tranquila, ah! i la faixa també t'anirà molt bé, la vaig portar 6 setmanes.

petons bonica!
Imatge

Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: hernia umbilical

EntradaAutor: pucpuc » dl. gen. 11, 2016 7:34 pm

gracies per tots els consells noviachuky la faixa te la van donar la vas haver de comprar? kin tipus de faixa es?

de baixa laboral vas estar? quantes setmanes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: hernia umbilical

EntradaAutor: noviachuky » dl. gen. 11, 2016 8:51 pm

La faixa d'akelles de velcro. La vaig comprar jo, be ja la tenia del post - part.
Baixa laboral, si.

Alguna pregunta més? Hehehehehe
Imatge

Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: hernia umbilical

EntradaAutor: noviachuky » dl. gen. 11, 2016 8:53 pm

6 setmanes de baixa vaig estar. Demana si per operació cobren el 100%, en el meu cas si.
Imatge

Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: hernia umbilical

EntradaAutor: pucpuc » dt. gen. 26, 2016 2:26 pm

dema es el gran dia entro a quirofan. Ultim dubte noviachuky et van possar anestesia total o local? i m'han donat dos tranquilitzans per pendre abans d'anar.hi et deixen molt atontat? tu te.ls vas pendre?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: hernia umbilical

EntradaAutor: noviachuky » dt. gen. 26, 2016 3:16 pm

pucpuc tu tranquila es una operació senzilla! Ànims bonica!

Jo havia d'estar a l'hospital a les 7 crec o les 8 ara no recordo, només arrivar et fan despullar, posar-te la bata i em van donar un tranquimazin, que me'l poses a sota la llengua, em vaig relaxar força, a més vaig tenir sort pq era la primera a la que operaven, així no tenia temps de posar-me nerviosa al box.

Se'm van endur desseguida i ja estava mig grogui, no controlava gaire els ulls hehehehe, era com si tingues molta son, pero com la meva cunyada encara no havia arribat aguantava, no em quedaría tranquila sinó. Va arribar desseguida, jo ja era a la camilla del quiròfan amb els braços oberts en creu pq m'estaven posant la via al braç dret.

Em van posar anestesia local (pq així ho vaig demanar) però tot depen de com ho vegi la cirurgiana, primer em van dir que no i quan va arribar la cirurgiana em va reduir l'hernia a saco paco, una mica de molestia però mira així em vaig evitar l'anestesia total que no la vull ni en pintura, després també em van posar sedant en vena (el suero de la veritat que li diuen) m'estaven intervenint i jo es veu que no parava de garlar... vaig criticar fins i tot l'equip de la doctora que m'estava operant z2:-) z2:-) z2:-) z2:-) z2:-) z2:-) z2:-) com que tenia enxufe amb la meva cunyada que estava allà després m'ho va explicar, ah si i també els hi anava dient, ara quan acabeu amb el melic em foteu uns bons pits :content: :content: :content: :content: :content: :content: :content: :content:

Vinga que tot anirà molt bé!

Ja m'ho explicaràs, per si de cas no xerris gaire eh hehehehehehehe
Imatge

Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: hernia umbilical

EntradaAutor: pucpuc » dt. gen. 26, 2016 3:32 pm

que bo!!!!!! seguire els teus consells gracies jo espero que no sigui total l'anestesia tampoc!

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::