Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: noviachuky » dt. gen. 24, 2017 8:47 am

Enhorabona per l'embaràs!

Primer de tot tranquila, ja sé que és difícil però ja veuras que tot anirà sortint.

Jo vaig fer amb el primer fill unes que venen a la farmàcia febus posparto, son caríssimes pero van bé la veritat.

Amb el segon fill vaig fer servir unes de grossetes de la marca mercadona i la veritat que em van anar molt bé també, són per perdues d'orina però es que així grossetes em sentia més segura.

Petons i que et vagi molt bé el part reina!
Imatge

Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: garota » dt. gen. 24, 2017 1:35 pm

Felicitats per l'embaràs!!!

Doncs a mi les grosses de l'hospital em van anar de conya la veritat...! Jeje
Sobretot que siguin de cotó els primers dies! És important perquè la zona no s'irriti!
Jo no recordo després quines vaig fer servir un cop se'm van acabar els paquets de l'hospital.. Però eren de la farmàcia!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: Náyade » dt. gen. 24, 2017 4:34 pm

Em va genial aquest tema!!!! Jo surto de comptes en 2 setmanes (espero parir abans jajaja) i he comprat un paquet d'aquestes.

Imatge

M'han recomanat les Febus però son prou caretes... així que aviam. També les de mercadona, son aquestes??

Imatge

M'han dit que costa 1€ el paquet i que estàn força bé!!!

Aviam que ens dieu :ok: I merci!!
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: crunchi » dt. gen. 24, 2017 8:09 pm

Noies al blog aquest que segueixo de http://www.laaventurademiembarazo.com/ recomana les compreses de nit de sempre. Diu que les de maternal no s'enganxen be.... us copio el que diu literalment.

Compresas ultra-noche. ¿Por qué?. Pues este fue un consejo de mi matrona en mi anterior parto que sin duda es muy efectivo. Simplemente porque las compresas maternales no se adhieren a las braguitas, por lo que se mueven mucho, además de que con abundante sangrado suelen calar la ropa con facilidad. Una compresa ultra-noche -son las más grandes y van adheridas a la braguita- la compresa maternal se mueve menos -os lo aseguro- y en caso de calar la mancha es más probable que se quede en la compresa de noche a que traspase la braguita o incluso el camisón. Es, básicamente, para mantener las braguitas limpias, que para nosotras será más cómodo, y evitar llevar la mancha de sangre en el camisón.

Us recomano molt el blog, és d'una dona que n'ha tingut 3, aixi que té experiencia :ok:

Salutacions!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: lila » dt. gen. 24, 2017 9:02 pm

A mi les de l'hospital també em van anar superbé els primers dies, fins que se'm va acabar el paquet que em van donar.

Després feia servir les d'ultra-nit, com t'han dit... però durant alguns dies vaig haver de canviar i comprar unes grossetes de cotó a la farmàcia perquè s'em va irritar una mica la zona. Però després vaig tornar a les ultra-nit barates.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: rundi » dt. gen. 24, 2017 9:05 pm

Hola,
Doncs jo per experiència propia desaconsellaria totalment les normals, almenys al principi. Irriten molt i s'enganxen els punts. De cotó sempre! Pels primers dies les maternity i després si vols les febus, són cares però més còmodes. I a sobre les calces d'un sol ús de paper, en venen també al carrefour, i van molt bé, que taques, doncs les llences i ja està. Per mi són un imprescindible pels primers dies.
Què vagi molt bé l'embaràs!
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: Halia » dt. gen. 24, 2017 9:47 pm

Hola noies!!

Jo vaig utilitzar un cop a casa les Tena Lady Pants. Són calcetes i no necessites compresa ni res, es queda tot quiet.
Són aquestes: Imatge

A veure si us van bé!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: catalanna » dc. gen. 25, 2017 7:48 am

En el meu cas, les compreses que em donàven a l'hospital no s'enganxaven, eren com un rotlle que jo anava tallant. El que feia era posar-les a sobre de les febus (que sí que s'enganxen) i així no en gastava tantes. Portava força punts així que el doble coixí m'anava bé :) Jo desaconsello totalment fer servir compreses que no siguin de cotó!! sens dubte febus de les grans pels primers dies i després ja vaig passar a compreses de cotó del veritas o similar que són més baratetes. És veritat que surt car però no són tants dies!! Després ja salvaslips de cotó que són més barats...
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: mercesf30 » dc. gen. 25, 2017 1:11 pm

Jo vaig fer servir les de l'hospital i després unes de farmàcia de cotó. Aquesta vegada però no n'he comprat perquè vaig amb l'esperança de no tenir cap punt i poder fer servir les normals! :love: I si me'n fan doncs ja enviaré el marit a comprar les febus que dieu a la farmàcia. :content:
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: garota » dc. gen. 25, 2017 8:23 pm

Mercesf30, jo mo vaig tenir cap punt, però tenia la zona molt irritada del moment del part lògicament, i les que no són de cotó, irriten moltíssim els primers dies, ja que tot i no dur punts, tens com petites feridetes a tota la vulva i vagina..... Et recomano els primers dies iguelment de cotó! Un cop se'm van passar çes molèsties, al cap d'una setmana que ja ho tenia tot a lloc, si q feia servir les de nit!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: numa1982 » dt. gen. 31, 2017 2:35 pm

Hola!

Jo en els dos postparts anteriors vaig fer servir les de l'hospital (cel·lulosa), les maternity que comenta na Náyade (cel·lulosa) i les Febus (cotó) i sense cap mena de dubtes em quedo amb les Febus.

Al primer postpart en vaig fer servir molt poquetes perquè va ser cesàrea i de seguida vaig poder fer servir salvaslips (els comprava de cotó). El segon postpart va ser dur, tenia mooooolts punts! A l'hospital feia servir les que em donaren allà i a casa vaig passar a les Febus. Per tal de tenir doble coixí i que no es moguessin, a sota de la Febus me'n posava d'aquestes enormes de l'hospital (només fins que em van treure els punts). Després amb les Febus vaig anar perfecte. És veritat que són molt cares, però buscant una mica per webs de parafarmàcia se'n poden trobar que siguin una mica més assequibles. Ah! I també em vaig comprar calces d'un sol us de reixa, de fet eren com culottes, i tot i que no eren gaire glamuroses, no m'estrenyien però agafaven bé la compresa, així que perfecte. D'aquestes calces amb un paquet en vaig tenir prou (i la capsa posava que es podien rentar).
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
dabru
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 5:02 pm

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: dabru » dt. feb. 14, 2017 8:31 pm

Jo et recomano les Febus, son de cotó i n' hi ha per els primers dies i llavors n' hi ha unes altres per mes endavant mes primeres amb ales.
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: catalanna » dt. feb. 14, 2017 8:59 pm

Noies només entro per dir que les febus ja no es diuen així, ara són indasec postpart. Ho dic per si les busqueu per internet... a amazon mateix són força més barates que a la farmàcia
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: numa1982 » dj. feb. 16, 2017 2:17 pm

Gràcies, catalanna! Jo en vaig comprar fa una setmana a Promofarma i tens raó, ara es diuen Indasec Febus Postpart. Ara miraré els preus a Amazon per si en necessito més!
Imatge

ImatgeImatge
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: madame3 » ds. juny 10, 2017 10:48 am

Hola guapes!
Rescato aquest post perquè jo també estic preparant-ho tot per al part i post part i no em queden clares dues coses:

Recomaneu les de cotó pel tema punts. I si no tens punts? Aquest seria el meu objectiu… jeje

Tema quantitat: surt molta sang? Perdoneu la pregun, però clar, és important per saber la mida de les compreses a comprar.

Jo me n'he comprat de rentar. Me n'he comprat 6 perquè no estic segura que siguin suficient per absorbir tot el tema, i com que estaré sempre a casa, doncs si les vaig rentant a ma amb aigua oxigenada podria fer el fet…

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: numa1982 » dv. juny 16, 2017 8:50 am

Madame: em. Sap greu però no et puc donar una resposta que et serveixi. Els primers dies, fins a la setmana (més o menys) jo sagnava bastant i necessitava sentir-me neta. Cada 3 hores o 4 m'havia de canviar. Jo tenia punts (en el segon part van ser gairebé tots interns i no feien mal) i m'anaven millor les compreses de cotó: eren més toves i suaus. Jo en compraria d'un sol ús pels primers dies, per si de cas.
Imatge

ImatgeImatge
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: Beikost » dl. juny 19, 2017 9:54 am

Per recomanar una altra marca, jo vaig fer servir les de la casa Hartmann (me les van regalar) i si bé eren força voluminoses, recordo que em van anar prou bé.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: crunchi » dv. jul. 28, 2017 6:20 pm

Ei, aporto la meva experiència!!!

Al meu hospital em van donar compreses de celulosa, que eren com les de Maternity pero mes grans. Un cop a casa, en total vaig fer servir 3 paquets de les Maternity celulosa i 1 paquet de Maternity cotó. Ara han passat 15 dies del part i desde fa uns 4 dies que ja no tinc pèrdues, la llevadora m'ha recomanat anar sense res, ni salvaeslips ni res, anar amb calces velles per si tornés a tacar, que pot passar diu.
A mi les compreses de celulosa em van agradar, tot i ser rollo panyal, t'acostumes rapid. Les de cotó son mes fines, pero absorbeixen menys en la meva opinió, i et deixen les calces plenes de filets (porten com una reixa). No sé, jo les de cotó com a molt m'agraden per sortir de casa... pero ja veieu que no vaig repetir. Com a dada, jo tenia (tinc) punts i NO vaig notar que la reixa m'enganxés res, no sé. Es qüestió de provar suposo, per gustos colors.

Tema calces, jo em vaig comprar 1 paquet de les bàsiques de cotó del Primark (crec que van 4 o 5) i 1 paquet de calces "desechables" Jané. Només en vaig fer servir 1 de les de Jané, perque tot i ser molt comodes, al no apretar gens dona la sensació que vas massa ample. Per mi molt millor les de cotó de Primark, que em vaig agafar una talla mes de l'habitual i molt be, anava mes comoda. Totes les he rentat i reutilitzat, tant ls Jané com les de Primark, perque no en vaig tacar cap en plan exagerat. Alguna taca que ha pogut haver, ha marxat sense problemes. SUPOSO que dependra moltissim de cada dona, pero jo m'ho imaginava molt mes pitjor, i trobo que no n'hi ha per tant.... podriem passar perfectament amb calces velles que utilitzem per regla.

Madame, referent a la quantitat de perdues de sang, suposo que cada dona és un món, pero les meves perdues eren molt menos que una regla. El 2 primers dies potser si que es com una regla, pero després és menos. Tema tamanys doncs potser agafa normals, perque et seran mes comodes i pensa que les canviaras sovint (cada 2-3hores). En la meva opinió no cal anar amb compreses XXL, a no ser només quan ets a l'hospital, els primers dies que perds mes.

Molta sort a totes!!! :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Quines compreses he de dur pel post-part? Les vostres experiències.

EntradaAutor: RedBerry » dg. set. 03, 2017 12:42 am

Bona nit noies!

Poso la meva experiencia per si alguna li va be.

Al hospital em van donar les hartmann, que son enormes tipus bolquer de nen, no tenen cap tipus de adhesiu, pero pels primers dies van molt be. Vaig portar les tipiques calçes d´'avia o de "cuello alto" del primark. Van molt be perque absorvien molt. pero a mi em van dir que cada cop que anes a fer pipi mes les canvies i em rentes amb aigua freda o tibia. Un cop a casa, les seguia utilitzan perque et dan un paquet de 54 unitats, i per quan sortia al carrer em vaig comprar las febus pospart primers dies. Son molt mes finetes, com una compresa de nit, tenen adhesiu que va molt be per que no es mogui. i la forma que tenen se adapta mes a les calçetes. Quan ja les perdues van menguar, i es va acabar el super paquet de l'hospital, vaig tirar de les mercadona, les super sense alas de celulosa. Es un paquet blau, venen plegades, i val 1.15 crec. Tambe vaig probar les compreses amb alas de la febus pospart, i no valen per res, son rigides, petittes.

Petons!

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::