Rehabilitació a Prolapses uterins degut a forceps?

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
albacarita
Entrades: 4
Membre des de: dg. jul. 29, 2018 6:12 pm

Rehabilitació a Prolapses uterins degut a forceps?

EntradaAutor: albacarita » dg. jul. 29, 2018 6:48 pm

Hola!

Des que vaig tenir al meu fill m'han detectat un prolapse de grau 2 tan de bufeta com d'úter ( el següent grau ja és que se't despengin les dues i s'ha de passar per quiròfan). Tot això tots els gines i fisios ginecològics que m'han vist han assegurat que és degut a que el part va acabar amb els temuts forceps.

Ja que vaig parir a un hospital públic doncs jo em vaig dirigir al meu metge del CAP per demanar rehabilitació. La meva sopresa va ser que NO EN FAN!! senzillament et fiquen en un grup per fer exercicis i hipopresius. Després d'haber-li explicat que ha de ser teràpia manual i exercicis concrets em respon: DONCS T'HO HAURAS DE PAGAR DE LA TEVA BUTXACA.

A veure si ho he entès bé...em causen el prolapse en un hospital públic i he d'anar per la sanitat privada per tractar-ho?

Algú sap alguna manera de recórrer aquesta situació?

Gràcies!!

Alba
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Rehabilitació a Prolapses uterins degut a forceps?

EntradaAutor: noviachuky » dl. jul. 30, 2018 12:10 pm

Sap greu però no.

A mi em van provocar un prolapse també a la privada, el segon fill el vaig tenir a la pública, també vaig fer unes classes de grup d'hipopressius però ara ja tinc matriu, bufeta i recte despenjats així que haig de passar per quiròfan.

Anims!
Imatge

Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::