ESCOLA PÚBLICA O CONCERTADA???? (BAIX GUINARDO)

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Portana
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. feb. 11, 2012 11:54 pm

Re: ESCOLA PÚBLICA O CONCERTADA???? (BAIX GUINARDO)

dl. feb. 13, 2012 10:47 pm

Ah, d'acord, em devia confondre pel nom semblant.
Algú més té opinions d'algún d'aquests dos coles (Estel-Guinardo i Torrent d'en Melis)
Gràcies!

Ana
Irinna
:: girafa
Ubicació: Barcelona
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm

dt. feb. 14, 2012 9:12 am

Hola! nosaltres l'estel guinardo el contemplem com a posible opció. Tenim reunió amb el director la setmana vinent. Ja t'explicaré

l'Emili juncadella era també una opció però una amiga meva que hi va anar quan era petita em comentava que actualment sap de mares que han tret els seus fills perquè és un col·legi on hi ha força immigració i el nivell d'estudis és molt baix. Així que l'he descartat també.

Així doncs el col·legi que millor reputació té al barri i públic és l'Antoni Balmanya. De concertat: el Calassans i el Castro de la Peña.

Jo segueixo mirant....

Avui portes obertes a les 17h a Anoni Balmanya!!!
Portana

dt. feb. 14, 2012 9:30 pm

Moltes gràcies.
Veig que no vivim exactament per la mateixa zona! L'Antoni Balmanya no el coneixia. L'he buscat i ens queda una mica lluny, de fet està ja al districte de St Martí. Per la zona on visc jo, també té bona fama l'Escola del Mar, algú té referències directes? També l'escola Pit-Roig, però aquesta no sé si ens entrarà a la zona, a veure si les concreten ja d'una vegada!
laia.jo
Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 5:16 am

dt. feb. 21, 2012 5:38 am

Portana.
Es sabut que algunes de les escoles municipals mes bones de barcelona es troben en l alt guinardo.
Jo vaig estudiar al ceip escola arc iris que tan com l escola del mar , com l escola del guinardo o el pitroig es defineixen com escoles verdes i compromeses on el que prima es inculcar valors com la solidaritat,el respecte per les persones i la natura etc.
Jo com ex alumne del arc iris sense dubte elegire aquesta escola com la primera per els meus fills ja que alla no tan sols estudiabem el temari designat per educacio, sino que feiem clases de jardineria,de manualitats. al hort de la escola ,als jardins i al bosc..
Te uns espais maravellosos i un equip docent unic.El mateix val per les escoles que anteriorment te anomenat doncs soc molt similars en espais i metedeologia.
Nosaltres teniam la sort de quan arribavan el bon temps feiam les clases als jardins,teniam un espai de radio i tv,un aula de musica molt decent o tambe representavem obres de teatre,cuina propia ,caseta metereologica,porter,avegades als mitgdies a l hora de dinar podiem gaudir de tallers de expressio corporal,circ,escacs etc...
I ademes gaudiem de la figura de la llevadora que tan s ha perdut en aquests temps..
Son escoles petites , de una sola clase per curs habitualment de uns 22 o 25 nanus.
Jo sense dubte estic molt agraida als meus pares per haber escollit aquesta escola on he passat els milllors moments de la meva infancia si no hagues rebut aquest tipus de educacio no seria qui soc avui...
I avui dia que estic buscant pis nou el que prima esque estigui proper algunes de aquestes escoles.

En quan als comentaris que he llegit de fa ja un temps dir que em sembla horrible els comentaris que feu en vers a la inmigracio si penseu aixi nose quins valors els hi esteu donant als vostres fills ademes prefereixo que els meus fills vaigin a clase amb nens de altres nacionalitats que no que vaigin a escoles com l estel o el torrent d en melis que als alrededors estan plens de adolescents fumetas,borrachos del barri i demes especimens que per alla abundan o dic amb coneixement de causa...
A la pregunta public o concertat? doncs per mi primara sempre els valors de la escola..

Disculpeu les erratas ortograficas escric desde un teclat de llengua arab desde Jordania el meu pais de acollida.

Un salut!
Naylacris
:: dinosaure
Contacta:
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am

dt. feb. 21, 2012 3:12 pm

Laia al Castro de la Peña son 18 nens a la classe de la meva filla, o sigui millor impossible, per mi més familiar i més personalitzat no potser.

El tema de la inmigració jo et dic la meva filla es relacionará amb els nens d'escola no amb els nens que hi hagin als voltans o al carrer, jo parlo des de la meva experiència està clar que a mi m'agrada la de la meva filla per aixó perque jo porto a la meva filla allà a una altra mare li agradará la de la seva filla... i aquí d'aixó es tracta de donar el parer de cadascuna i cada familia agafarà l'escola que cregui convenient per els seus fills, mirant uns o altres aspectes.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

dt. feb. 21, 2012 7:57 pm

l
charito l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 23, 2012 8:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Naylacris
Contacta:

dt. feb. 21, 2012 8:07 pm

No penso que sigui un tema de debat nomes son opinions.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

dt. feb. 21, 2012 8:45 pm

Si dona era broma :-()-)
batmami
Entrades: 3
Membre des de: dj. març 01, 2012 6:17 pm

dv. març 02, 2012 2:13 pm

Post molt interessant, encara és molt aviat per mirar escoles però com sóc de la zona m'interessa molt saber opinions. Merci noies ;-)
Portana

ds. març 03, 2012 9:44 pm

Laia, moltes gràcies per les teves opinions. De les que aconselles, el Pit Roig i l'Arc Iris ens cauen ja una mica lluny. La que tenim més aprop és l'Escola del Mar i després el CEIP Parcdel Guinardó. Haig d'anar a veure-les aquesta setmana, a veure que tal que ja queda poc per decidir-se!
Mirsa
Entrades: 3
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 10:32 pm

dv. març 16, 2012 3:32 pm

Portana,
Que t'han semblat l'escola del mar i l'escola guinardo?
Sempre es bo tenir com més punts de vista millor.
gracies!!
Portana

dg. març 18, 2012 12:12 am

Hola Mirsa, m'han agradat tan l'Escola del Mar com el Parc del Guinardó. Suposo que et referies a aquest Guinardó, no? Hi ha l'Estel-Guinardó, que també està molt bé i l'Escola Guinardó, una concertada, que no he anat a veure.
Quines has anat a veure tu?
GFV
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dc. set. 18, 2013 10:37 am

dc. set. 18, 2013 10:48 am

Hola a tothom!

Teniu alguna referència d´escoles bressol per la zona del Baix Guinardó? O escoles que tinguin guarderia, primaria, secundaria, etc...

Estem embarassats i tindrem que tenir buscada l´escola bressol per la propera tardor de 2014.

Moltes gràcies!!!!
Naylacris
Contacta:

dc. set. 18, 2013 10:57 am

T'he contestat al altra post, però si vas llegint els missatges anteriors pots veure com estan les escoles.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
annatp
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

dg. feb. 08, 2015 11:00 am

Hola mamis
Torno a recuperar el.post perque estic en plena búsqueda d escoles. Vam tenir entrevista amb pit roig i vam sortir meravellats. Ara falta veure arc iris,parc del guinardo i Àngels garriga. Alguna mami te opinions d experiències mes recents?
Imatge
Imatge
Memer
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

dt. feb. 10, 2015 9:07 am

Jo només volia dir que jo vaig anar al Torrent d'en Melis! de fet, vaig estrenar el parvulari, pq vaig començar en uns barracons quan estaven acabant de construir el parvulari.
En aquell moment el Torrent d'en Melis era una de les poques escoles que ja treballaven d'una manera diferent. Recordo que a EGB, tot i que teníem llibres, en moltes assignatures ja fèiem fitxes. Crec recordar també que una hora a la setmana fèiem una mena de "ètica" però bàsicament consistia en reflexionar en com havia anat la setmana, quines coses havíem après, quines coses havien passat, ens ajudaven a ressoldre diferències o conflictes que havien pogut sorgir...
La veritat és que jo n'estic molt contenta. Ara puc comparar amb la mena d'educació que van rebre la gent de la meva edat i no té res a veure amb la meva... I ja tinc 35 anys!!!
Recordo alguns profes una mica "arcaics" però segur que ja no s'hi dediquen.
Està clar que les coses han canviat molt en tant de temps, pel que fa a demografia etc.. Però una de les coses que valoro és que a la meva classe hi havia de tot, vull dir, hi havia també nens amb famílies amb problemes, nouvinguts, gent de diverses classes socials...Això també m'enriquia, recordo com vivíem amb els companys certes situacions. Crec que això ens feia viure el món tal com era. Penso que moltes vegades hi ha escoles més exclusives molt allunyades de la realitat que no poden oferir tot allò que ofereixen la resta, justament pq no hi ha diversitat.

Espero que us hagi ajudat el meu testimoni. A mi m'ha agradat recordar aquella època.
També dir-vos que en aquell moment, l'Estel encara no era escola pública i tenien un cartell a la porta que deia "volem ser escola pública" jejejej. Tinc molt bones amigues de l'Estel. I recordo molt bé les guerres de globus d'aigua, pq erem escoles rivals!! jajajajajajaja
leta
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm

ds. feb. 14, 2015 11:07 pm

Nosaltres l'any passat vam haver de cercar escola per a la nostra filla. De fet, només en vam visitar 4, les que ens quedaven més aprop (vivim a 1 minut del Melis i de l'Estel). La Clara va anar a Flors de Maig, la llar del Castro de la Peña i també la vam anar a veure, a més de l'Escola del Mar.
Vam triar l'Estel per tres motius: projecte educatiu (sempre un pas per davant), pare exalumne i super propera a casa (ni obrim el paraigues quan plou! >.-<: >.-<: >.-<: ).
No ens va agradar l'Escola del Mar, potser pensavem que seria una altra cosa per la fama que té... El Castro bon projecte però instal.lacions justetes (i, sent concertada, més cara). El Melis té molt bones instal.lacions, projecte força bo però ens va convèncer molt més l'Estel...
I estem contents de la decisió que vam prendre! :ok:

Pe: Memer, el Leto té un any més que tu i també m'ha parlat de les rivalitats entre Estel i Melis! :content:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
GFV
Entrades: 132
Membre des de: dc. set. 18, 2013 10:37 am

dv. feb. 20, 2015 9:21 am

Hola a tothom!

Nosaltres ja estem interessats en mirar les escoles per la peque.
Demà són le sportes obertes del Claret. Algú té més info de l´escola : Projecte educatiu, anglés, clases extres, preu)
També estem interessats en rebre info. del Pàlcam i de l´Escola Guinardo (La cooperativa) que hi ha a prop de Passeig Maragall, ja que tenim la part de primària justa davant de casa.

Moltes gràcies!
Gemmagg
Entrades: 7
Membre des de: dl. maig 18, 2015 9:24 am

dl. maig 18, 2015 11:20 am

Bon dia, tens un post que parla del Claret , jo vaig anar a les portes obertes d'aquest any, i vaig sortir molt agobiada, no em va agradar gens, em sembla una escola una mica casposa (molt xapada a l'antiga). L'edifici infantil és molt nou, però jo de moment no vull escollir l'escola de la meva filla, per unes instal.lacions (encara que les zones de joc són molt minses), o perquè tenen piscina,.... Bé ja et dic és un cole que no m'ha agradat, hi ha escoles concertades molt millor.
mamiguin
Entrades: 1
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 6:15 pm

dj. feb. 11, 2016 6:22 pm

Bona tarda
Aquest fil ja fa temps que no s'utilitza però tinc molt d'interès en conèixer l'experiència de les mares que teniau dubtes de les escoles del Guinardó i què ha passat en aquest temps
He arribat aquí perquè el cole on va la meva filla em planteja dubtes ara mateix, es tracta del Castro de la Penya; agrairia moltíssim opinions d'altres coles concertats, de primària d'aquesta zona ( omitint el que ja conec, doncs no em calen altres opinions )
Algú em pot parlar de la seva experiència a l'Escola Guinardó?
moltes gràcies, realment no és fàcil trobar opinions que ajudin a pendre les decissions adequades i tant importants
Andrea

Torna a “Educació Infantil”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::