Escoles a Castelldefels/Gavà

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
bala
:: conillet
:: conillet
Entrades: 387
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 9:34 am

Escoles a Castelldefels/Gavà

EntradaAutor: bala » ds. oct. 20, 2012 3:59 pm

Hola mamis,

Al setembre del 2013, el meu fill gran, l'Arnau comença P3 i estem buscant escola per la zona de Castelldefels i Gavà.

Ara mateix va a una escola d'educació infantil que tenen des de P0 fins a P5, i la veritat és que estem tant contents que ens estem plantejant seriosament deixar-lo fins a P5, ja que tenen un nombre d'alumnes reduït la qual cosa ho trobo interessant alhora dels inicis de la lecto-escriptura, donades les retallades i les ampliacions de ratios a les escoles públiques/concertades. Es troba en un entorn privilegiat, rodejada de pins i a tocar de la platja i els mestres són molt professionals i carinyosos.

El únic motiu que ens faria portar-lo a P3 a una altra escola és la de no tenir plaça en el moment de fer 1er de primària, per això, si hi ha alguna mami de la zona que tingui referències d'escoles de Castelldefels i Gavà estaria molt agraida d'escoltar-les, així com també les experiències que heu viscut en elles.

Moltes gràcies per endavant!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Mariposa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 498
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 1:18 pm

Re: Escoles a Castelldefels/Gavà

EntradaAutor: Mariposa » dg. feb. 02, 2014 5:53 pm

Hola bala, qué vas fer al final?
A mi encara em queda però m'agradaria saber opinions d'escoles a Castelldefels.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Escoles a Castelldefels/Gavà

EntradaAutor: VespresVerds » ds. des. 30, 2017 3:25 pm

Hola de nou!

M'interessa aquest fil, a veure si algú dóna alguna info d'alguna escola de Castelldefels, públiques, sobretot...

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::