La quaresma en una escola laica

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

Re: La quaresma en una escola laica

EntradaAutor: Carme74 » dv. març 01, 2013 1:22 pm

Lau ha escrit:Ho has hagut de buscar a la wikipedia, això vol dir que el què et van explicar a l'escola sobre aquesta festa no et va servir... per tan, amb més motiu penso que no caldria fer-ho..... es fa, però no serveix de res perquè no es recorda....

M'ha fet gràcia! Seguint aquest pensament, tampoc caldria fer les arrels quarades! Jo no me'n recordo gens, de com es fan.
Bromes a banda. La Quaresma és una cosa festiva, cal prendre-s'ho així.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: La quaresma en una escola laica

EntradaAutor: entrerius » dv. març 01, 2013 4:19 pm

Jo, a aqueta sra, la "vella quaresma" vull dir, no l'havia vist mai fins ara que el petit ha anat a escola :-D ah......i un dia que tenia ingressada a ma mare a l’hospital, que també la tenien allà penjada, amb la mateixa cara que la de l’escola bressol. Era la mateixa il•lustració. Vaig pensar que era ben curiós això de les tradicions......
i entenc que es pugui fer servir com a activitat per distreure als petits: "mira, cada setmana li traurem un peu..." i tot el que vulgueu, perquè és "tradició" (com ja us he dit, jo no la coneixia neu:-) ) i fer-les-hi fer quelcom diferents als petitons.
Però ara la pregunta que m'intriga: durant quant temps treballen la vella quaresma a l'escola? tota la primària?

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::