Dolor d'ovaris després de mesos de cesarea?

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Blan13
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Dolor d'ovaris després de mesos de cesarea?

EntradaAutor: Blan13 » dv. març 31, 2017 11:02 am

Bon dia a totes, a veure si us plau, si alguna de vosaltres a les que us han fet cesarea em pot contestar.

Fa 9 mesos que vaig parir per cesarea, la meva filla venia de peus i amb una volta de cordó i malgrat alguns intents per girar-la no va poder ser.

El cas, és que la recuperació va ser normal, sempre m'ha quedat una mica de mal d'esquena però penso que segurament és pel pes (encara porto bastants kilos de l'embaràs) i pq a més, a mi ja sempre m'havia fet mal l'esquena.

Em va venir la regla al tercer mes (tot i que encara dóno pit) i cada mes m'ha vingut, el fet és que aquest mes no m'ha vingut, he tingut un mes amb molts nervis, apart que també s'ha de dir que jo sempre he estat molt irregular (descartat totalment embaràs) i fa uns dies que em surt molt fluxe transparent i em fan bastant mal els ovaris, com una cremor a tota la zona, sobretot a la part dreta ...
Vosaltres creieu que és per la regla que m'ha de venir? us heu notat algun canvi abans de venir-vos la regla des de que us van fer cesarea? a mi abans, quan m'havia de venir la regla no em feia tant "mal" i ara trobo que me'n fa bastant.
He trucat x demanar hora al gine i em fan esperar una setmana, i d'entrada penso que potser no cal anar a urgències ...
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Dolor d'ovaris després de mesos de cesarea?

EntradaAutor: shyla » dv. març 31, 2017 5:48 pm

El fluxe transparent va lligat a ovulacio, tambe les punxades las ovaris. Jo si noto un mal com si en fes mal la cicatriu en segons quins moments del cicle.
Imatge Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::