Recuperacio 2a cesaria

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Recuperacio 2a cesaria

EntradaAutor: feeling » dg. jul. 20, 2014 10:27 am

Bon dia,
En uns dies em faran la meva 2a cesaria. He llegit q la recuperacio en les 2es es millor i mes rapida q en les 1es.
Alguna em podria parlar del seu cas? Jo estaba convençuda d q era al revés per això pregunto...
Ea dona el cas q en aquesta ocasió tinc complicada la logistica familiar pq es puguin quedar amb el nen gran i donar-me u cop de mà a mi mentre sigui a l'hospital... i el tema em te una mica preocupada.
Es realment millor la recuperació de la 2a?

Gracies!!
DENÍS
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Recuperacio 2a cesaria

EntradaAutor: charito » dg. jul. 20, 2014 12:35 pm

Home no vull desanimar pero per mi ha estat igual amb la diferencia que no vaig poder ni voler estar tants dies a l'hospital per no deixar al quim i per tant l'arribada a casa va ser heavy i la recuperacio mes pesada.
abart
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 11:39 am

Re: Recuperacio 2a cesaria

EntradaAutor: abart » dg. jul. 20, 2014 12:40 pm

En el meu cas va ser millor, tot i que no em puc queixar de cap de les dues. Tot i així, els primers deu dies em portaven el gran al cole i l'anaven a recollir, però jo vaig estar fent tots els papeleos sola amb la petita amunt i avall i cap problema... això sí, al meu ritme!
Ànims i que vagi molt bè!
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Recuperacio 2a cesaria

EntradaAutor: tona » dg. jul. 20, 2014 1:42 pm

En el meu cas va ser pitjor... pr es q soc una mica desastre i no em vai cuidar gaire. Volia anar al ritme del primer... ( portar a cole, conduir....) el meu home practicament no va fer la baixa i tot es va ajuntar. A part q a la clinica vaig estar tossint dos dies i clar em va quedar la zona molt adolorida. Pr ja et dic cada dona es un mon
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Recuperacio 2a cesaria

EntradaAutor: tona » dg. jul. 20, 2014 1:44 pm

De totes maneres vull un altre fill i lo més probable es q torni a ser cesaria. Aixi q tampoc va ser tant dolent... vaja q tot s oblida.
Anims, cuidat i deixat cuidar!!
Avatar de l’usuari
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Re: Recuperacio 2a cesaria

EntradaAutor: ginko biloba » dl. jul. 21, 2014 12:18 pm

Per mi que la recuperació, si és la primera o segona, és indiferent. El que si que sol passar, és que amb el segon fill (i 2a cesària) com que ja tens el primer, doncs tens més urgència a activar-te de nou, i això provoca que, recuperada o no, reprenguis les teves feines, etc... abans. Si més no, és el que em va passar a mi.
Avatar de l’usuari
landayo
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 11:55 am
Ubicació: Vallès Oriental

Re: Recuperacio 2a cesaria

EntradaAutor: landayo » dl. jul. 21, 2014 1:34 pm

Jo soc de les que la segona cesàrea li va anar millor que la primera (tot i que la primera tb em va anar bé!) suposo que tenir al meu marit de baixa els 15 dies també va ajudar a recuperar-me així que com les altres noies et diria paciència i a cuidar-se!! :***:
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: Recuperacio 2a cesaria

EntradaAutor: feeling » dl. jul. 21, 2014 6:24 pm

Hola noies,
Gracies per les respostes. La veritat es q la recuperacio de la 1a va ser molt bona, però comptaba amb el meu marit, la meva mare, la meva sogra... i aquesta vegada, la msre i la sogra eatan malaltes i el meu marit per feina no podrà quedar-se mes d'un dia o dos...
Si es q Murphi s'ha instalat a casa meva jiji
DENÍS
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Recuperacio 2a cesaria

EntradaAutor: charito » dt. jul. 22, 2014 1:49 pm

Mira jo va ser arribar de la clinica dimecres i dijous venir ma mare a ajudar... doncs divendres va enganxar uma bursitis al genoll i la sogra se li va morir la germana... un festival vaja... el meu pare recollint al quim al cole pero de la casa res
Avatar de l’usuari
Clarona
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. set. 26, 2013 9:37 am

Re: Recuperacio 2a cesaria

EntradaAutor: Clarona » dc. ago. 27, 2014 5:08 pm

Hola Feeling i enhorabona pel petitó/ona, jo també et volia comentar com em va anar el tema recuperació, i com es deia per aquí em va anar mooolt millor la recuperació de la segona cesària que la de la primera.
Segurament hi fa que tenir un fill més gran a qui vols donar l'atenció que es mereix, la mare s'activa abans, però en el meu cas crec que també hi va influir molt el fet que aquesta segona fos una cesària programada. Vull dir que amb la primera em vaig posar de part 13 dies després de sortir de comptes, per tant la nena ja era grandeta, i després de 12 hores de trencar aigües i no dilatar ni amb oxitocina es va procedir a la cesària, el meu cos ja estava cansat, la nena encaixada que la van haver de treure per un altre lloc,..., en canvi amb el nen que va ser el segon, doncs encara em faltaven 12 dies per sortir de comptes, ell era més petitó, jo vaig ingressar i de seguida cap a quiròfan,..., a mi tot això em va ajudar.

I evidentment que l'ajuda sempre s'agraeix, i entenc que faci ànsia pensar a estar sola amb els dos, però ànims i sensa pressa que tot es farà.

Apa! una abraçada i espero que tot vagi molt i molt bé.

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::