escola anna mª mogas de granollers

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: techary » dl. feb. 01, 2010 3:30 pm

algu la coneix? teniu referencies? estem molt interessats en aquesta escola agrairia alguna experiencia de alguns pares o coneguts :content:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
bbya
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2176
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:43 pm

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: bbya » dl. feb. 01, 2010 4:27 pm

hola wapa!!

mis primos han ido todos a ese colegio (son de Granollers) y tanto ellos como sus padres están encantados.

De hecho lo hicieron todo allí (hasta el último curso).

saludos!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: juliet » dl. feb. 01, 2010 7:52 pm

Hola!m'ha fet gràcia veure aquest post sobre l'escola Anna Mogas.
Mira jo tinc una amiga (companya d'uni)que és profe d'anglès de secundària allà i a més ella és ex-alumne de l'escola i sempre m'ha parlat molt bé de l'escola, i ja no perquè hi treballi doncs quan jo la vaig conèixer estàvem estudiant i sempre en parlava molt i molt bé.
Jo te la recomano!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: techary » dl. feb. 01, 2010 8:40 pm

dema faig la preins pero soc de le sfranqueses i nomes tinc 20 punts per treballar a granollers i 10 adicionals per l"alergia esta molt i molt dificil ja que si marrisco a les franqueses em quedare sense cap punt i anire a parar a on ningu vulgui dissabte vai anar a les portes obertes i vam quedar encantadissiiiiiiiiiiiiiiiiims pero no conec a moltes mares que portin als seus fills :-()-)
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
lluna 21
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: lluna 21 » dl. feb. 01, 2010 8:49 pm

jo tinc aquesta escola al costat de casa i la veritat és que no m'agrada gens l'ambient que hi veig, tampoc m'agrada
el tema que hagin d'anar amb uniforme. no sé, a mi em tocarà mirar-ho d'aquí un any però aquesta segur que no hi aniré!!!
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: techary » dl. feb. 01, 2010 9:17 pm

hola lluna i quina tagrada??? els uniformes estan be perque estalvies roba el meu home hi va anar i va sortir molt preparat els sogres van quedar contents >.-<:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
lluna 21
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: lluna 21 » dl. feb. 01, 2010 9:33 pm

sincerament no n'hi ha cap que em fascini... de fet l'uniforme és el de menys, l'important és el tipus d'educació,
però amb aquesta escola em passa que no em crida gens ni per anar-la a veure, segur que aniré a veure el l'escola
nova del lledoner, és una comunitat educativa que crec que pot ser molt interessant.
I no dubto gens que la gent ens surti ben preparada però mira és qüestió de percepcions.
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: techary » dl. feb. 01, 2010 9:44 pm

lluna 21 ha escrit:sincerament no n'hi ha cap que em fascini... de fet l'uniforme és el de menys, l'important és el tipus d'educació,
però amb aquesta escola em passa que no em crida gens ni per anar-la a veure, segur que aniré a veure el l'escola
nova del lledoner, és una comunitat educativa que crec que pot ser molt interessant.
I no dubto gens que la gent ens surti ben preparada però mira és qüestió de percepcions.

no conec aquesta del lledoner,ja funciona¿¿¿
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: juliet » dt. feb. 02, 2010 8:07 am

És difícil escollir l'escola "perfecte" doncs la majoria tenen coses bones i d'altres de no tant. Seria genial poder-les escollir en base als mestres que hi ha i el tipus d'educació que hi donen. Malauradament aquesta informació només la coneixem o pel llibret de "caràcter propi" o pel boca a boca de la gent que ja hi és dintre. Tot i així tampoc és infalible doncs el "caràcter propi" de les escoles és tot teoria i segurament és el mateix a la majoria (tot bonic i perfecte) i el boca a boca depèn d'on provingui, doncs a vegades hi ha gent que maldiu d'una escola perquè al seu fill l'han castigat a l'hora del pati...
També pot passar que un any tinguis una mestra 10 i al següent, a la mateixa escola, la mestra sigui 0 (és molt difícil que totes totes les mestres d'una escola siguin 10, és com a la majoria de feines, hi ha treballadors de tot tipus)
L'escola Anna Mogas no la conec personalment però com que hi conec una mestra, que a més era ex-alumne, i les referències que sempre ha donat són molt bones doncs no ho dubto!!

Bona sort techary amb la "búsqueda" :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Míriam
:: granota
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 1:13 pm
Ubicació: Les franqueses del Valles Barcelona

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: Míriam » dt. feb. 02, 2010 10:07 am

lluna 21 ha escrit: segur que aniré a veure el l'escola
nova del lledoner, és una comunitat educativa que crec que pot ser molt interessant

Aquesta escola es una passada, el problema es que te moooltes preincripcions i sempre es fa sorteig :ufs:
Aquí a les Franqueses está l' escola Camins que té el mateix tipus d' ensenyament que la del lledoner i la veritat es que jo estic encantada de la vida! :ok: :ok:
Sens dubte la millor decisió que vaig fer!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Míriam
:: granota
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 1:13 pm
Ubicació: Les franqueses del Valles Barcelona

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: Míriam » dt. feb. 02, 2010 10:26 am

Ah i a mi l Anna m mogas no m'agrada, en part perque no m agraden res les escoles religioses.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: techary » dt. feb. 02, 2010 11:21 am

Hola miriam!! Vam estar a la camins I ens va agradar molt!!!!!! Pero el sistema educatiu no el conec i no em desideixo.....
techary l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 02, 2010 11:28 am, en total s’ha editat 2 vegades.
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: juliet » dt. feb. 02, 2010 11:25 am

Miriam, això sí que és un bon motiu per decidir una o altre. A mi tampoc m'agraden però és un rotllo que a Barcelona la pública és ben bé un sorteig, i si no et toca doncs sempre has de tenir una segona opció, que normalment és la concertada i la majoria són religioses. De totes maneres hi ha escoles religioses molt "adaptades", vull dir que no ser com serà en aquest aspecte l'Anna Mogas, però la meva filla va a les Escoles Pies i no és gens "carca", al contrari!!
Imatge
Imatge
mi12577
Entrades: 4
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 12:47 pm

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: mi12577 » dc. feb. 03, 2010 1:03 pm

Hola! Jo també he estat aquests dies a les Jornades de Portes Obertes d'algunes escoles. L'anna mogas no la conec ni tinc referències però la que si que vaig visitar és l'Escola Camins. Quina passada! Em va encantar, és una metodologia superinnovadora i valoro molt que les activitats parteixin dels interessos dels propis nens, el més important en aquesta escola és anar descobrint i experimentant per treballar sobretot el raonament i despres passar a aspectes més curriculars com és la lectoescriptura. També vaig veure que donen molta importància a les arts. I es treballa sempre per projectes. No utilitzen llibres.
Per mi és la millor escola de les Franqueses.
El que tinc més dubtes és de quina manera es treballarà amb aquesta metodologia quan els nens arribin a cursos superiors de Primària.
Míriam, tu em pots ajudar?
Saps si acostumen a quedar-se molts nens fora?

Una altra pregunteta per totes les que sou de Granollers o rodalies:
Teniu referències d'aquestes escoles:
-CEIP Salvador Llobet
-CEIP Salvador Espriu
-CEIP Ferrer i Guàrdia
-Escola Cervató


Aviat em tocarà escolaritzar la meva filla i en principi aquestes son algunes de les que tinc més seleccionades. Us agrairé molt si em podeu ajudar una mica.
Moltes gràcies guapes!!
montsecorralero
Entrades: 3
Membre des de: dv. maig 21, 2010 12:41 pm

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: montsecorralero » dl. maig 24, 2010 8:50 am

Bueno, jo no puc dir res sobre aquesta escola, perqué no hi he anat. Conec a 2 noies que van anar, una la meva cuñada que ara es mestre i altre noia que també es ara mestre. La meva cuñada em ba dir que fes la preinscripció allà pero jo prefería de les Franqueses pq al viure a Les franqueses no volía quedarme sense plaça a l'Ana Mogas i a les Franqueses que em dongués el que no volía ningú. En primera opció vaig possar el Guerau de Liost, en segona el Colors, a tercera el Joansanpere, la quarta Camins i després ja Salvador Llobet i Salvador Espriu.(Treballo a Granollers) Havent-hi escoles públiques bones, veig una tontería haber de pagar per l'ensenyament. Em va tocar la segona opció y estic molt contenta, més que si m'agués tocat la primera, ara ho penso i menys mal que m'ha tocat la segona, pq si hagués de fer ara les prinscripcions la hagués possat la primera.
Jo vaig anar al Salvador Llobet i estic molt contenta, si hagués viscut a Granollers, hagués sigut la meva primera opció.
Molta sort a tothom!!!!
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: techary » dl. maig 24, 2010 9:16 am

Jo tambe soc de las franquesas!!!!
I tambe treballo a Granollers! !!!
I en vai arriscar i finalment mha entrat a la mogas,de les franqueses ahuria triat la camins :camio: :ok:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
lararoca788
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 10:50 am

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: lararoca788 » dc. nov. 05, 2014 9:57 am

Alguien puede darme su opinion sobre esta escuela?????
La Anna Mogas.

A ser posible alguien que la conozca bien. Estoy pensando en cambiar a mis hijos de escuela. Quiero que mis hijos estudien una carrera universitaria y que el instituto al vayan les prepare bien para la universidad. Entonces estoy buscando una escula que tenga un buen nivel academico... y bueno que los profesores sean titulados y profesionales.
Alguien me puede dar alguna opinión sobre Anna Mogas!!!!
maica123
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 10:43 am

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: maica123 » dc. nov. 05, 2014 9:59 am

Hola Lara.
Quina Gracias trobar aquest foro d'opinio sobre l'escola Anna Mogas.Jo vaig anar a la jornada de portes obertes perconeixer una mica l'escola abans de decidir on portava els meus fills. Vaig arribar a Granollers de Barcelona i els meus fills havien de fer segon de la ES. Vaig descartar aquesta escola despres de visitarla, l'ambient que vaig poder copsar a secundaria entre la direccio i el profesorat no em va agradar gens. A part de aixó les clases em van semblar molt petites i masificades. Els nens no es poden sentar de dos en dos han d'estar en files. Una altre cosa que emva cridar la atensió van ser que les clases comparteixen mitja finestra amb les clases del costat. Sobre el nivell academic no en se res. hauries de informate sobre els resultats de l'escola en les proves pisa o de competencies de quart de la ESO.
Bueno Lara espero que t'ajudi un mica la meva experiencia.
Una abrasada.
maica123 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 07, 2014 9:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: techary » dc. nov. 05, 2014 9:16 pm

Hola! Jo porto fa gairebe 5 anys als meus fills un fa 2 ei i l'altre p5 i la veritat no tinc cap queixa els meus nebots van a escola pública a les franqueses i el nivell es nota força de una escola a l'altre en anglés están força bé i en general surten ben preparats,desconec lo que comenten de la eso espero haberte ajudat ;)
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
lararoca788
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 10:50 am

Re: escola anna mª mogas de granollers

EntradaAutor: lararoca788 » dj. nov. 06, 2014 9:33 am

Bueno moltas gracias techary y Maica per les vostras aportacions.

lastima Techary que no me puguis dir res mes de la eso. A mi el que me fa por es que a la eso si junti lo mejor de casa o aquellos que expulsen de la publica. de totesmaneras penso que el profesorat esbo a tots els colexis. El que am fara optar per un o per un altra escola al final crec que sera el tamanys de lesclases y si estan masificadas o no.

Gracias......... i disculpar mi catalan.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::