Escolapies lluria

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Bervic
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Escolapies lluria

EntradaAutor: Bervic » dl. oct. 02, 2017 6:58 pm

Hola! Tinc una nena de dos anys i ja estic pensant en possibles escoles per començar P3 l'any que ve. Ens agrada força escolapies lluria,segueixen metodologia montessori, anglès desde petits, segueixen fins a batxillerat... l'únic q no ens fa el pes és q sigui religiosa,no m'importa q facin religió si ho tracten com a història però no q adoctrinin.
Si algú té informació de 1era mà ho agrairia, encara no hem fet visita però la volem fer en breu.
Gràcies!
anna0310
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 1:09 pm

Re: Escolapies lluria

EntradaAutor: anna0310 » dv. oct. 13, 2017 7:55 pm

Hola Bervic
Tot el que jo he sentit a nivell religiós d’aquesta escola és que malgrat ser religiosa no és adoctrinant.
La majoria d’escoles religioses que conec i que amics meus porten els fills no són adoctrinants.. o almenys des de on jo ho entenc..
actualment les escoles religioses intenten formar en valors humans i van introduïnt la religió de forma paulatina, molt lligada a coses que entenguin els nens.. i a mesura que creixen van aprenent o introduint alguns altres temes però amb calma

Particularment conec persones que porten fills a aquesta escola en diferents nivells i no estan gens preocupats per aquest tema perque el veuen que es tracta amb naturalitat i sense fer “coses estranyes”.
Et puc dir que les altres coses que has comentat estan bé. La gent està comtenta.
No se si t’he ajudat però està bé que comencis a veure el que voleu pel vostre peque
Qualsevol cosa em dius!!!!
Bervic
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

EntradaAutor: Bervic » dl. oct. 16, 2017 10:44 am

Moltes gràcies anna, m'has deixat més tranquila pel tema religiós, ens falta anar a les portes obertes aviam quin karma ens transmet. I me'n alegro que la gent que coneixes estigui contenta, això és un punt positiu.
El q no sé és si es una escola molt sol·licitada, veurem si hi ha sort.
T'agraeixo els consells!
sandrix77
:: poltre
:: poltre
Entrades: 697
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

EntradaAutor: sandrix77 » dt. nov. 14, 2017 10:03 am

Jo sé d'una nena que anava a la llar amb el meu fill que va anar allà. Tenia un germà més gran i els pares deien que estaven molt contents amb l'escola. D'això fa 2 anys i mig. Entenc que no pot haver canviat gaire...
Imatge

Imatge
PetitPrincep79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1999
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. nov. 14, 2017 10:43 am

La meva filla va a una escola Pia i no són gens adoctrinants... El mateix director em va dir que ells no estavan allà per a fer-ho, que si que faran història de les religions però perque forma part de la nostra cultura, que ells pretenen fer una educació en valors.
On millor veuràs el qué és amb una visita a l'escola.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: