Gestionar visites familia i amics

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: Marga33 » dc. oct. 15, 2014 9:03 am

Hola noies,

He vist que hi havia un fil molt antic de fa uns 4anys sobre el tema, però voldria saber experiències recents, com heu gestionat aquest tema amb les noves tecnologies (wattsapp, FB.., etc)

La nostra intenció és no dir a ningú que el nen ha nascut fins que no hagi passat ja forces hores.., i si per exemple, ja que s'han de desplaçar, són les 8 del vespre, avisar i ja no vindrien fins el dia següent. Amb sort, no estaríem ja al hospital (perquè en principi, tinc la idea de demanar l'alta ràpida, a l'hospital SJDD si tot va bé, al dia següent t'en pots anar a casa)

El tema, és que hi ha gent que m'ha dit: "es gestiona millor a l'hospital que a casa, que a casa es queden més estona i a sobre els hi has de posar el café".
El meu marit pensa que no, que a casa els hi dius "avui no em va bé i ho solventes", però clar, a mi el que m'estressa és pensar que vindran segurament la família del meu marit els 6 o 7 que són, tots a la vegada, això es un pis petit, i són dels que "nena! posa'm més llet al café, o més gel al gin-tonic". Està clar, que no ho faré jo, però jo el que vull que el meu marit estigui per mi i pel petit i no pels capricis del seu pare o la seva tieta.. i per no tenir mals rollos, segurament ell s'ho empassarà. M'enteneu?

Després vaig llegir no sé a on, que una noia va fer una festa a un local (no sé a on o si va haver de pagar o era un bar, no ho recordo) on va quedar amb tothom i així no van anar a casa i només va ser una tarda i prou. Però amb això corres el risc que et diguin "no puc aquest dia" i els tinguis igualment a casa un altre dia...

No ho sé, idees? com ho heu gestionat vosaltres? penseu que exagero? que ja que no vindran a l'hospital, he de tenir paciència a casa? és que, sabeu?, no hi ha gaire feeling i això fa que la paciència s'esgoti abans...
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: shibi » dc. oct. 15, 2014 9:33 am

Hola Marga33!
uf! el tema de les visites és complicat i delicat! però és algo que has de passar...i sobretot...mooooolta paciència...
Lo millor és tenir-ho clar i deixar-ho clar a la familia i amics. Pensa que si per tu ara ja és estressant pensar el què fer...imagina't un cop hagi nescut el peque....amb els sentiments a flor de pell, les hormones revolucionades i un petitet entre els teus braços que l'únic que vol és el contacte amb els seus papis i tranquilitat.

T'explico una mica el que vam fer nosaltres. Abans de néixer la peque ja vam deixar clar a tothom que al hospital només hi volíem els pares i germans. Ningú més....i si algú s'enfadava...ho sentia molt! però primer erem nosaltres. Erem primerencs i les primeres hores estàvem molt agobiats (la nena no s'enganxava, plorava...etc. les hormones revolucionades i tot era molt nou per nosaltres). FIns i tot hagués preferit no tenir ni els pares ni germans allà... En fi!
Quan ja ens van donar l'alta anàvem gestionant les visites. Sense que fos gaire agobiant... anava invitant poc a poc a la gent a casa perquè conegués la nena. Hi havia gent que només es quedava un ratet. Altre gent que no se'n anava ni a la de tres... Amb aquesta gent, molta paciència. Si m'agobiava o veia la nena neguitosa me'n anava jo sola amb ella a l'habitació a donar-li el pit o calmar-la. Així també es dónaven per al.ludits.

En resum, gestioneu-ho com pogueu. Sobretot moooolta paciència! i penseu que primer sou el nen i vosaltres. I si hi ha algun moment que no esteu còmodes amb tanta gent per casa...els hi dieu i ja està. Ho han d'entendre.

Espero haver-te ajudat!!! ;) Que vagi super bé bunica!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: Airin » dc. oct. 15, 2014 9:49 am

Hola Marga!!!

A l'hospital pot ser molt agobiant depenent de com et trobis tu. Si no tens punts i has començat la lactància bé, pot anar bé, però jo també penso que és millor a casa i, si pot ser, més endavant. Nosaltres als amics íntims els vam demanar un dia de marge, perquè la meva filla van néixer al migdia i aquella nit no vam dormir gens. Per això el primer dia només van venir pares i germans. És veritat que a l'hospital et pots "compinxar" amb alguna infermera perquè faci fora la gent, però sobretot això ho ha d'assumir el pare, és qui ha de dir al a gent que heu de descansar. Fer-ho amb tothom un sol dia és veritat que pot ser pràctic, però crec que també és agobiant tenir tanta gent alhora per allà... penseu-vos-ho bé. I sobre aivsar quan ja hagi nascut, et recomano que no digueu que teniu aquesta intenció a no ser que els vostres familiars siguin molt comprensius.

Molta sort pel gran moment!
Imatge

Imatge

Imatge
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: jellwill2 » dc. oct. 15, 2014 10:00 am

Hola,

nosaltres vam estar 5 dies a l'hospital, per la cesària. La veritat és que no va sortir com hauríem volgut, i ara que esperem el segon intentarem fer-ho diferent.

Jo us recomanaria que tinguéssiu clar què voleu i ho defenseu. A mi personalment m'agrada més les visites a l'hospital, en el meu cas van venir a partir del tercer dia, i així bé. S'hi estan menys estona per què es concentren en màxim dos dies, i com que coincideixen molt, la gent va marxant per què no s'hi cap i ja després queda molt poca gent que pots anar situant al teu ritme quan estàs a casa. A casa la gent s'apalanca més, no té la pressió de l'hospital ni de l'habitació plena ni infermeres que puguin entrar. Clar que si vols demanar l'alta ràpida, no donaràs temps a que vinguin a l'hospital.

El que a nosaltres no ens va anar bé va ser que els meus pares no van respectar que ja els avisaríem quan poguessin venir a veure el nen, i jo em trobava mooolt malament i feia mitja hora que teníem el nen després de pesar-lo i netejar-lo i ja estaven allà tocant la pera. Dic tocant la pera per què jo no estava per rebre cap visita, no podia ni disfrutar del nen i molestaven. Per davant de que sóc la seva filla estic jo, que m'acabaven d'operar (la cesària és una intervenció) i el nen i la meva família acabada d'estrenar. I no ho van fer. I no ho podré recuperar mai més. Els va fer fora el meu home per què li vaig demanar. I a l'endemà ja els tenia allí, cada dia, marxaven a dinar i tornaven. Santa paciència el meu home, per què els vaig dir per activa i per passiva que no calia que hi fossin. Fos ara, em sabria greu però no avisaria que vaig a l'hospital, fins que estéssim per rebre visites. I de fet, amb el segon, intentarem amb tots els mitjans que el gran sigui el primer en conèixer el bebé, i no els avis. Aviam si podem aconseguir-ho sense involucrar-los (amb algú s'haurà de quedar el meu fill gran mentre pareixo).

En resum, "más vale una vez colorada que ciento amarilla", per què el naixement del teu fill és vostre, i és un moment únic i irrepetible (si tens un segon és un fill nou), i val la pena que intenteu que sigui com voldríeu (a excepció de temes mèdics, clar).
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: charito » dc. oct. 15, 2014 10:07 am

Jo visites a l'hospital mil vegades.... alla estas mes o menys aburrit i s'agraeix una mica de.companyia la gent fa visites molt rapides i et deixen tranquila si tens son dius au que toca descansar, vas en pijama i ho entenen. En canvi jo a casa no vull ningu. Es casa meva i no tinc ganes de gent apalancada alla de xarrera...

ah i si avisar quan vosaltres volgueu que vinguin!!!
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: pilar » dc. oct. 15, 2014 10:47 am

l.hospital amb els ulls tancats!! a casa voldràs estar amb la nena i amb tranquilitat!!!
amb el primer pensava com tu, i em vaig maleïr. a casa no marxaven ni amb aigua freda!!! En canvi a l'hospital una estona i adeuuuu! Ara amb la segona, tothom a l'hospital i quan he arribat a casa, hem estat els 4 sols i sense fer de cambrera! :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: Marieta vola vola » dc. oct. 15, 2014 11:31 am

Com ja t'han dit, cal que vosaltres dos tingueu molt clar i parlat el que voleu...

A nosaltres ens van induir el part i tothom sabia que ja estàvem a l'hospital. Vam demanar que ningú vingués fins que aviséssim, perquè volíem estar tots tres i no volia parir pensant que ja m'estaven esperant...Tothom ho va respectar.

Vaig parir a les 11,30 de la nit, cosa que ens va anar molt bé perquè fins l'endemà a les 6 o 7 del matí no vam avisar ningú. A l'hospital van venir els meus pares una estona, la meva àvia (que a besàvia no hi arriba pas tothom), els meus sogres (ella ja s'anava a quedar tot el matí, però, encara que es va ofendre, li vam dir que no) i els tiets.

Ja poc a poc vam aprendre a gestionar les visites a casa... Hi va haver uns dies que, altre cop els sogres, s'instal·laven a les 9 del matí i en marxaven a la una del migdia, per tornar a les 3 de la tarda fins que a ells els hi donava la gana de marxar. També els hi vam dir. I ja et dic, encara que s'ofenen, crec que és el seu problema, ja que, a nosaltres particularment, les visites ens "molestaven" bastant al principi, que prou en teníem d'aprendre a ser 3.

Amb els amics va anar molt bé, perquè vam demanar que no vinguéssin els primers dies i, al cap d'un mes més o menys, vam quedar tots una tarda a casa, ens van portar el regal i vam berenar.

Crec que el ser pares és una cosa de dos. Que els moments per rebre el nou membre de la família han de ser íntims i que ho heu de viure com vosaltres volgueu. Normalment, la gent ho entén i, qui no ho faci, és problema seu.
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: Marga33 » dc. oct. 15, 2014 12:27 pm

Gràcies a totes per les respostes!!

M'ho he de pensar, doncs, el tema de rebre gent a l'hospital o a casa... Es que m'agobia una mica, perquè no vull problemes amb ningú, però tampoc vull estar fotent-me.., que és el nostre moment i ho tinc molt clar.
Però és que a l'hospital sé que també m'agobiaré.. alguna més m'ho ha dit, Charito, Pilar, que a l'hospital amb els ulls tancats, però jo no ho tinc clar..
Ho hem de parlar seriament encara amb el meu marit. Ell té la mateixa visió que jo, però sé que per no entrar en conflicte, no farà de "dolent", i jo crec que és ell el que ha de fer aquest paper.
Potser el millor que podem fer és trucar la família un cop hagi nascut i dir-ho ben clarament: "estem molt cansats, han sigut moltes hores (encara que hagi sigut ràpid) i necessitem aclimatar-nos i intimitat, per tant, ja us avisarem per venir a casa".
Amb els amics, és més senzill, ens coneixen molt bé i sembla mentida que estic més tranquil·la que no tindré problemes amb ningú perquè m'ho respectaran. A la familia no se la pot escollir... :-o00m
Tens raó Airin, que millor no dir que tenim aquesta intenció, alguns ho comprendran però d'altres no..

Per cert, he llegit en un altre pàgina (crianza natural) que hi ha noies que els hi "donen feina" als convidats (posa'm el rentavaixelles, qué bé que has vingut, em fa falta ajuda, pots recollir la roba?) i res d'oferir café, ni un got d'aigua. Així les visites duren poquet.. jajaja, però clar, s'ha de servir penso jo... no?
I els clàssics de quedar a les 6 o 7 de la tarda (no es quedaran a sopar...) i el que heu dit vosaltres d'anar-se'n a l'habitació amb el nen per què es donin per aludits.
Qué n'opineu?
Avatar de l’usuari
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: Marieta vola vola » dc. oct. 15, 2014 12:48 pm

Jo no tenia cap problema en anar a l'habitació amb la nena si no estàvem tranquil.les!! Pensa q néixer xls petits tb és un canvi i una adaptació a un nou medi i q necessiten, des del meu punt de vista, estar amb la mare. Hi havia algun familiar q l'agafava només d'arribar i si la nena es posava a plorar no me la donava. Jo no tenia cap problema en agafar-li i si calia marxar, marxar. També haig de dir q el recolzament del pare va ser molt important, ja q ell en tot moment estava amb nosaltres i si calia fer fora a algú ho feia. I, la veritat, el naixement d'un fill ja és prou kòtic en moments com x preocupar-se si ofenem a algú o no, tan sols x defensar la nostra intimitat.
Avatar de l’usuari
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: Marieta vola vola » dc. oct. 15, 2014 12:48 pm

Jo no tenia cap problema en anar a l'habitació amb la nena si no estàvem tranquil.les!! Pensa q néixer xls petits tb és un canvi i una adaptació a un nou medi i q necessiten, des del meu punt de vista, estar amb la mare. Hi havia algun familiar q l'agafava només d'arribar i si la nena es posava a plorar no me la donava. Jo no tenia cap problema en agafar-li i si calia marxar, marxar. També haig de dir q el recolzament del pare va ser molt important, ja q ell en tot moment estava amb nosaltres i si calia fer fora a algú ho feia. I, la veritat, el naixement d'un fill ja és prou kòtic en moments com x preocupar-se si ofenem a algú o no, tan sols x defensar la nostra intimitat.
nanablau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: nanablau » dc. oct. 15, 2014 2:11 pm

Hola!

Uf, això és tot un tema! Hi ha una cosa molt important que dius, que és que amb la família política no hi tens gaire feeling, amb això has d'anar amb moooolt de compte! Nosaltres vam tenir un problemón amb els meus sogres (i cunyats), perquè com que eren "família" no van entendre que no es podien presentar cada dia a casa "a veure el nen". No paraven d'emprenyar, venien quan volien, es presentaven avisant amb mitja hora d'antel·lació, intentaven portar-nos a casa familiars llunyans que no havíem vist en la vida... i a sobre no ajudaven en res. "Aneu-vos a fer la compra al súper, que ja ens quedem nosaltres amb el nen" Perdona, QUÈEEE?? Sóc jo la mare i la que l'acaba de parir, que va amb els punts penjant i no dorm a les nits! La que ha d'estar amb el nen sóc jo! Si em vols ajudar vés tu al súper i a posar rentadores!

Total, al final va arribar un dia que ens vam enfadar, més jo que el meu marit, ja que després de dir-los 15 vegades que aquell dia no ens anava bé que vinguéssin es van presentar igual, i vaig agafar una enrabiada que em penso que se'n recordaran tota la vida. Des d'aquell dia no ens parlem amb els meus cunyats, amb els sogres sí però ja les coses no són com eren... El que vull dir és que si és una família que us fa molta confiança (com per demanar-te que li omplis el cafè o que li posis gel al got), jo no me'ls fotria a casa per res del món!

Una bona opció és que convidis la família a l'hospital (a partir del segon dia! La primera nit és molt dura) i les visites dels amics te les gestionis mica en mica quan torneu a casa. En el nostre cas, tots els nostres amics van entendre perfectament que era un moment important i que necessitàvem intimitat, tot era "quan vosaltres pogueu, no hi ha cap pressa", i vam tenir amics que fins al cap d'un mes i mig o dos mesos no ens van visitar. I això s'agraeix moltíssim. Ara bé, amb la família s'ha d'anar amb compte perquè es pensen que són a casa seva, i amb l'excusa de veure la criatura, no et marxen ni amb aigua calenta. I creu-me, no estaràs per hòsties... I potser és pitjor si és la família política, perquè als teus pares sempre els hi pots dir, però als sogres...

Sort!
Avatar de l’usuari
sasha_vikos
:: rateta
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: sasha_vikos » dc. oct. 15, 2014 3:04 pm

Hola!
Jo estic embarassada del segon/a i encara tinc dubtes. No tinc clar que es millor. Crec que el primer dia es sagrat i no hauria d'haver ningu mes que els pares i germans del recent nascut. Despres gestionar les visites a l'hospital, si aconsegueixes que no hi hagi mes de dos persones a l'hahbitacio i que no s'hi estiguin mes de 5 minuts, seria lo ideal. La meva filla va neixer el dissabte i diumenge va venir tota la familia i va haver estones que em vaig agobiar. A mes, vaig deixar que la gent agafes a la nena, ara em penedeixo molt. A casa tampoc va ser gaire millor, ja que aquell meteix diumenge van haver d'ingresar a la meva filla a la UCI. Va estar 10 dies i recent donar-li l'alta vam haver d'empassar-nos les visites que portava la sogra de familia llunyana i amigues seves.
Amb els amics, com diu tothom, cap problema. El problema es amb la familia, sovint la politica, perque es creuen que el recent nascut també es seu i fan el que volen.
Com diu la Jellwill2 ara que hem de deixar la petita amb els sogres, no se com ens ho farem.
Avatar de l’usuari
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: Abril_86 » dc. oct. 15, 2014 7:42 pm

Es un tema complicat perquè dependrà molt del tipus de part, de les hores q duri... Sorprenentment en el part del meu fill q ara te any i mig, molta gent em va trucar felicitant-me però que pel meu bé i el del nen preferien coneixe'l quan ens anés bé a casa i que no tinguéssim pressa. Amb això vull dir que hi ha molta gent conscient de la situació i respecten aquest temps tan especial.
Una altra cosa és la familia, però també et dic que jo tenia moltes ganes que el coneixessin i en trobava amb un subidon de forces i molt alegre. A l'hospital necessitaras dormir. Recordo el millor moment de l'hospital, va ser un migdia que tothom sen va anar a dinar i em van deixar unea tres hores sola amb el nen a sobre i dormint. Vaig recuperar moltes forces i va ser molt maco, el nen i jo solets.
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: numa1982 » dj. oct. 16, 2014 7:24 pm

Jo, després de l'experiència amb el primer, ara els diré que a l'hospital i llestos. A casa jo estava amb el "baby blues" els primers dies, només tenia ganes de plorar i vaig haver-me d'empassar algunes visites que no em venien de gust. A més, tenim un gos, hi havia pèls, no estava tan net com voldria i amb la cesàrea que em feua mal.
Això sí, a l'hospital però amb moderació: els meus pares s'hi passaren els 4 dies ficats i una tarda que ja els vaig dir que volia descansar, no els va caure gaire bé la sogra, cada cop que el nen plorava abans que em pugés la llet vinga a dir "mamá no te quiere dar tetira? No te da lechita?", i l'hauria matada!

Jo et diria que esperis i vagis fent segons com et trobis, una amiga meva va estar súper bé al primer postpart i al segon estava amb les hormones tan malament com jo i ho portava molt pitjor.
Imatge

ImatgeImatge
arlet78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 8:37 am

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: arlet78 » dv. oct. 17, 2014 7:51 pm

Hola Marga,
Tot dependra de com et trobis!!A les classes pre part ja t avisen q quan menys visites millor, jo en aquell moment ni m ho havia plantejat això i no li vaig fer gaire cas.
Ara diria q per si de cas li diguus a tothom q no sigui família directe q ja els avisaràs quan estigueu adaptats!!
A l hospital encara q sigui menys rato jo ho vaig passar fatal, no em vaig poguer dutxar fins un dia després del part pq em marejava i em sentia bruta,despentinada etcc..cada vegada q havia d anar al lavabo veia les estrelles amb els punts i si hi havia visita m aguantaba per no fer l espectacle. I una cosa molt escatologica, se m escapaven els pets,era incontrolable(després em van dir q amb els punts q portava era normal)Doncs ja veus quina vergonya, quan i penso encara em roboritzo!!
Després a casa tampoc va millorar la cosa,tenim molts amics i es presentaven a tota hora!!el meu fill demanava molt i cada cop q s enganxava em queien les llàgrimes del mal i només pensava, si ara entra algu i hem veu així pensarà q sóc una mala mare i encara em venia més plorera, les hormones són molt dolentes!!A més dp també hi havia la típica mare q sembla q ho faci espressament q et venia amb el nen ple de mocs i tos i li deia, fesli un petó al bebe, jo no tenia ni temps de reaccionar ufff quina ràbia!!
En resum q si mai en torno a tenir un fill a l hospital només pares i germans, i els amics mínim un mes!!
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: feeling » dj. oct. 23, 2014 9:47 am

Jo tinc 2 petits i tots 2 van neixer per cesarea.
El primer va neixer d bo mati i el mateix dia van venir els meus pares, sogres i ela germans dels 2.
Malgrat la cesarea vaig passar alguna estona dolorida però em vaig recuperar molt be i a mes psicologicament estava genial, molt feliç i comtenta.
Els seguents dies vaig rebre moltes visites i tambe vaig estar molt be. Tambe he de dir q ningu es va excedir massa. Despres a casa tambe va venir gent i com q hem trovaba be cap problema.
Amb el segon va ser diferent... des del principi la cesaria em va fer mes mal i vaig estar molt adolorida. Tambe estaba una mica preocupada pel gran q nomes tenia 3 anyets i per com asumiria l'arribada del germanet i aquella setmana q no estaba amb nosaltres mes q una estoneta a la tarda...
Cada 3h venia una infermera per revisar al nen o a mi, amb lo que no dormia apenes... i vaig tenir moltes visites de gent amb poca" vista"...
Gent parlant a tot volum, amb nens corrent x l'habitacio, aseguts al meu llit (veia les estrelles cada vegada q es movien)... el segon dia sem van juntar 14 persones a l'habitacio!! i cap a les 8 d la nit jano podia mes del dolor q tenia i l'infermera va dir la gent q havien d marxar.
I despres a casa tambe va ser complicat pq jo estaba pitjor q amb el 1er nen, per tant jo et diria q t'esperis a veure com et trobes i en funcio d'aixo q vinguin a l'hodpital.
Q tinguis sort!!
DENÍS
Avatar de l’usuari
Sen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. des. 13, 2013 6:31 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: Sen » dj. oct. 23, 2014 11:21 am

Fas bé de no voler avisar a la gent fins pasades moltes hores, per a nosaltres va ser una gran decisió, va neixer al matí i no vam avisar a ningú fins a la tarda. Nosaltres vam decidir que la gent vingés a l'hospital, perque és un lloc on la gent no es vol quedar gaire estona. I quasi tothom va anar el segón dia.

A casa vam posar una agenda i només accpetavem 1 visita al dia i màxim 2 hores, els hi deiem abans de venir que si venien a les 6 havien de marxar a les 8, inclosa la familia més propera.

Al nostre fill les grans reunions les primeres setmanes de vida no li anaven gaire bé i quan acabava la trobada estava molt nerviós. Depén de cada nadó, potser a un altre fer la gran trobada al bar li va millor que al nostre i t'ho treus de sobre.
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: Marga33 » dj. oct. 23, 2014 1:01 pm

Hola de nou!
Merci per continuar explicant les vostres experiències, són de molta ajuda perquè et donen una visió de com ho pots fer tu segons la teva situació..
Definitivament, si m'he d'estar més de 24 hores a l'hospital, avisarem perque vinguin a partir del segon dia i li direm a les infermeres que ens despejin l'habitació si la cosa es desmadra. Però en principi, avisarem que vinguin a casa a una hora com per exemple les 6 de la tarda, així no s'hi estaran més de 2 horetes perquè a les 8 ja ens ho farem per que marxin.
Penso que el principal es que la parella pensi i vulgui el mateix que tu, així que el que jo estic fent, poc a poc, és parlar molt amb ell per deixar-ho clar. Suposo que amb això, tindrem suficient, no?
Avatar de l’usuari
sasha_vikos
:: rateta
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: sasha_vikos » dj. oct. 23, 2014 3:52 pm

Marga33 ojala que amb el que has planejat tingueu prou i pugueu estar a gust i tranquils. Però si et passa com a mi, sempre hi ha algu que ha de venir en aquell moment que no et ve de gust perque nomes pot aquell dia, perque despres se'n va de vacanced o qualsevol cosa... O aquells familiars que volen que coneguin al nen/a fins i tot els seus veins... O familiars que venen de mes lluny i no els pots fotre fora despres de mitja hora... I histories varies.
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: Marga33 » dt. oct. 28, 2014 11:17 am

Sasha_vikos, tens tota la raó, per molt que ho vulgui tenir tot controlat sé que no tot surt sempre com esperes.., així que m'hauré de relaxar i tenir paciència..
La veritat és que després de parlar més a fons amb el meu marit sobre el tema, estic més tranquil·la, el principal és que ho vegi com ho veig jo, i amb aixó ja tenim molt guanyat.

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::