Banyar-se a la platja o piscina

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Avatar de l’usuari
martulineta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. juny 15, 2015 4:38 pm

Banyar-se a la platja o piscina

EntradaAutor: martulineta » dg. jul. 16, 2017 6:04 pm

Hola!
A veure si les mames que heu tingut criatures a l'estiu em podeu ajudar... Vaig tenir la nena avui fa 12 dies, el part va anar molt ràpid i va ser natural, i no em van haver de posar cap punt.
A l'hospital a la llevadora li vaig preguntar quan podria banyar-me a la piscina o a la platja i em va dir que quan ja no tingués perdues, "d'aquí 2-3 setmanes" van ser les seves paraules. Jo sempre havia sentit dir que s'havia de passar la quarentena però en un cas on no hi han hagut punts no ho sé... Que s'ha de posar tot a lloc, tancar etc sí que m'ho va dir i no seré jo que dubti del que em va dir la llevadora però clar, és diferent esperar 3 setmanes que no un mes i mig i em fa por banyar-me abans d'hora i agafar una infecció.
Amb aquesta calor, tinc a la filla gran que dia sí dia també el seu pare la porta a la piscina i jo d'aquí uns dies els vull acompanyar amb la petita i el meu dubte és fins quan hauré d'esperar per banyar-me?

Què m'aconselleu?
San78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

Re: Banyar-se a la platja o piscina

EntradaAutor: San78 » dg. jul. 16, 2017 10:43 pm

Hola! Primer de tot, moltes felicitats pel nou membre de la família.
Jo vaig tenir la segona nena a mitjans d'agost i la meva ginecòloga em va dir que no em banyés a piscina o platja fins passada la quarentena, així que la temporada de bany aquell estiu ja es va acabar.
Per una altra banda, has de pensar que tampoc és recomenable portar els nadons tan petitons a la platja o la piscina, no pel tema del bany sinó pel tema de temperatura, ja que encara no la regulen molt bé i es podrien deshidratar, així que en cas d'anar-hi hauria de ser a última hora del dia si la calor no és molt forta
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Banyar-se a la platja o piscina

EntradaAutor: crunchi » dt. jul. 25, 2017 5:26 pm

Hola, a mi també m'han dit passada la 40a o inclus em sona que son passades les 6 setmanes, pero clar, no ho sé en el teu cas.... diria que a les classes prepart no van fer diferencies entre tipus de part, que ho van dir aixi en general per a tothom. Fa de mal aconsellar, pero jo per si de cas evitaria el bany, per por a agafar infeccions basicament.

Jo tambe dono per fet que aquest estiu no em banyaré pq també he sigut mare fa 12 dies.... ja vaig mentalitzada que com a molt al setembre, i potser ni aixi, no ho sé.

Enhorabona per la nena!!! :-()-)
Imatge

Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Banyar-se a la platja o piscina

EntradaAutor: shyla » dt. jul. 25, 2017 7:36 pm

Bones, enhorabona per la teva maternitat!
La recomanació de no fer banys d'immersió prolongats abans de les 6 setmanes es per evitar el risc d'infeccio úterina. Pensa que ha de tornar a posar-se tot a lloc i s'ha de tancar el.coll de l'uter totalment, si no està tancat podría entrar aigua a l'uter i causar la infeccio. Anims!
Imatge Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::