Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
marina_jm
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 8:42 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: marina_jm » dv. feb. 17, 2017 6:24 pm

Que jo sàpiga el Brusi ara mateix no té cap curs amb 3 línies, va tenir un bolet fa temps però ja no està a l'escola. Jo m'he apuntat per anar a les portes obertes el 9 de març a veure que tal.

El Vila Olímpica em va agradar molt la veritat, i el tema de les llengües és el que més m'atrau, però dubto que el posi perquè tenim moltes possibilitats de quedar fora i llavors ja les segones i terceres opcions estan molt complicades i no tinc ganes d'anar a parar a una escola del Poblenou, em queden massa lluny de casa.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5444
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dv. feb. 17, 2017 6:36 pm

Ja han actualitzat al web del consorci el link per consultar els coles q toquen per domicili.

http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_fami ... ius#/cerca

Ja surt el flor de maig com a nou cole independent. Q ganes de veure'l! Jo ja vaig visitar tooooooots els coles any passat i aquest es l unic qq no conec.

Marina a mi aixo q dius em peeocupa moltisim...la possibilitat s no enrrar a cap cole i acabar amn plaça d ofici a l'altra punta del districte. Quina idea tens d posar?

Algu preguntava per arenal i acacies. Jo hi vaig anar any passat i tots dos tenen projevtes educatius molt interessants aixi q tb tenen ja molta demanda sobretot arenal q a mi personalment em va encantar tot i q tb em queda molt lluny d casa. A arenal la visita guiada la fan nens i resulta molt interesanr parlar dkrectament amb ells
marina_jm
Entrades: 19
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 8:42 am

EntradaAutor: marina_jm » dv. feb. 17, 2017 8:47 pm

Cositina, suposo que Bogatell, a priori no és dels més demandats, i el Brusi que al tenir bolet doncs tindrà més places disponibles. Però la veritat que és un tema que em té bastant preocupada, el que més por em fa és que ens assignin un cole lluny de casa. La petita al setembre començarà a la Cobi i la logística podria arribar a ser molt complicada si el cole queda lluny de l'escola bressol.
cositina

EntradaAutor: cositina » dv. feb. 17, 2017 8:56 pm

Idem marina...setembre tb tindre un nen a cobi i l altre ja veurem on acaba!!
Brusi any passat ja va tenir molta demanda (11 families fora en 1a opcio crec) aixi q enguany entre q han fet canvis i qla demanda es multiplica en els coles amb bolet...penso q tornqrwn a trnir bastant demqnda tambe.

Al desembre shavia dit a una reunio del Consorci q estudiaven tornar a posar bolets (2!!) a Bogatell i fins i tot obrir una escola nova vibculada a bogatell a partir d aquests bolets, com es va fer amb llqcuna,si hi havia demanda. No se si aixo podria ser el bolet post inacripcions q sempre acab apareixent malgrat ja van tenir bolet any passat. Aviam q diuen a les portes obertes tot i q tots neguen sempre lo del bolet i els acaba caient inesperadament...
PereLlull
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

EntradaAutor: PereLlull » dv. feb. 17, 2017 9:38 pm

Però, en teoria, baixa la natalitat cada any? Hauria de millorar els ratis. Sí que crec que és adient emplenar la preinscripció amb les 10 opcions. És cert que és una bogeria visitar totes les Escoles de proximitat. Però, et permet saber on anirà el nostre fill i què esperem de la nova Escola. També crec que en general ens fixem molt en P3, i només hi serà allà un any, cal mirar tots el cursos.
Naranjita
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: ds. set. 24, 2016 2:17 pm

EntradaAutor: Naranjita » ds. feb. 18, 2017 6:12 am

Home enplenar les 10 opcions aquí a poble9, no crec que serveixi de res.
L'any passat una amiga meva va posar 7 perque també li deien d'omplir i al final a la flor de maig...i està contentíssima prrque es veia en plaça d'ofici i anant a les monges...
PereLlull

EntradaAutor: PereLlull » ds. feb. 18, 2017 10:54 pm

Gràcies Naranjita, el cert que al final és una bogeria el tema del llistat. Suposo que el Consorci amb les 10 opcions es cura en salut. I caldrà emplenar-ho amb seny.
Per cert, opinions del Montseny?
Gràcies.
cositina

EntradaAutor: cositina » dg. feb. 19, 2017 2:01 am

Em cito a mi mateixa perque no se si heu rebut la carta amb les dades sobre les reubions jnformativrs del consorci pero el dia 2 fan dobke reunio. Un torn a les 17h i un altre a les 19h

cositina ha escrit:)
Emra ha escrit:Gracias pero la info. Om será la reunio?

2 de març de 17h a 19h
Auditori de st marti: plaça angeleta ferrer 2
PereLlull

EntradaAutor: PereLlull » dg. feb. 19, 2017 6:53 pm

Gràcies Cositina, i algú ha estat alguna vegada a aquestes reunions?
cositina

EntradaAutor: cositina » dg. feb. 19, 2017 7:19 pm

Aqueatea reunions crec q es el primer any q es fan. En teoria ek motiu es q com q encara no han publicat la resolucio van tard i han de informar a les families de com anira el proces. Jo tinc esperances q parlin tb del tema bolets etc...
Naranjita
Entrades: 148
Membre des de: ds. set. 24, 2016 2:17 pm

EntradaAutor: Naranjita » dl. feb. 20, 2017 5:56 am

I si no en parlen...els podem preguntar!!! Pels qui no sapigueu on és l'auditori st martí, metro L2 st martí o bac de roda, i surts a guipúscoa i baixes per selva de mar 1 carrer i està allà. Al costat de la comissaria de policia. Realment és selva de mar amb concilio de trento.
cositina

EntradaAutor: cositina » dl. feb. 20, 2017 6:01 am

I tant preguntarem pel tema una amtra cosa es q en vulguin respondre jeje.
Jo anire a la reunio de les 19h. Els q aneu a les de lea 17h ja explicareu qtal, per si surten temes diferents.
.algu va avui a portes obertes Fluvia?
PereLlull

EntradaAutor: PereLlull » dl. feb. 20, 2017 7:19 am

Jo aniré avui a Fluvià. Amb moltes ganes, considerada una de les millors Escoles del Districte de Sant Martí. A veure si és cert o merescut aquest prestigi. Sí és cert, que tots els imputs que rebo de pares d'alumnes són excel·lents. Que ha satisfet els seus objectius i que els nens van encantats. A veure com va la reunió!
mond
Entrades: 146
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

EntradaAutor: mond » dl. feb. 20, 2017 7:54 am

Bon dia, jo aniré a les 17 a la reunió del consorci, a veure si en treiem l'aigua en clar, que ho dubto...Al Fluvià no hi aniré ja explicareu, però per molt que m'han dit que és millor que La Llacuna en quant a que el mètode està una mica més ordenat i l'edifici més adaptat, jo visc a un minut de La Llacuna, i si m'acabés decidint per una d'aquestes escoles seria aquesta. El que si que és veritat és que influirà molt el nombre de germans, ja informareu...l'any passat va haver poquets a Fluvià, crec que 16, en comparació al que ens estem enterant aquest any a llacuna, Pere IV, Montseny...
||*||
cositina

EntradaAutor: cositina » dl. feb. 20, 2017 9:38 am

Jo tampoc anire pq avui no tinc amb qui deixar el nen i ja vaig veure la escola l any passat. Si visques aprop seria la meva 1a opcio pero visc super lluny i si no es en 1a opcio es impossible entrarhi.
Potser perque va ser la 1a escola q vam veure, ens va deixar simplement enamorats. El discurs de la directora i les aules enamoraven. Ara, tha de convencer molt aquest sistema ler no generarte dubtes. Es cert q es molt semblant al llacuna (suposo q sabeu q els directors de les 2 rscoles son parella jeje) pero el discurs de la direcroda de fluvia es mes convincent. Els q vau anar a portes obergrs de llacuna no se com ho vau veure pero el discurs del director de llacuna era molt inspirador pero poc aterrat a les coses practiques q seguramrnt voldrien preguntar els pares oi? L any passat em va sorprendre q va tenir mes drmanda llacuna que fluvia. Aviam q passa enguany q hi ha tambe el flor de maig
mond
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

EntradaAutor: mond » dl. feb. 20, 2017 12:09 pm

Bones, jo tinc ganes de veure la Flor també, però penso que és un problema que es vagi menjant el patí a mesura que creix...encara no tenen data d'edifici nou ...sabeu si hi ha antecedents de bolets en barracons? perquè si a sobre de barracons els hi foten un bolet...i crec que si hi ha un bolet a Brusi que és zona Vila Olímpica, l'altre l'hauran de col·locar per Poblenou...
||*||
Emra
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

EntradaAutor: Emra » dl. feb. 20, 2017 1:03 pm

Yo iré a fluvia mañana, yo creía que estaba más asentado Llacuna que fluvia pero bueno, a ver que tal.
wana
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 1:38 pm

EntradaAutor: wana » dl. feb. 20, 2017 2:10 pm

Mirant els germans que entren segur, jo no me la jugo i posaré com a 1a opció l'escola Asunción.

Sé que no és una escola molt demandada però m'han dit que han millorat el projecte educatiu, estan treballant per ambients a P3, P4 i P5 i han rehabilitat espais, ja que són instal.lacions antigues i no són comparables amb les escoles públiques.
Fan moltes classes en anglès i la veritat que això també ho valoro moltíssim i a més, arriben fins a 4rt d'ESO.

Com ja sabeu és religiós però les monges no donen classes, crec que només hi ha 1 en tot el cole i per ser concertat m'han dit que no es paga tant com altres coles com el Montseny o el Grèvol que si portes 2 nens et deixes un sou gairebé...

No se, és molt complicat decidir-te però s'han de tenir unes prioritats perquè al final només entres a la 1a opció, les altres opcions ja no es tenen en compte pq ja estaran plenes i no vull portar al meu fill a una escola que no m'agrada i ben lluny de casa,

Alguna més que la posi com a 1a opció?
sate
Entrades: 15
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 9:49 am

EntradaAutor: sate » dl. feb. 20, 2017 2:53 pm

No os olvidéis de votad (si estáis de acuerdo) con la iniciativa de eliminar puntos a los niños con alergias o intolerancias alimenticias.
No es justo que sigan existiendo cuando los comedores escolares ya recogen todo tipo de menús con ausencia de alimentos que generan estas intolerancias o alergias

https://www.change.org/p/departament-d- ... m=copylink
PereLlull

EntradaAutor: PereLlull » dl. feb. 20, 2017 3:01 pm

Hola Wana,

Penso com va dir l'equip directiu del Llacuna o com et poden aconsellar els experts, que la primera opció ha de ser la teva Escola que més t'agradi. Pensa, que les monges de la Rambla, com a segona opció segur que entres, és a dir, és un Centre que si t'agrada és ideal com a opció 2, o opció 3.
S'han d'emplenar 10 opcions, jo crec que amb 5 que un digui: "aquestes són les Escoles on veig al meu fill o filla", si t'agrada "x" escola, doncs ni ho dubtis, aquesta "x" és la primera opció. Per mi la dificultat és escollir la segona opció, perquè llavors ja el pensament es "vale, no he tingut sort i no entra a l'escola que jo volia com a número 1, però a l'opció 2, sí que ja es vol assegurar".
També cal dir, que el nivell que tenim d'escoles a la zona Poblenou és excel·lent. Un nivell molt alt. Si analitzes a fons totes les escoles, crec que l'entrada de nous Centres i que els pares ara volem quelcom més que un lloc on deixes els teus fills mentre treballem, ha fet moure tot cap a bé. Aquest esforç dels pares al final hi ha un reflex obvi, Centres amb una demanda molt gran, altres mitja i els més cap enrere molt baixa. Ha obligat als de molt baixa a fer un tomb espectacular, només cal veure escoles fluixes en 15 anys el canvi tant bo que han fet.
I també penso que les Escoles que hi han pel barri totes tenen transport públic a prop, sigui metro o bus, al final es pot optar per un ventall força gran.
Vull dir que dintre d'un any estarem contents de l'Escola on siguem ;)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: