Primera visita postpart amb la llevadora

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Primera visita postpart amb la llevadora

EntradaAutor: crunchi » dt. jul. 18, 2017 9:38 pm

Hola noies, tinc un altre dubte.

1. En que consta la 1a visita postpart amb la llevadora???

2. He trucat al CAP per agafar cita i m'han donat cita amb una llevadora que no és la que m'ha portat el meu embaras. És normal??? Potser és una tonteria, pero jo volia la meva llevadora.... Creieu que puc anar i canviar de llevadora? O m'han donat hora amb una altre pq la que porta l'embaras no fa aquestes visites?? Algu ho sap?? Que heu fet vosaltres???

Merci
Imatge

Imatge
Amanda2016
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

Re: Primera visita postpart amb la llevadora

EntradaAutor: Amanda2016 » dc. jul. 19, 2017 9:03 am

CRUNCHI!!
Primer de tot enhorabona! Veig que ja tens al teu petit amb tu. Disfruta d'aquesta nova etapa que és molt cansada pero compensa 100%!!!

Tema llevadora no se si en 5 anys ha canviat molt la cosa, pero ja vaig fer la primera visita amb la llevadora que em va portar l'embaras i ningu em va dir el contrari.
A la visita et pesara, i et mirara alla baix a veure com esta tot i com es recupera el sol pelvic.
DoubleP
Entrades: 3
Membre des de: dc. jul. 19, 2017 1:07 pm

Re: Primera visita postpart amb la llevadora

EntradaAutor: DoubleP » dc. jul. 19, 2017 1:25 pm

A mi el postpart també me l'ha portat una llevadora diferent...
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: Primera visita postpart amb la llevadora

EntradaAutor: airuni » dc. jul. 19, 2017 1:46 pm

A mi també m'ho va fer una altra llevadora, al meu cap hi ha dos i fan torns per fer vacances, jo també vaig parir al juliol i em va tocar l'altra.
A mi em van fer el que t'han dit, el pes, mirar el sòl pèlvic, els punts i el tema lactància, va mirar si s'agafava bé, em va fer estirar a la camilla i donar-li el pit estirada a veure si ho feia bé, jo també volia la meva llevadora de sempre però super bé amb aquesta altra em va ajudar molt amb la lactància, a veure si tens la mateixa sort.
I enhorabona pel teu bebe!!!
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Primera visita postpart amb la llevadora

EntradaAutor: crunchi » dc. jul. 19, 2017 2:04 pm

Merci noies!!!! :-()-) ahir ho veia com un problema i ho volia canviar, pero si, potser no n'hi ha per tant i no importa realment qui me la faci. Només tan greu. Jo li havia agafat carinyo a la meva llevadora, però bueno, ja en coneixaré una altre jejjeje
Merci per la info, ja tinc ganes d'anar per comentar-li un parell de cosetes.

Amanda maca, com va? Merciiiii!!! siiiii és cansat pero bueno, és una etapa més que cal disfrutar pq també passarà com ha passat l'embaràs, si. Una abraçada, espero que estiguis be. Ens anem llegint!!!

:-()-) merci noies!
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Primera visita postpart amb la llevadora

EntradaAutor: crunchi » dt. jul. 25, 2017 5:20 pm

Noies ja he fet la visita amb la llevadora nova, i res, molt be. M'ha dit que la meva anterior llevadora està de vacances.... ahhhh ara ho entenc!!! Pero bueno, m'ha citat amb ella per la proxima viisita, pero bueno, no m'importa perque és un encant de noia, aixi que cap problema.

La visita be, com deieu, m'ha pres la tensió, m'ha fet un qüestionari en relació amb la depressio postpart, m'ha mirat els baixos, ha mirat com feiem la lactancia i hem anat parlant de coses aixi en general. :ok: prova superada!!!

Abraçades!
Imatge

Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::