Col·legis a Sant Martí

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
sherma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dg. gen. 10, 2016 11:13 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: sherma » dl. abr. 04, 2016 3:41 pm

Alguna opinió sobre la de bac de roda???
M'ham dit q les installacions estan força be pr q el nivell educatiu es baix
Avatar de l’usuari
mescud27
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dt. març 05, 2013 7:58 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: mescud27 » dl. abr. 04, 2016 4:04 pm

Hola Sherma

Jo, com vaig comentar fa uns dies, vaig anar a portes obertes i l'escola em va agradar quan a infraestructures. Les aules i els patis son molt grans. A més, infantil esta en una zona a part (crec que era P3 i P4) i ho tenien molt ben muntat.
Conec una noia que hi treballa i esta molt contenta. Fan servir sistema tradicional (fitxes a infantil i llibres a primaria).
Jo la poso a la llista de coles, però no com a primera opció perque busco que a infantil treballin sense llibres i/o fitxes.
A mi personalment em va agradar molt més com treballaven a La Palmera
sherma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dg. gen. 10, 2016 11:13 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: sherma » dl. abr. 04, 2016 6:14 pm

Moltes gràcies mesdcud27.

Em fa po el nivell educatiu. No vull q es quedi enrrere.

La palmera no m'entra a la llista. Nosaltres som de bac de roda cap amunt. El tema q estic trucant a les favorites i m'han dit q tenen previsio de q es quedin fora 10 families.
A vera si tenim sort i entrem a la 1 opcio.
Avatar de l’usuari
mescud27
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dt. març 05, 2013 7:58 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: mescud27 » dc. abr. 06, 2016 2:56 pm

Hola noies

Aixo ja s'acaba!!! Quin estres tot plegat...

Espero que els vostres petits/es entrin allà on heu decidit...

Per cert, on heu pensat? És per veure si serem compis d'escola!!
cameron1234
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. març 10, 2016 11:40 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: cameron1234 » dc. abr. 06, 2016 9:19 pm

Jo he posat en primera opció el Joan Roca, vosaltres??
sherma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dg. gen. 10, 2016 11:13 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: sherma » dc. abr. 06, 2016 9:32 pm

Nosaltres el sagrer!!!
Avatar de l’usuari
mescud27
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dt. març 05, 2013 7:58 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: mescud27 » dj. abr. 07, 2016 6:44 am

Nosaltres San Francisco!
Em sembla que no serem compis...
Ilaie456
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. abr. 18, 2016 6:55 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: Ilaie456 » dl. abr. 18, 2016 9:22 pm

Hola, nosaltres també hem posat el Joan Roca de primera opció! I avui ens han confirmat que hem entrat, estem molts contents! Realment és una escola molt innovadora, de tota la zona és el que té un nivell més alt, els nens tenen la possibilitat d'aprendre 5 idiomes i han fet una aposta molt forta en robòtica.
Ja tenim ganes que arribi el setembre per començar el P3!
cameron1234
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. març 10, 2016 11:40 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: cameron1234 » dt. abr. 19, 2016 2:34 pm

Hola, t'han confirmat abans de fer el sorteig? Això és que no han omplert places, o com?

No ens ha trucat pas ningú a nosaltres. ?-)
Ilaie456
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. abr. 18, 2016 6:55 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: Ilaie456 » dt. abr. 19, 2016 3:27 pm

Hola, m'ho van confirmar per email ja que tots els que vàrem posar en primera opció entrarem segur, la veritat és que s'agraeix l'atenció i l'amabilitat de l'escola aquests dies de neguit. Encara tenen places, perquè tenen 2 línies. Hi ha gent que està fent reclamacions per entrar segur a segona opció.

Quina escola has posat Cameron?
cameron1234
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. març 10, 2016 11:40 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: cameron1234 » dt. abr. 19, 2016 4:21 pm

Al Joan Roca també, però no he rebut cap correu.
PetitPríncep
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 07, 2016 2:36 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: PetitPríncep » dt. abr. 19, 2016 4:45 pm

Hola sóc una mare mestra. En el meu cas, el meu nen començarà p3 al 2017, però aquest any ja he començat a informar-me de les escoles de la zona i he visitat diverses vegades el fòrum però mai he participat. Avui, però, he llegit algún comentari que m'ha sobtat i m'ha deixat alguns dubtes, com us he dit sóc mestra i conec bé el tema i els processos de la preinscripció.

llaie456, com saps que l'escola Joan Roca és la que té el nivell més alt de la zona? A que et refereixes exactament? a les competències bàsiques que es passen a 6è? En aquest sentit les escoles no tenen accés als resultats de les altres escoles, per tant, ells et podrien informar dels seus resultats però no afirmar que són els de nivell més alt perquè no saben els resultats dels altres.
I en segón lloc, què vols dir que la gent està fent reclamacions per entrar en segona opció? lo lògic és que la gent faci les reclamacions per entrar en la seva 1a opció, però en la 2a? Si les escoles ni tan sols poden saber qui els ha posat en 2a opció!

En fi, crec que la informació que t'han trasmès no és del tot fiable...

Espero que tingueu molta sort en el procés i entreu a les escoles que us agraden!
cameron1234
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. març 10, 2016 11:40 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: cameron1234 » dc. abr. 20, 2016 9:52 am

Hola,

Jo també m'he quedat una mica sorpresa amb la teva resposta, llaie456. Això de que la gent està reclamant per poder entrar com a segona opció...

A mi de fet em preocupa precissament que en la majoria de coles hagin superat el nombre de sol·licituds respecte places que ofertaven, i faci falta sorteig, i en canvi en aquest no hagin arribat a cobrir, i per tant no hagi fet falta ni tan sols fer sorteig i entrem tots...
Avatar de l’usuari
mescud27
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dt. març 05, 2013 7:58 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: mescud27 » dj. abr. 21, 2016 2:01 pm

Hola noies!!

Com han anat les preinscripcions?? Ja veig que algunes en sabeu coses i d'altres res encara...

Cameron1234, no has anat a l'escola a mirar les llistes per si hi havia algun error?? Divendres les van penjar a les diferents escoles i allà es pot veure les preinscripcions que tenen i els punts que t'han donat. Ho dic perque si per alguna raó hi ha hagut algun error, només tenies fins ahir per solucionar-ho... També et falicitaven un codi per poder mirar el procés via internet, vas posar algun correu al full de preinscripció???

Com comenta la llaie456, al Joan Roca suposo que s'han quedat places sense cobrir. Quan nosaltres vam anar a fer lentrevista per veure l'escola, ens van dir que normalment no omplien les classes...

Jo ja us vaig comentar que vam fer preinscripció al San Francisco i també hem entrat perquè oferten 25 places i en tenen 24, així que si no hi ha cap canvi (tipus plaça de NEE) en principi també entrem!!!

Espero que totes hagueu pogut entrar allà on volieu. Realment jo no sabia que seria tan dur, i això que sóc mestra i ho veig cada any a l'escola on treballo. Però vist des de fora és molt diferent... Ara com a mare la cosa canvia molt...
Avatar de l’usuari
mescud27
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dt. març 05, 2013 7:58 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: mescud27 » dj. abr. 21, 2016 2:16 pm

Hola noies!!

Com han anat les preinscripcions?? Ja veig que algunes en sabeu coses i d'altres res encara...

Cameron1234, no has anat a l'escola a mirar les llistes per si hi havia algun error?? Divendres les van penjar a les diferents escoles i allà es pot veure les preinscripcions que tenen i els punts que t'han donat. Ho dic perque si per alguna raó hi ha hagut algun error, només tenies fins ahir per solucionar-ho... També et falicitaven un codi per poder mirar el procés via internet, vas posar algun correu al full de preinscripció???

Com comenta la llaie456, al Joan Roca suposo que s'han quedat places sense cobrir. Quan nosaltres vam anar a fer lentrevista per veure l'escola, ens van dir que normalment no omplien les classes...

Jo ja us vaig comentar que vam fer preinscripció al San Francisco i també hem entrat perquè oferten 25 places i en tenen 24, així que si no hi ha cap canvi (tipus plaça de NEE) en principi també entrem!!!

Espero que totes hagueu pogut entrar allà on volieu. Realment jo no sabia que seria tan dur, i això que sóc mestra i ho veig cada any a l'escola on treballo. Però vist des de fora és molt diferent... Ara com a mare la cosa canvia molt...
Carlosst1980
Entrades: 2
Membre des de: dg. feb. 19, 2017 8:50 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: Carlosst1980 » dg. feb. 19, 2017 8:43 pm

Hola a tothom,
Refloto això a veure si posem en comú dubtes, opinions, etc.
Fins ara hem anat a veure Joan Roca, San Francisco i Adela de Trenquelleón:
Joan Roca: en els darrers mesos he sentit parlar malament, es veu que els pares estan descontents perque han canviat part del professorat. Vaig tenir una xerrada amb la directora i tenen les coses bastant clares, educació tradicional i molt exigent. Estan molt posats en tecnologia, tenen 2 línies i costa sobre els 140 i pico euros (menjador sobre els 150 euros amb menjar de catering). No em va agradar que els fregeixen a deures (segons una mare d'un alumne de 9 anys), les instal.lacions i que només fan fins primària. Després han d'anar al Roca de la Meridiana. Ho hem descartat. Segons em va dir la directora, amb 30 punts s'entra segur (per qui estigui interessat).

San Francisco: No vaig poder anar a la jornada de portes obertes (coincidia amb Adela) però vam demanar entrevista amb la directora i vam sortir molt contents, tracte meravellós responent de manera sincera a totes les preguntes que li feiem, un tracte molt proper, chapeu per aquesta directora. Educació molt moderna per projectes fins a ESO, res de deures, aposta molt clara per l'anglès, una sola línia que fa que sigui un cole familiar, tot i el nom no és religiós, 88 euros +19 de la piscina, menjador de catering. Punt negatiu les instal.lacions, és petitet.

Adela de Trenquelleón: Escola gran, amb bones instal.lacions, de dos línies, educació tradicional (el director em va dir que sobre uns 30 minuts de deures al dia), 119 euros a infantil. Des de petits fan música fins a 4t d'ESO, cosa que està molt bé. No em va agradar que només facin anglès a la classe d'anglès pròpiament dita, haurien de fer altres assignatures en anglès, a més han posat un centre d'idiomes just al enganxat al centre que es veu que són de la casa, i això em fa pensar que aquesta 'mancança' d'anglès és conscient perque apuntis als nens a l'extraescolar d'anglès del costat.... Vaig preguntar molt pel tema religiós, em van insistir en que fan una mena de 'història de les religions', que només van a la capella 3 vegades a l'any i que 'no els adoctrinem' (literalment) em va dir una professora. No sé què pensar...

De moment hem conegut aquests tres. Segur que em deixo mil coses, però a veure si la gent s'anima a dir la seva i participem entre tots!
Ilaie456
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. abr. 18, 2016 6:55 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: Ilaie456 » ds. abr. 01, 2017 8:07 am

Hola, quina gràcia llegir els meus missatges de l'any passat! Costa decidir l'escola per un fill!
Contestant el missatge del carlosss que parlava del Joan Roca jo posar en primera opció Joan Roca Guipúscoa i us haig de dir que estic encantada. Res d'escola tradicional, és molt innovadora! ( robòtica i molt treball manipulatiu) Les mestres molt dolces i properes, el meu nen ja reconeix totes les lletres i el més important és que va molt feliç a l'escola!! Al principi teniem por del nivell d'exigència i després de veure els vídeos que la mestra envia cada setmana acabent sent el millor regal per veure que han fet i après tot jugant amb fruites, taules de llum...).
Es nota molt que fan anglès cada dia i les extraescolars estan bon ben pensades pels pares que no podem anar a recollir-los a les 17h.
Ànim a tots!!
Luaflynax
Entrades: 1
Membre des de: dg. des. 16, 2018 9:19 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: Luaflynax » dg. des. 16, 2018 9:56 pm

L'escola La Caixa és una escola tradicional. Abans era menjar de catering i era molt bo. Ja no es fa dansa com a assignatura obligatoria :(. Hi ha llibres per a tot i els de sempre. Si opteu per aquesta, us recomano extraescolar d'anglés al kids and us perquè el nivell és bastant low. La llengua de l'escola és el castellà, però la vehicular sols el català. No hi ha hort, no es fa teatre, últimament no es fa gran cosa més que les classes. El canvi de dire és el que és. Lo bo s'acaba. Per cert, tot i així bona escola. Sóc exalumna. No sé si todavía hacen semana cultural. Antes celebrava Carnestoltes i les ordres todo el cole.

L'ecola La Palmera esta muy mal. Los profes se insultan por los pasillos y los niños unos maleducados. Han quitado todos los libros. De mal a empeor. El patio para echar a correr es diminuto.

El Brasil se jubiló ya la directora, por fin, pero sigue yendo. El alumnado cada año es peor, con una mayor tasa de inmigrantes. la antigua directora se cargó la escuela y ep sigue yendo para ayudar en los grupos interactivos que ella inventó. Colegio de bajo rendimiento escolar y con muy malas notas en las pruebas de la generalitat. En ciclo inicial tienen muy buenos libros de texto, todo hay que decirlo.

Els Porxos una muy buena escuela. Nada malo que decir. El nivel de inglés como en todas las públicas: bajo. Le dan mucha importancia a la oralidad y a la lectura. Hacen semana cultural. Alta probabilidad de que acabéis haciendo Taekwondo.

Bac de Roda buena escuela, pero los niños están dejados de la manita de Dios pues no les controlan el comportamiento.

Los instis una caca de vaca. Tienen un patio que no es patio ni es nada. O mucha inmigración o demasiados alumnos en tan pocos metros cuadrados. La radio del Joan d'Àustria mucho enseñarla pero no se usa nunca.

Montseny tiene muy buena fama por ser un buen colegio. Los de 6é se expresan muy correctamente y sin faltas. Nuevo edificio.

Joan Roca, instalaciones pésimas, pero de proyecto educativo un 10, aunque todo es mejorable. Se preocupan bastante por los idiomas. En cuanto al de secundaria meridiana lo encontré muy cutre. Pero siempre tienes opción de entrar e el Insti Joan d'Austria.

San Francisco, han introducido el método Artigal en infantil (método de inglés que usan las escuelas de élite barcelonesas) y el bachillerato Dual (también lo usan esas escuelas de élite) y es una buena alternativa si no quieres que tus hijos vayan al insti y se pierdan haciendo amigos de otros coles que no durarán. Es el típico cole de barrio sin más.

San Rafael y Verns están en un piso y los profes no les dicen a los alumnos que callen cuando tienen que callar. No recomiendo.

La Pau es un CAEP, colegio de bajo rendimiento.

Las monjas del Besós, el Santa María, son muy amables y atentas y liberales.

Por último, en Sant Martí también hay servicios de autocares a coles cool. Muchos van al Hamelin.
LanaTron
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. feb. 23, 2019 4:50 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: LanaTron » ds. feb. 23, 2019 5:06 pm

Gràcies per la informació!encara em queda perquè la meva filla vagi a escola però ja em començo a informar, a veure com estan les oportunitats. M'agradaria una escola innovadora, poc tradicional, que no utilitzi llibres a infantil almenys. No em preocupa que aprengui lectoescriptura aviat, em preocupa que respectin els ritmes d'aprenentatge i sàpiguen aprofitar les curiositats innates dels infants. Crec que no em pertoca cap escola així per àrea d'influència i m'entristeix sobremanera. Voldria una escola com La Llacuna, Flor de Maig, Fluvià, Encants, 30 passos, Congrés Indians...cap em pertoca i em queden lluny. Pot ser que les escoles que més es puguin assemblar a aquest tipus de projecte educatiu sigui Catalònia i Provençals al barri? Joan Roca, Porxos, Adela,Bac de Roda, descartadissims perquè els trobo oposats al que cerco, per començar empren llibres de text a P3 i per mi això ja és un indicador negatiu.
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: Beikost » dt. feb. 26, 2019 3:44 pm

Hola, LanaTron!

La provençals es d'aquest tipus? Nosaltres no teníem pensada visitar-la perquè no tenim temps per passar per totes les que ens toquen i vam fer una selecció, però cerquem una cosa similar i si és així la inclouré a la llista...

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::