Sensació de fer pipi

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Sensació de fer pipi

EntradaAutor: crunchi » dl. jul. 17, 2017 8:28 pm

Hola noies,
fa 4 dies que vaig parir i encara no he recuperat la sensació de bufeta plena. Vaig al wc pq sé que he de buidar cada dos o tres hores, pero no m'avisa la meva bufeta. Us sembla normal??? ?-) em van dir 24 hores pero ja han passat 4 dies....

Merci
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Sensació de fer pipi

EntradaAutor: Anna Maria » dl. jul. 17, 2017 10:35 pm

Nenaaaaaaaaaaaaaaaaa! Felicitats guapa!
Sembla que va ser ahir quan vaig mirar alguna de les teves primeres preguntes, pot ser que encara no estiguessis embarassada? M'ha fet molta il·lusió i he anat al teu perfil per veure si ja havies pogut escriure la crònica del part.
A veure, no vull arriscar-me a dir una cosa que no és, però la frase "en 24 hores ja s'hauria d'haver arreglat", em sona a la frase "als dos dies ja puja la llet de la popa". és a dir, que tot i que segons deies a la crònica vas tenir unes primeres hores bones pel que fa a recuperació, el teu cos encara no està "a puesto", i cada dona és un món. Estàs dins del que en diuen la quarentena, i el cos s'ha de recol·locar: la panxa encara té forma estranya (bé, això de la panxa... jejejeje), tens petites pèrdues, sensibilitat a la zona, etc. Jo deixaria passar uns dies a veure que tal. Segueix anant al lavabo, a veure si la cosa va canviant.
Deies a la crònica que tenies la zona perineal adolorida, encara la tens? Ho dic perquè jo vaig tenir una mica de molèsties, em tibava un dels dos punts que em van donar i sobretot de cara al vespre ho notava més. Em va anar moltt bé el gel Epixelle; jo el vaig comprar quan me'n van parlar a les classes pre-part a la farmàcia. Dos o tres cops al dia em netejava amb aigua tibieta al videt amb ell. Em va anar molt bé, em va anar passant i quan em van treure els punts el vaig seguir utilitzant a la dutxa diària com a gel íntim fins que es va acabar el pot.
Bé, ja saps que aquí estem, qualsevol dubte que vagi sorgint amb la popa o el que sigui tu pregunta que nosaltres aquí estem, a l'altre costat de la pantalla!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Sensació de fer pipi

EntradaAutor: crunchi » dt. jul. 18, 2017 8:19 am

Gràcies maca!!! Siii estava a cercadores de novembre quan vaig cantar TE positiu jejeje com ha passat el temps!!! :-()-)

Ah, vaja, un mite no aixo de les 24h.? Bueno.... :-:)

Si, la zona perineu adolorida no em smbla tan pels punts... em smbla una sensació mes de tenir un bon blau. És com quan caus de terra amb el cul i dspres estas uns dies amb mal de cul, és similar a això. Lo del epixelle ho he escoltat pero com és més x inflamació el wue em sembla que tinc, o com tenir un cop allà al perineu, no sé si em serviria.

Bueno, poc a poc doncs, aviam si amb els dies vaig notant milloria. Li comentaré a la llevadora a la visita postpart, pero bueno, si alguna noia em vol comentar la seva experiencia sóc tot orelles!!! :-()-)

Abraçades!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Sensació de fer pipi

EntradaAutor: Anna Maria » dt. jul. 18, 2017 9:36 am

Potser he estat una mica exagerada. Mite no és, jo aquesta sensació no la vaig tenir, però a mi per exemple si que em van coure els punts, és que cada dona és un món... Pel que fa a l'epixelle, doncs no sé, potser no et servirà, però jo ho provaria. És de farmacia i barat no és, però és un gel que no té contraidicacions...
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Sensació de fer pipi

EntradaAutor: crunchi » dt. jul. 25, 2017 5:22 pm

Noies, per si en algu li serveix en un futur, la llevadora m'ha dit que fins els 6 mesos no m'he de preocupar per aixo, perque el cos s'ha d'anar posant a lloc. Que vagi al wc cada 2-3hores i paciencia.

:ok: us aniré informant...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Sensació de fer pipi

EntradaAutor: Anna Maria » dc. jul. 26, 2017 8:53 am

Molt bé, guapa, un tema menys del que preocupar-se :ok:
I que tal la popa, i les nits?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Sensació de fer pipi

EntradaAutor: crunchi » dc. jul. 26, 2017 2:35 pm

El pit be, el nen es va enganxar molt be des del principi i amb l'ajuda de les mugroneres no em fa mal. Vaig a les clases de lactancia que fan a l'hospital que també son una ajuda. :ok: Les nits doncs dormim poc, cada 2 o 3 hores es desperta pq té gana jejeje pero bueno, ja és lo que toca. Estic contenta pq el nen en 7 dies ja havia recuperat el pes de sortir de l'hospital, i això motiva a seguir amb LM.
Mica en mica :oset:

Espero que tu tb estiguis bé :-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::