Loquis grans

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Mplamont
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. set. 04, 2015 4:53 pm

Loquis grans

EntradaAutor: Mplamont » dv. set. 04, 2015 5:06 pm

Hola, fa 14 dies que va neixer el meu tercer fill. Al cap de 10 dies gairabé no tenia perdues i em sentia molt recuperada. El 14è dia però em sentia una mica estranya:el sòl pèlvic una mica adolorit o cansat, i estar de peu em sentia com amb més presió al solpèlvic, un malestar muscular.... I amb tot això he notat que un loqui molt gran em sortia, realment sensació estranya per la mida. Estava en un lloc public i m''he assegut, he tacat els pantalons. Al tornar a casa he anat al bany, tenia la compresa gran molt empapada i alhora al wc he vist que un loqui enorme penjava de la vulva.... De la mida de un puny deformat (mes allargat) i era una massa estranya (teixit? Nomes sang coagulada? ) No sé, mai m'havia passat expulsar una cosa tant gran. La compresa no feia mala olor evident, no tinc febre ni dolors abdominals, ni torçons. Només el sòl pèlvic una mica adolorit. Despres d'això no tinc gairabé perdues, només taco el paper higiènic al netejar-me després d'anar al bany, tornene a ser perdues més vemelloses que marronoses.
Algú més s'hi ha trobat? Gràcies!!!
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Loquis grans

EntradaAutor: FloR » dv. set. 04, 2015 5:49 pm

No, pero vaja, jo trec això i vaig de pet a urgències! Que no sigui res..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Sindria14
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

Re: Loquis grans

EntradaAutor: Sindria14 » dv. set. 04, 2015 8:36 pm

A mi no m'ha passat res semblant, però si m'hagués passat no hagués dubtat d'anar al metge.
Espero que no sigui res!
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
Mplamont
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. set. 04, 2015 4:53 pm

Re: Loquis grans

EntradaAutor: Mplamont » dv. set. 04, 2015 11:33 pm

He pogut parlar amb la meva llevadora i m'ha explicat que per dates pot ser encara part del que s'expulsa en el puerperri. Tot i q no és molt freqüent, pot succeïr. Així que mentre no presenti altres símptomes q podrien indicar quelcom més greu: febre, dolor abdominal i/o loquis amb molt mala olor; estigui tranquila i no em cal córrer. Si tinc més pèrdues semblants o bé son força intenses, q vagi a que m'ho mirin.
De moment no he tingut més i les pèrdues que tinc son molt menys abundants q una regla, així q em mantindré a l'espectativa, però amb més tranquilitat.
Salutacions!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Loquis grans

EntradaAutor: numa1982 » ds. set. 05, 2015 11:12 am

Mplamont: a mi una amiga em va explicar, quan jo havoa de tenir el nen, que no m'espantés si veia que treia loquis grans, que ella n'havia tret q semblaven "trossos de bistec de fetge". A mi no em va passar, però es veu que és normal.
Imatge

ImatgeImatge
Mplamont
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. set. 04, 2015 4:53 pm

Re: Loquis grans

EntradaAutor: Mplamont » dg. set. 06, 2015 7:38 pm

Gracies numa, la descripció que has fet és clavada al q vaig veure.... Va bé saber que altra gent ha tingut alguna expriècia semblant i no ha estat cap complicació.
Salutacions!!
Evaguagol
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 12, 2016 11:11 am

Re: Loquis grans

EntradaAutor: Evaguagol » dt. abr. 12, 2016 11:26 am

A mi em va passar vaig expulsar despres de quatre dies del part un liqui molt i molt gran. Li vaig comentar a la llevadora i em va dir que si només era un i no s'havia repetit, era molt normal.
Avatar de l’usuari
PEDRA LLUNA
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dt. feb. 04, 2014 12:02 pm

Re: Loquis grans

EntradaAutor: PEDRA LLUNA » dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Hola noies! a mi el que em passava, era que igual un dia gairebe no sagnava gens, i a l'endemà a tope un altre cop, i em va durar uns 40 dies, amb 14 encara és molt aviat.

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::