P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
PETRA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dj. set. 11, 2008 7:57 pm

P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: PETRA » dv. oct. 05, 2012 8:45 am

Hola noies !!

Tinc un dubte i volia saber què us sembla ?? La meva filla s'ha de quedar a dinar a l'escola, de fet ja es quedava a dinar a l'escola bressol.
En allà ens donaven un petit full on ens indicaven si havia menjat molt/ poc/ bastant i també ens deien si havia dormit i quanta estona.
A l'escola ens diuen que a P3 fan un informe setmanal del menjador.. és a dir que fins divendres no podré saber si la meva filla menja molt/ poc a l'escola. Jo no ho he trobat normal...més que res que ella no s'expressa el suficient per saber com ha anat al menjador.
Ahir em vaig "barallar" amb la del menjador i li vaig dir que volia un informe diari.
Com ho fan a les vostres escoles ?? Es normal això de fer un informe setmanal ??
Avatar de l’usuari
winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: winnymas » dv. oct. 05, 2012 9:01 am

Hola,

a l'escola de la meva filla, pels nens de P3, pengen cada dia un cartell al cantó de la seva classe, on et diuen si ha menjat: tot (T), molt (M), poc (P) o res (R). Això ho fan cada dia, així quan els pares anem a buscar-los podem saber aproximadament si la nena ha menjat o no. També t'he de dir que d'això em crec la meitat, perquè per exemple a la meva filla no li agrada la fruita i de vegades em posen que n'ha menjat molta, i quan jo li pregunto moltes vegades em diu : "No n'he menjat gens ni mica", o "avui l'he probat una miqueta".
Ma mare que treballa en un menjador escolar em diu, en el cas de la fruita, que com ja bé talladeta a daus petits, doncs que potser només li posen dos talls, i per això diuen que n'ha menjat molt.... si clar, molt, però només dels dos talls que li han posat.

Jo també trobo que t'ho haurien de dir cada dia, perquè així saps si la teva filla ha menjat o no, i pots variar o no el sopar. És a dir, si un dia veig que no a dinat gens o poc, doncs intento fer-li un sopar que li agradi molt, en canvi si un dia ha menjat molt, doncs puc probar de posar-li menjars nous que no li agraden tant.
Imatge
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: Majka » dv. oct. 05, 2012 9:04 am

A la nostra escola ens van fer un informe diari les dues primeres setmanes i desprès en funció del nen ho deixaven de fer, és a dir, si veien que el nen s'havia adaptat bé ja no feien més informes. Pel que a nosaltres ja no ens arriben més informes. Això si, si hi ha algun dia que hi ha una cosa que es surt del normal del nen aquest torna amb una nota escrita per la mestra a casa.
Si tens dubtes de com va sempre pots demanar una tutoria i que t'expliquin quin és el comportament normal a l'escola i al menjador.
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: entrerius » dv. oct. 05, 2012 9:06 am

aquesta és la primera setmana que s'hi queda i encara no he sabut res, a part del menú.
A veure si avui divendres ens diuen alguna cosa ?-) :-:) potser ni això....

La veritat és que es troba molt a faltar la comunicació de l’escola bressol..... avui he preguntat a les professores quan l’he deixat i la resposta ha estat un escuat: “molt bé” i s’han girat i m’han tancat la porta..... m’he quedat pràcticament amb la paraula a la boca.....
Jo entenc que no poden dedicar uns minuts a cada pare a l’entrada o sortida de l’escola perquè som 25 i tots voldríem el mateix... però coi... una noteta de tant en tant tampoc és molt demanar no?
Suposo que si no hi ha novetat és que tot rutlla..... ainshhhhhsssss
Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: Elbereth » dv. oct. 05, 2012 9:07 am

Les monitores del menjador de P3/P4/P5 CADA DIA ens posen a totes les bosses dels peques un paper informatiu on posa si han menjat be, poc, molt, si ha repetit, si ha descansat i si ha dormit siesta i quanta estona. Inlus si ha vomitat, si ha tingut febre o si s'ha fet pipi/caca a sobre.
Trobo que un informe cada divendres es bastant penós!
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: fox » dv. oct. 05, 2012 9:10 am

El meu fill no es queda a dinar però sé perquè ho veia que al seu col.legi penjaven un cartell cada dia amb l'informe del que havien menjat o no i tambè si havien fet la migdiada. Crec que us ho haurien de dir. No pots parlar amb més mares i fer pinya?
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: Ítaca » dv. oct. 05, 2012 9:17 am

Aquest és el problema de començar l'escola... la desinformació q tenim comparat amb l'escola bressol :ufs: (ho parlàvem en un altre post també).
A nosaltres, cada dia, ens han posat un full a la motxila on marquen si ha menjat MOLT, BÉ, POC, o GENS, i si ha dormit o no. Ahir però, ja no va venir cap full :ufs:
Ens van comentar el mateix... q posarien al suro un paper general per cada classe, o sigui q ja m'ensumo q s'han acabat els informes diaris. No crec q costi tant passar el paperet cada dia als pares ?-)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
PETRA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dj. set. 11, 2008 7:57 pm

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: PETRA » dv. oct. 05, 2012 9:17 am

Gràcies noies !! No sé... sembla que la gent es conforme amb un informe setmanal...
Per això pensava que potser era una mare una mica "histèrica"... segons diuen ja van a l'escola de nens grans...
però la meva filla tot just acaba de fer 3 anys.
Es veritat això què diueu de la informació...aquí quan preguntes alguna cosa has d'anar en peus de plom...com que les molestes !!
ufff quin rotllo això de "l'escola de nens grans "
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: Takita » dv. oct. 05, 2012 9:18 am

El meu fill es queda al menjador; tenim una agenda només pel menjador a on la monitora apunta, a diari, si ha menjat tot, bastant o gens, si li ha calgut ajuda i si ha dormit o no.
Sigui com sigui, crec que a P3 almenys, haurien d'informar diàriament :ok:
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: glorieta » dv. oct. 05, 2012 9:40 am

:r) Ostres, ja em diràs de que et serviex saber el divendres que el dilluns no ha dinat o ha dinat molt.... vale que van de cul, però una mica de lògica, no???

A l'escola d'en Pol les dues primeres setmanes teniem un paperet a la bossa, i després ja posaven un full penjat a fora de la classe amb la llista de tots els nens. Allà hi posen si ha menjat molt, poc o gens, si ha dormit més d'una hora i com un tronc, menys d'una hora o no ha dormit però ha descansat i una casella amb comentaris on a vegades n'hi ha i a vegades no. En els comentaris et trobes coses com li ha encantat el dinar o "el dinar en qüestió" no li ha agradat gens, si ha repetit d'algun plat o no,.. si ha estat content. Vaja, el mateix que a la noteta, però en un llistat. Jo amb això ja en tinc prou, no demano més.

I si tens algun altre dubte o pregunta a fer, cada dia al matí, al menjador hi ha una noia que aten a les families. Vull, dir si has de fer canvis o tens dubtes i jo hi he anat un parell de vegades i no he tingut cap problema. En Pol es al·lergic a l'ou i al començament vaig parlar amb ells sobre això i perfecte, i si ara tinc algun dubte els hi pregunto i si la noia que m'aten no ho sap passa nota i em truquen. De fet, a començament de mes m'envien el menú del meu fill amb les modificaciones que fan de les coses que no pot menjar.

I el que dieu de la desinformació, si que es veritat, però en el meu cas, sempre que he tingut algun dubte o cosa a dir, la mestre m'ha escoltat i fins al moment m'ha fet cas. Per posar un exemple, molts dies a la tarda en Pol sorita amb les sabates al revés. Li vaig comentar a la mestre que ho vigilés, que potser la monitora del menjador o s'hi fixava i des de llavors sempre porta les sabates bé :r) Es que em feia una cosa quan el veia amb el peus torts!!!!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: Raqueleta » dv. oct. 05, 2012 10:11 am

A nosaltres ens donen un informe diari però serà només durant el primer trimestre, a partir de llavors només hi haurà informes en el cas que hi hagi hagut alguna cosa, en plan "no news, good news". Tampoc em preocupa en excés, de costum la Clara menja tot al cole (excepte la fruita, que en menja poca segons quina li posen) així que cada dia l'informe és si fa no fa igual... per tant, quan no em diguin res sabré que és perquè ha menjat molt primer plat, molt segon plat i molt o una mica de postres.

Una pregunta, a veure si ho sabeu, ja que veig que als vostres informes posen també si ha fet caca o no, es refereix només a l'estona de menjador i migdiada, no?, no a tot el dia, oi? Això és el que trobo més a faltar, saber si fa caca o no perquè si la fa a les 16 hores ja no ho sé. Ella era molt regular però des d'aquest estiu passa dies sense fer-ne i clar, ho vull anar controlant, que amb la tonteria no arribi a estar massa dies.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: Takita » dv. oct. 05, 2012 10:37 am

raqueleta, el tema caques també ho trobo molt a faltar, doncs ara no ens diuen res i si ho sabés, podria fer alguna modificació al sopar. Normalment, en fa cada dia, però sovint li costa i sempre ho he controlat amb els àpats.
Jo crec que es deuen referir a l'estona de menjador/migdiada.
Avatar de l’usuari
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: Elidé » dv. oct. 05, 2012 11:23 am

Idem que la Raqueleta, informe diari el primer trimestre i després "no news, good news". No rebem cap observació de migdiades ni deposicions però en canvi cada dia fan fotos de les diverses activitats realitzades i les enganxen en una llibreteta que va i ve. No sé si és massa sostenible econòmicament però a mi em deixa molt tranquil·la perquè la veig en acció!
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: entrerius » dv. oct. 05, 2012 11:29 am

Elidé, quina enveja......
lianli
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 2:10 pm

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: lianli » dv. oct. 05, 2012 12:26 pm

Doncs a l'escola de la Laia res de res. Ni informes de menjador, ni si ha fet caca o no. I la meva nena gairebé no parla... Tan sols un dia la professora em va comentar que la Laia no havia volgut l'hamburgesa... crec que les monitores passen les incidències a les professores, i si està tot bé, ja no et diuen res.
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: neuetes » dv. oct. 05, 2012 6:56 pm

A l'escola de la nena com la raqueleta i la elidé, també és un informe trimestral i després "no news, good news", si no dèien res, és que tot havia anat molt bé (no m'extranya perquè és molt menjadora) i si passava algo et deixaven un paperet a la motxilla.
Ah! i el tema caques... una manera que tinc jo de veure si ha fet caca (abans, ara ja m'ho diu ella), era quan arribavam de l'escola passar-li una tovalloleta pel culet i normalment si havia fet caca quedaven "restes". :-D
I si, es troba molt a faltar a l'escola la comunicació diària i personal amb la professora de la llar d'infants.
Avatar de l’usuari
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: Elidé » dv. oct. 05, 2012 7:31 pm

neuetes ha escrit:normalment si havia fet caca quedaven "restes". :-D
I si, es troba molt a faltar a l'escola la comunicació diària i personal amb la professora de la llar d'infants.


Estic d'acord en tot :content: :content:
Avatar de l’usuari
aral
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: aral » dv. oct. 05, 2012 9:17 pm

A l'escola dels meus fills, passen un paparet a tots els nens d'infantil (de P3 a P5), cada dia, durant tot el curs, i als nens de P3 també els hi posen si han dormit. Els meus fills no s'hi queden, però jo estic a l'AFA i ho tenim organitzat així, i els pares estan molt contents.
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: ada_bcn » ds. oct. 06, 2012 8:35 am

el meu fill l'any passat va fer P3 a dues escoles (públiques, no sé si les vostres són de pago i per això fan tantes coses) i no em van passar cap informe mai de res... a la primera escola algún dia vaig coincidir a la recollida amb l'encarregada de menjador, súper maca, i em va venir a dir que el nen dormia migdiada amb ella abraçat i que menjava molt bé... a la segona escola res, algún dia vaig preguntar a la mestra però mai ho sabia pq no estava mai a l'hora de menjador, no feien migdiada els nens, es va deixar de quedar a mig curs i no vaig rebre mai cap informe, suposo que si tenies algún dubte podíes parlar amb l'encarregat de menjador... a P2 també es quedava a menjador, escola bressol municipal, tampoc passaven cap informe, ni diari, ni semanal, ni mensual, quan el recollia si hi havia la guna cosa especial la mestra m'ho deia i sino res, no tenien tampoc la llibreta aquella que tenen alguna escoles bressol on posen què han fet durant el dia...
Avatar de l’usuari
aral
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

Re: P3 QUE ES QUEDEN AL MENJADOR

EntradaAutor: aral » ds. oct. 06, 2012 9:31 am

L'escola dels meus fills és pública, també cal dir que és una escola petitona, en tota l'escola hi han aproxi.uns 100 alumnes.
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::