Escoles a l'Eixample Esquerre

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
rocirita
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dc. des. 05, 2007 3:31 pm

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: rocirita » dc. feb. 22, 2012 3:08 pm

Tothom parla molt bé del Auró. Jo l'any passat vaig anar a les portes obertes i em va encantar!
L'Ampa molt activa, tenen integració de nens amb discapacitat auditiva, .... però no vam entrar.
També m'han parlat bé del Diputació.
Avatar de l’usuari
electra
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:42 pm

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: electra » dc. feb. 22, 2012 5:00 pm

De les que proposes, jo t'aconsellaria Auró i Diputació.
Que el curs vinent tinguin una nova línia, és una avantatge perquè elt teu fill/a entri, però el dept d'Educació obre noves línies als centres i no dota de recursos, és a dir, que possiblement tindran problemes distribució d'espais, de recursos humans, etc.
A l'escola de les meves filles (no és cap de les que has mencionat) van obrir una tercera línia a P3 donat que aquest curs es preveia una demanda més alta, però ens hem trobat amb aquests problemes, espais més petits, fan psicomotricitat menys sovint donat que l'especialista s'ha de repartir entre més cursos, etc. L'ensenyament públic està de retallades i es nota.
rocirita
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dc. des. 05, 2007 3:31 pm

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: rocirita » dv. març 02, 2012 5:08 pm

Montse_77, no vam posar-ho a la pre-inscripció perquè a part del de P·3, voliem inscriure dos germans més per canviar-los d'escola i no ofertaven cap plaça per a cursos superiors.... Va ser difícil trobar escola per tots tres!!
Stéphie
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 06, 2012 10:38 am

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: Stéphie » dt. març 06, 2012 10:44 am

Buenos días:)
Nuestros hijos están al CEIP Diputació y estamos ENCANTADISSSIMOS.Todo el equipo esta muy profesional.Los profesores son muy psicologos, muy profesionales, muy cerca de los padres.Y además el nivel es muy bueno.
ainhoa
Entrades: 1
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 6:03 pm

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: ainhoa » dc. març 07, 2012 3:19 pm

Hola!
Algú sap alguna cosa sobre l'escola Els Llorers?
A la jornada de portes obertes ens va agradar. Els alumnes "grans" que ensenyàven l'escola i els professors eren molt macos, i les instal.lacions que tindrà, un cop acabin les obres, seran molt bones, però per altra banda, hem sentit que el percentatge d'immigració és més alt que a la resta, i ens preocupa que això pugui afectar al nivell de la classe...
Qué difícil és triar!!!!!!!
Avatar de l’usuari
pessigolla
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: pessigolla » dc. set. 26, 2012 12:28 pm

Hola, he llegit aquest post i són precisament totes les escoles del meu barri. l'eixample esquerra, encara em falta dos cursos per triar escola, però ara que ha començat el curs, voldria saber finalment a quina escola vau entrar i si us agrada de totes les que heu mencionat.
Moltes gràcies
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
pessigolla
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: pessigolla » dv. set. 28, 2012 10:20 am

Moltes gràcies Montse77, la meva primera opció seria tb diputació tot i que em queda més aprop els llorers, però no sé pq m'en han parlat malament a nivell educatiu, per aixo volia saber si els pares que porten els seus fills alla, pensen lo mateix!
Ara estan en obres i clar se'ls hi ha reduit molt el pati, cosa que el de diputació té un pati molt gran! també voldria saber que tal és el Joan Miró!!! Moltes gràcies per les vostres aclaracions!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: toska » dc. ago. 21, 2013 3:14 pm

Aquest any he de buscar escola per la meva nena, aquestes escoles estan al meu barri, no se si ens podeu parlar d'elles, i de les concertades??? no se si hi ha algú que hi vagi, jo he vist que totes son religioses, pero no se fins a quin punt son molt o poc religioses.

Si ens podeu aconsellar ?-) ?-) ?-) en aquesta odissea de les escoles????

Ja se que encara falta per les jornades de portes obertes pero he de tenir una selecció inicial, tothom diu que es millor que estigui aprop, pero pero per mi també hi ha altres aspectes importants.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: Castanyeta » dg. set. 01, 2013 8:23 pm

Toska, per la zona, de concertades l'escola IPSI, malgrat el nom (Institució Pedagògica Sant Isidor), NO és religiosa!
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
xasevi09
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1075
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 10:56 am

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: xasevi09 » dv. set. 06, 2013 1:24 pm

Hola noies,

Nosaltres vam entrar l'any passat en segona opció a Llorers i n'estem encantadíssims. L'AMPA de l'escola està treballant molt i a més el curs passat va canviar la direcció i estan molt motivat i amb moltes ganes. A més, ara les instal·lacions són una meravella. L'any passat vam tenir la sort de tenir una mestra encantadora, a veure aquest any!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: toska » dv. set. 06, 2013 1:41 pm

Les tindré amb compte,

moltes gracies
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ktalana
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. jul. 04, 2014 8:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: ktalana » dt. feb. 17, 2015 11:06 am

Hola a tots!! :--/)

Recupero aquest post ja que la setmana que ve comencem a anar a les portes obertes de les escoles d'eixample esquerre per portar a la nostra petitona aquest setembre. Per temes econòmics anirem a veure només les públiques i les tres que més ens tiren son Diputació, Auró i Llorers, aquesta última és la que ens queda més a prop de casa. Les/Els que hi porteu els vostres petits ens podríeu donar opinions, si us plau?? També anirem a mirar la Joan Miró que ens queda una mica més lluny i el que no sabem és si anar a mirar la Mallorca que és la més llunyana de totes, però com que no se fins a quantes opcions pots posar....
A partir de quina edat fan anglès? m'ha semblat llegir que a partir de P5, però ens agradaria que fos abans. A Diputació he vist que com a extraescolar es pot fer anglès des de P3. Tema menjador també ens preocupa ja que s'haurà de quedar, tema migdiades (la nostra peque és del desembre i les necessitarà segur), que tingui bons extraescolars i que sigui laica (crec que totes les públiques ho son).

Anem molt perduts, a veure si algú ens pot donar un cop de mà!

Moltes gràciess!! ;-)))
Imatge
Avatar de l’usuari
pessigolla
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: pessigolla » dt. feb. 17, 2015 11:32 am

Hola, nosaltres anem als llorers, la tenim al cstat de casa, i estem molt i molt contents, l'escola es nova, i la meva filla hi va contentissima! Ella tambe es queda al menjador i tenen la opcio de fer migdiada, de relaxar-se o de no dormir i fer alguna activitat.
La vam escollir de primera opcio i la veritat es que n'estem contents. Ella nomes fa musica com a extraescolar ara.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ktalana
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. jul. 04, 2014 8:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: ktalana » dt. feb. 17, 2015 12:00 pm

pessigolla ha escrit:Hola, nosaltres anem als llorers, la tenim al cstat de casa, i estem molt i molt contents, l'escola es nova, i la meva filla hi va contentissima! Ella tambe es queda al menjador i tenen la opcio de fer migdiada, de relaxar-se o de no dormir i fer alguna activitat.
La vam escollir de primera opcio i la veritat es que n'estem contents. Ella nomes fa musica com a extraescolar ara.


Moltes gràcies pessigolla! em preocupava que es notés el tema de la classe bolet que van posar l'any passat, però si esteu tan contents és perquè ho han sapigut gestionar bé :)
Imatge
Avatar de l’usuari
pessigolla
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: pessigolla » dt. feb. 17, 2015 12:16 pm

De moment no em puc queixar de l'efecte bolet. Però cada nen s'adapta de manera diferent, la meva es va adpatar molt rapid i estima molt a la seva professora. Esta clar que 75 nens, son molts nens a P3, Però crec que ho han gestionat bé i que tampoc es nota tant. De totes maneres, crec que de totes les del barri, totes estan molt bé .
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ktalana
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. jul. 04, 2014 8:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: ktalana » dt. feb. 17, 2015 3:45 pm

pessigolla ha escrit:De moment no em puc queixar de l'efecte bolet. Però cada nen s'adapta de manera diferent, la meva es va adpatar molt rapid i estima molt a la seva professora. Esta clar que 75 nens, son molts nens a P3, Però crec que ho han gestionat bé i que tampoc es nota tant. De totes maneres, crec que de totes les del barri, totes estan molt bé .


fan anglès a partir de p5, oi? saps si hi ha extraescolar? Moltes gràcies de nou!!
Imatge
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 569
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: VespresVerds » dc. feb. 18, 2015 7:28 pm

toska ha escrit:
Ja se que encara falta per les jornades de portes obertes pero he de tenir una selecció inicial, tothom diu que es millor que estigui aprop, pero pero per mi també hi ha altres aspectes importants.


Toska, jo també tinc altres prioritats abans que la proximitat, de fet, aquesta n'és l'última. Jo agraeixo molt que els meus pares fessin un esforç per dur-me a l'escola que pedagògicament creien més correcte i que no passés per sobre de la proximitat. Jo faré el mateix amb els meus fills.
Avatar de l’usuari
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles a l'Eixample Esquerre

EntradaAutor: toska » dc. març 18, 2015 11:35 am

Hola,

nosaltres varem passar per això l'any passat, i la veritat que totes aquestes públiques que comentes a mi em van agradar molt, pero no varem tenir la sort d'entrar a ninguna.

La meva filla al final ha entrat a una concertada del barri de Sants, per que les que jo tinc a prop de casa son religioses i he preferit que sigui laica abans que la proximitat.

No se si és el millor, pero de moment tot molt bé. Ella està molt be. Pero econòmicament es nota molt.

Pero vigila que no se com estarà aquest any de places. Pregunta a les escoles quantes places hi ha per que tenen els germans que entren i treuen places (i ells saben quants germans hi haurà) i després pregunta si es va quedar molta gent fora l'any passat.

Ja et dic, nosaltres no varem tenir sort.

Molta sort a tothom que està en aquest procés que no es fàcil.
ImatgeImatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::