M'encanta ser mare !!

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

M'encanta ser mare !!

EntradaAutor: Halia » dt. oct. 27, 2015 3:59 pm

Bona tarda boniques! :-()-)

He decidit fer aquesta entrada perquè no tinc amigues amb qui compartir aquestes experiències ( a part de les mamis de Juny 2015 que són ja gairebé de la família :love: ) , i penso que puc aportar una mica de llum a totes aquelles marones que estan embarassades i tenen "por" del postpart, a les que estan passant per un postpart i, fins i tot, a aquelles futures mares que ho seran d'aquí un temps!

Nosaltres, com algunes ja sabeu, vem passar un postpart molt difícil: la nena va tenir còlics amb una setmana, jo tenia un mal de pit horrorós que va acabar sent una mastitis subaguda que ningú va detectar i vem haver de començar amb LA amb tot el mal del meu cor, etc.

Un dia vaig anar, embarassada, a una classe de lactància que feien al barri i una noia (amb la que ara em porto molt bé) em va dir: "una cosa que no et diuen mai del postpart és que plores. I molt". Vaig pensar que no deuria ser per tant i sí, ho va ser.

Vem pensar que perquè ens tocava a nosaltres una nena tant ploranera, perquè em feia tant de mal el pit quan m'havia preparat tant, perquè plorava en fer-li els bibis, perquè, perquè i perquè... no veia la llum i vaig arribar a pensar que la meva nena era una "bebé de alta demanda" perquè només volia braços i res més. Ni bressol, ni cotxet, ni res.

Van anar passant les setmanes i tot va equilibrar-se. Ella dormia al cotxet, ja no demanava tants braços i ara, amb 4 mesos i mig, dorm sola a la seva habitació. Té el seu caràcter, però és perquè ella és ben especial z2:-)

A dia d'avui em sento plena. Saber que vem passar per tot allò i que ara estem així em fa pensar que puc ajudar a moltes mares que veuen la seva situació "horrorosa" i "claustrofòbica" a que vegin que un dia, pam! tot ha passat.
Un dia veus que ja no vol dormir als braços i et fa il·lusió! Però quan passen dos mesos tens, fins i tot, nostàlgia.

Amb això m'agradaria dir-vos a totes que gaudiu molt del moment. Què no dormiu? Tot passa. Què teniu problemes amb LM? Donar el biberó no és una mala opció (i ho diu una que va plorar MOLT amb aquest tema). Què heu de fer collit? Feu-l'ho, no passa res. Què no vol cotxet? Doncs portegeu-la! És tant bonic i màgic.... Què no vol fer MAMIFIT i plora quan tots els altres nadons estan allà al terra tranquil·lets? Doncs aprofiteu per estar a casa i cantar, ballar o fer-li entendre que no cal estressar-se per si no vol fer algo, allà està la mama per estar amb ella...

Però ara, a dia d'avui la meva nena és el millor tresor que tinc a la vida. I sentir això per algú et fa ser millor persona! :o_o-o:

Gràcies per llegir-me! :love:
Imatge
Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: M'encanta ser mare !!

EntradaAutor: Náyade » dt. oct. 27, 2015 4:19 pm

M'encanta llegir-te!!!! >.-<: >.-<:

Com saps, tu has estat en aquest tema, la que m'ha fet baixar del núvol. Amb tu he viscut la tristesa del pospart i m'ha ensenyat moltíssimes coses. Que pots tenir sentiments contradictoris, sentiments de "la he pifiada" i que és totalment normal! Sentiments de "em ve massa gran, jo no sabia que això era així"... crec que és un procés que s'ha de passar per arribar al punt en el que estàs ara, enamorada de la teva filla i feliç a més no poder! :love:

M'agrada molt veure que estàs tan i tan bé :ok: >.-<: Ets un exemple de superació!

Espero que moltes mamis o futures mamis t'agafin com exemple i puguin sortir del maleït postpart, aquell postpart que mai t'expliquen!

Un petonet guapa :love: :-()-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: M'encanta ser mare !!

EntradaAutor: Inda » dt. oct. 27, 2015 8:21 pm

Primer de tot...felicitats per sentir-te així de bé!! De fet totes ems hauríem de sentir i de tenir el recolzamemt de saber que ho estem fent bé, perquè qui millor que nosaltres per estimar i cuidar als nostres petits tant bé com sabem!!

És cert que tot passa, que de cop i volta un dia veus que ja no és tant dur, o que ho portes millor. La llàstima és que no totes ho podem dir als 4 mesos...ni a l'any...i fins i tot ni als 3 anys!! Així que sí, que tot va a millor (o som nosaltres que ho anem portant millor) però que qui llegeixi això i el seu petit tingui més de 5 mesos i encara no ho hagi viscut...que no desesperi!! Que hi ha qui dormen tota la nit als 3 o més anys, que volen braços fins i tot quan caminen, que els hi costa menjar, quedar-se a la bressol, a l'escola o amb els avis... Que cadasqú té el seu ritme i que tot està bé si li posem amor i paciència.

No volia ser "malagüera" però sóc una mare que he pensat TANT que ho feia fatal perquè tants d'altres deien que els seus petits ja feien tantes coses que el meu no...que necessitava dir que les coses poden trigar més del que pensem i/o voldríem
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: M'encanta ser mare !!

EntradaAutor: jellwill2 » dt. oct. 27, 2015 8:32 pm

Hola,

ben dit. Estic segura que resultarà molt útil. Cada embaràs, part i bebé és un món. Paciència i anar passant etapes. Massa més no es pot fer.

Llastima que hagis tingut un camí difícil, i que no fos com esperaves, passa sovint que ho idealitzem o ens fem una idea i si no surt així, en sap greu. Costa fer-se a la idea del que vindrà. A mi ahores d'ara encara em costa pensar que hi ha bebés que dormin tant des del moment 0. El meu nanai, 8 mesos i demana molt pit, sobretot al principi de la nit i quan queda poc per despertar-se. És el que hi ha.

Ànims i forces a les que no va tot tan de cara com pensàveu. Ja veieu que les coses evolucionen i mireu com n'estâ ara.
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: M'encanta ser mare !!

EntradaAutor: lila » dt. oct. 27, 2015 8:38 pm

A mi també m'encanta!

Em va encantar (i encara m'encanta : lasito : ) ser mare de la meva primera filla (malgrat que vaig plorar molt, com bé has dit),
em va encantar (i, també, encara m'encanta : lasito : ) ser mare de la meva segona filla (malgrat que en portar-se tan poc amb la segona en tinc ben pocs records, de la seva etapa de bebè),
i m'encanta haver estat mare de la meva tercera filla : lasito : tot just fa poc més d'un mes (malgrat tenir la sensació que no puc estar tot el que voldria per les germanes grans)...

Són els meus tresors... no hi ha res millor que mirar-me-les, una a una o totes tres juntes... contemplar-les i sentir-me la dona més afortunada del món... És màgic... és un miracle....

M'ha encantat el teu post!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: M'encanta ser mare !!

EntradaAutor: Halia » dt. oct. 27, 2015 9:39 pm

Moltes gràcies a totes!
Realment són etapes i tot passa (o triga en passar!) però veure la primera rialla de la teva filla o veure com et mira mentre s'està quedant adormida no té preu.
Imatge
Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: M'encanta ser mare !!

EntradaAutor: numa1982 » dt. oct. 27, 2015 10:11 pm

A mi també m'encanta, i també em va agafar per sorpresa el postpart, i les ploreres! Ara sempre ho dic quan tenc una coneguda o smiga embarassada, i crec que saber-ho ajuda a no sentir-se una malamare. Jo era feliç i no podia parar de plorar. El cansament, la novetat, la imatge idealitzada de la maternitat...i tot passa. Tenc dos tresors de 25 i 8 mesos i sóc feliç, faig ulleres i aquí em teniu, acabant de planxar i netejar el lavabo a les 11 de la nit perquè entre la feina i els nens no tenc temps de res. Així que sí, m'encanta ser mare!
Imatge

ImatgeImatge
nmir
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. maig 24, 2012 3:23 pm

Re: M'encanta ser mare !!

EntradaAutor: nmir » dc. oct. 28, 2015 9:39 am

El postpart no sempre és com te l'imagines: vas cansada, mal dormida i això no ajuda.
El que m'ha anat molt bé és formar part d'un grup de mares amb qui compartir les angoixes i dubtes, així em sento més forta i segura i puc dir també que m'encanta ser mare.
joanandreu
Entrades: 2
Membre des de: dl. nov. 02, 2015 5:22 pm

Re: M'encanta ser mare !!

EntradaAutor: joanandreu » dl. nov. 02, 2015 5:28 pm

Hola a totes!
El títol del tema és molt aclaridor, m'encanta ser mare! La mare del meu petit joan andreu que aviat farà 3 anyets. :camio:
Buscando en ortodoncia barcelona opiniones: Las opiniones más útiles para comparar.
Avatar de l’usuari
Murrieta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dc. abr. 23, 2014 9:45 pm

Re: M'encanta ser mare !!

EntradaAutor: Murrieta » ds. nov. 07, 2015 9:39 pm

M'encanta aquest post! I, és clar, també m'encanta ser mare!!

Si ja amb tan poquet temps t'encanta ser mare, ja veuràs a mesura que es vagi fent més gran i que us aneu entenent millor, quan comenci a parlotejar i fer-se entendre, quan faci les primeres passes... llavors encara estaràs més encantada! La meva nena té gairebé 4 anys (els farà a finals de mes) i no para en tot el dia. Quan la deixo al cole la trobo a faltar, però quan em veu que la vaig a recollir i se'm llença als braços, (encara que porti 3 dies amb migranya o hagi passat una nit horrorosa dormint a estones, per exemple), tota la resta compensa. I, malgrat tot, m'encanta.

Una abraçada i a seguir gaudint de la maternitat! >.-<:

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::