AMPA

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

AMPA

EntradaAutor: vicky1983 » dc. nov. 06, 2013 11:48 am

Hola noies!

Volia consultar-vos, a veure que opineu. A l'escola de la meva filla es veu que hi han hagut molts jaleos amb l'AMPA, de fet la presidenta ha dimitit.

M'han dit que hi força mal rotllo i que volen fer neteja de gent i que s'activi amb nous pares i mares, sobretot de P3.

El cas és que a mi m'agradaria molt participar a la vida escolar, de fet ahir em vaig oferir voluntaria per ser la coordinadora dels pares de P3 :love: , però m'espanta una mica figar-me en un lloc on hi ha molt mal rotllo (es veu que fins i tot hi han hagut faltes de respecte) i menjar-me els jaleos dels altres.

Vosaltres que farieu?? Aquesta tarda és la reunió i tenia pensat anar però ara m'ho estic repensant... jo vull ajudar a l'escola i als nens, no assistir a discussions que ni entenc (perque no he viscut el motiu) ni vull prendre part.

Gràcies anticipades!!! :ok: :ok:
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Re: AMPA

EntradaAutor: ginko biloba » dc. nov. 06, 2013 12:10 pm

A la nostra escola hi ha alguna cosa similar. Jo, en el seu moment, també m’ho vaig plantejar, però de moment he desistit. Primer, perquè com que era el primer any a l’escola (p3) vaig decidir que hi havia molts anys per davant, i m’estimava més veure com anava tot,i si de cas, animar-me més endavant.
El mateix any, dues mares/pares de P3 molt il•lusionades, es van posar a l’ampa, però a causa d’aquest mal rotllo, es van cremar tant ràpid que no van poder fer res del que pensaven que farien.
Per altra banda, si decideixen no posar-t’hi això no vol dir que no puguis fer coses per i amb l’escola. Per exemple, l’any passat vaig sol•licitar a l’AMPA que volia que al menjador escolar donessin informes del que feien els nens, sobretot els del parvulari. L’AMPA va traslladar la meva petició a l’escola. Aquesta s’hi va negar i l’AMPA es va desentendre de tot.
De fet, vaig escriure en un post del socpetit per demanar exemples de com funcionaven els menjadors en altres escoles, i amb això, vaig fer una carta a l’escola, vaig recollir firmes i aquest any faran un informe trimestral, que no és l’ideal, però per alguna cosa es comença. És a dir, que si tu vols fer alguna cosa per millorar l’escola també ho pots fer com a mare/pare.
També pots considerar l’opció del consell escolar, on també hi ha representació de l’AMPA i de pares/mares que no hi són.
Avatar de l’usuari
whitewolf
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. des. 26, 2007 7:25 pm
Ubicació: Bages

Re: AMPA

EntradaAutor: whitewolf » dt. nov. 19, 2013 9:17 am

Hola,

Jo he estat a l'Ampa de l'escola durant 3 anys, cada any es canvien alguns dels càrrecs de manera que mai ningú del que começa és president, ni secretari. Al cap d'un any que veus com funciona pot presentar-te per president o secretari.

La meva experiencia ha esta bona, he vist com funciona internament una escola i les problemàtiques que van sorgint en els diferents cursos i franjes d'edat.

Crec que es profitós en la vida escolar del teus fills formar part de l'ampa, a vegades no es poden canviar les coses d'avui per demà però es poden posar les primeres pedres dels nous canvis o aglutinar les opinions de la majoria de pares i traslladar-les a l'escola i demanar una resposta formal, fer activitats per fomentar la relació mestres-pares-alumnes ...

Vinga no us atabalo més però us ho recomano
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: AMPA

EntradaAutor: vicky1983 » dc. nov. 20, 2013 9:24 am

gràcies per les vostres opinions!! al final a la reunió no vaig anar i em van dir que van sortir de la junta vàries mares i pares i van actualizar-se totes les posicions (president, secretari, vocals, etc).

Dimecres que ve hi ha una altre reunió més de treball, per decidir activitats, millores en el cole, etc. A aquesta si que aniré, encara que sigui per donar la meva opinió i ajudar en les activitats que es pactin.

Al final aquest any participaré únicament en la organització d'activitats, o si necesiten persones per fer el que sigui, vamos, com a mà d'obra! jejeje Penso que aixó em servirà per veure com funciona tot i si va bé l'any que vé ja m'involucraré més.

Moltes gràcies per les vostres opinions!!!!!!!! :ok: :ok: :ok:
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::