Corrents excitomotores per a diàstasi

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Corrents excitomotores per a diàstasi

EntradaAutor: Mara17 » dc. set. 26, 2018 12:50 pm

Bon dia,

A veure si algú ho ha fet i me'n pot donar la seva opinió. M'han recomanat fer corrents excitomotores (té un nom comercial que ara no recordo) per a una diàstasi de tres dit que tinc. No sé si algú se n'ha fet i li ha resultat eficaç. M'han dit el preu per a unes deu sessions i no em sembla desorbitat si m'ho ha d'arreglar, però em sembla una mica massa "miracle".

A veure si em podeu il·lluminar. Gràcies!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Corrents excitomotores per a diàstasi

EntradaAutor: noviachuky » dc. set. 26, 2018 1:59 pm

Ostres Mara això també m'interessaria a mi també... aviam si algú et diu alguna cosa i podem contrastar, jo també tinc diastasi però no se de quants dits, ara estic esperant la operació del sol pèlvic

Petons guapa!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Corrents excitomotores per a diàstasi

EntradaAutor: Mara17 » dv. set. 28, 2018 10:45 am

Noviachucky, mira, al final he començat a fer-ho i he aprofitat per demanar-ho a les noies que hi havia per allà. Una n'havia fet fa temps però ho va haver de deixar per qüestions logístiques i m'ha dit que havia passat de 5 dits de diàstasi a 2,5, que és els que volia acabar de tancar ara. Una altra també estava a punt d'acabar i deia que gairebé ho tenia tancat del tot. Així que a veure!

Jo tinc tres dits de diàstasi sense trencament de la fàscia (així que és oberta però no gaire profunda i no tinc risc d'hèrnia, de moment). D'aquí a 5-6 setmanes a veure com ho tinc. Quan faci 5 dies que em fan les corrents ho combinaré amb sessions d'hipopressius per ajudar.

Si ets d'alguna mútua, mira-t'ho perquè a mi m'han entrat les sessions d'hipos.

Creuem els dits!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Corrents excitomotores per a diàstasi

EntradaAutor: glorieta » dc. oct. 03, 2018 10:33 am

I això on ho feu? estic buscant informació I no en trobo... A centres d'estètica o de fisioterapia?
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Corrents excitomotores per a diàstasi

EntradaAutor: Mara17 » dc. oct. 03, 2018 2:00 pm

Glorieta, jo a un centre de recuperació del sòl pelvià. Es diu Marcela Mas. Et valora una fisio i et fan les corrents, pot fer sessions d'hipopressius i suposo que també sessions de fisioteràpia si fan falta.

Avui hi he tornat i les noies que hi havia i havien fet més sessions que jo deien que sí, que s'hi coneixien. A veure.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Corrents excitomotores per a diàstasi

EntradaAutor: noviachuky » dv. oct. 05, 2018 8:22 am

Ostres que bé!!!!!!!

De totes maneres jo estic esperant la operació del sol pèlvic, una vegada m'operin intentaré arreglar el demés... vaig quedar feta pols dels embarassos i parts... PERÒ VA VALDRE LA PENA! : lasito : : lasito : : lasito : : lasito : : lasito : : lasito : : lasito : : lasito :

Ja aniras informant de com vas vale guapa? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Corrents excitomotores per a diàstasi

EntradaAutor: Mara17 » dv. jul. 12, 2019 10:18 am

Al final m'ho vaig fer i se'm va tancar per la part de dins diria que totalment. Per fora em va quedar obert un dit i mig potser però no era profund, per tant, no hi ha perill de trencament. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Corrents excitomotores per a diàstasi

EntradaAutor: noviachuky » dl. jul. 15, 2019 12:36 pm

Oh que bé Mara!
Després de l'estiu m'operaran i suposo que després de la rehabilitació ja intentaré anar arreglant el que em queda!
Imatge

Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::