Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Twix » dt. abr. 25, 2017 2:54 pm

Hola!
Em colo al vostre post un moment perquè he vist que parleu del número de sorteig. Vinc del Consorci i tot i que al principi no ho tenien gaire clar, la coordinadora m'ha dit que el número amb què anem a sorteig són les últimes xifres del PRE17-1800.....
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dt. abr. 25, 2017 3:12 pm

Emra ha escrit:Por cierto alguien va a poder ir a la xarrada de change.org en acacies el jueves 27 a las 19?


Que xerrada?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dt. abr. 25, 2017 6:53 pm

A mi també em varen dir que el número del sorteig anava vinculat amb el codi de preinscripció. Exemple anterior: PRE17-1800XXXXXX
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Emra » dt. abr. 25, 2017 7:44 pm

Cositina te copio email que me ha llegado:

Us informem que DIJOUS, 27 d’Abril a les 19,00 hores en el Col.legi LES ACACIES (Carrer Pujades núm. 252-270) hi haurà una Xerrada Informativa sobre el que proposem des de la Plataforma en defensa de l’Educació Publica al Poblenou davant de la problemàtica que es dona (que si no fem res, es donarà) a la Zona 26, de manca de coles i instituts; augment de ratios, barracons, massificació..

Hablarán también de la manifestación del día 7, yo no creo que pueda ir así es que si vais alguno por favor hacernos resumen al resto!!
mond
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mond » dc. abr. 26, 2017 9:24 am

m'han arribat les següents dades:
Marbella 33 (+17)
Poblenou 23 (+27)
Asuncion 35 (+15)
Flor de Maig 48 (+2)
Brusi 73 (+2)
Bogatell 38 (+12)

No sé jo si amb augment de ratio potser ja s'arriba a tenir places per tothom, encara que ja sabem que no son les places desitjades...
||*||
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dc. abr. 26, 2017 9:28 am

mond ha escrit:m'han arribat les següents dades:
Marbella 33 (+17)
Poblenou 23 (+27)
Asuncion 35 (+15)
Flor de Maig 48 (+2)
Brusi 73 (+2)
Bogatell 38 (+12)

No sé jo si amb augment de ratio potser ja s'arriba a tenir places per tothom, encara que ja sabem que no son les places desitjades...


Uau em sorpren q asuncion hagi tingut tantes. Moltes mes q any passat.
Bogatell vaig mirar ahir les llistes pq es veuen des del carrer i hi vaig comptar 37 no 38 pero ja totnare a mirar
Brusi es 1 plaça lliure nomes pq ofrrtaven 74 places no 75 (tenien una plaça nee reservada per a un nen q ja estava dins o algo aixi(
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
eli sabet
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 2:28 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: eli sabet » dc. abr. 26, 2017 9:39 am

Sabeu algo de la Llacuna del PobleNou o del Arenal del llevant?
mond
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mond » dc. abr. 26, 2017 9:43 am

eli sabet ha escrit:Sabeu algo de la Llacuna del PobleNou o del Arenal del llevant?

què vols dir?
Llacuna 63
Arenal 65
||*||
Naranjita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. set. 24, 2016 2:17 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Naranjita » dc. abr. 26, 2017 1:02 pm

mond ha escrit:
eli sabet ha escrit:Sabeu algo de la Llacuna del PobleNou o del Arenal del llevant?

què vols dir?
Llacuna 63
Arenal 65


Suposo que vol dia quanta gent hi ha amb més de 30 punts...jejejee
Jo no he pogut passar, però dijous segur.
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dc. abr. 26, 2017 3:35 pm

Una mare m'ha dit que a Llacuna hi ha molta gent amb punts extres... Els que només tinguin 30 punts patiran... Sorteig la clau. Falta confirmar per algú més que visiti escola in situ, però m'ha dit que poc més del 30% de possibilitats pels que només tinguin 30 punts. Ànims! Les escoles amb molta demanda totes molt difícil accedir amb puntuació de trenta punts...
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dc. abr. 26, 2017 9:07 pm

Mhan passat aixo:
La plataforma defensa de l'escola pública del poblenou organitza xerrades informatives prèvies a la manifestació del dia 7 de maig:
* La Llacuna 3/5 17:00 hores
* Les Acàcies 27/4
19:00 hores
La situació a la zona 26 necessita de la vostra mobilització!
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Retriever
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dj. març 02, 2017 12:43 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Retriever » dj. abr. 27, 2017 12:34 pm

Cositina ja vaig comentar en un altre post que l'any passat Asunción no va omplir per tema dels germans.
Sempre han omplert, i ara amb les segones opcions suposo que acaban omplint del tot.
Espero que tingueu sort totes!!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. abr. 27, 2017 12:42 pm

Em.sembla perfecte q hagin tingut tantes solicituts. Simplememt q em sobta perque no conec ningú dins ni fora del foro q tingues previst demanar aquesta escola (ni en 1a ni en altres opcions). Tenint aquest numero dr solicituts entenc q mantindran concert per a les 2 linies i que ompliran les places restants amb gent d ofici, suposo q gent q hagues posat alguna concertada a la llista...
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dj. abr. 27, 2017 1:13 pm

Doncs jo crec que omple una línia amb la gent que tingui el col·legi en segones opcions i aquells que un cop han esgotat les 10 opcions escullen d'ofici. El concert per la segona línia normalment el tens si omples en primera opció les dues línies o almenys una sencera i la segona línia quasi. També el que passa, que molts Centres per no perdre alumnat, poden escollir tenir concert d'una línia i la segona es fa càrrec el Centre, esperant omplir en següents cursos i llavors disposar de concert.
Retriever
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dj. març 02, 2017 12:43 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Retriever » dj. abr. 27, 2017 1:36 pm

Pues si Cositina. Bueno en el barri tenim molts nens i famílies que no son al foro. Jo suposo que acabara omplint amb segones opcions, mes que per ofici. Ja dic que nomes va passar l'any passat.
Quina pena les escoles Poblenou i Marbella...Encara que no està tot decidit ja que no son les llistes definitives.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. abr. 27, 2017 1:46 pm

No son les llistes definitives pq pot variar tema punts si hi ha algun error pero el numero de nens q han solicitat cada escola en primera opcio no variara ja... Em consta q Mar Bella ha estat 2a opcio d uns quants q han arriscat la 1a opcio a coles d alta drmanda. Jo hagues fet el mateix si visques mes aprop ja q em semblava una 2a opcio perfecta. Crec q awuest cole si q pot arribar a omplir amb la gent q lha posat en alguna posicio de la llista sense arribar a ofici. Pero en el cas de Poblenou si q crec q seran moltes places per a ofici
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Naranjita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. set. 24, 2016 2:17 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Naranjita » dj. abr. 27, 2017 3:34 pm

M'he passat pel Llacuna, sino m'he descomptat hi havia 30 nens de més de 30 punts generals, és a dir amb germans, després he comptat 9 de 30+ 15, segons m'ha dit secretaria tenen algun nen amb NEE, jo crec que 1 o 2, així que per la resta dels mortals queden 9-10 places, per en teoria 23 nens...

No està pas tan malament...jejeje s'ha de ser optimista...
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Emra » dj. abr. 27, 2017 6:33 pm

Yo creo que Marbella llena seguro, yo lo puse en tercera opción aunque espero que me toque mi primera o segunda...Que este cole ya me queda un poco más lejos.

En cuanto a puntos, habéis mirado la solicitud en internet??Se ve que en el consorci metieron la pata y han tenido que corregir listas a mano...Al menos en Sant Martí! Menos mal que en el cole revisaron la lista antes de colgarla...
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. abr. 27, 2017 7:38 pm

Corregir a mano?pero entonces tendran q modificarlo en el sistema no? Yo si q la he mirado por internet y estaba correcto

Sant marti quedara muy poca gente fuera seguro q teneis suerte. Me sorprende muchisimo q este año ha tenido muchas menos solicituxes q el curso pasado y eso q en mi opinion hicieron la charla infinitamemte mejor q el año pasado...quiza por ek rumor d bolet de pere iv..
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Saris » dv. abr. 28, 2017 10:08 am

Ostres, no ho se... veient com anaven les sol·licituds... ja saps que jo estava entre Pere IV i St. Martí, i no me l'he jugat amb el rumor de bolet, i més amb la de germans que hi havia a Pere IV, que al final sortien menys de 20 places a sorteig.

O t'agrada molt l'escola, o jugar-te-la pel bolet ho trobo arriscat.

A més, algú ho comentava, veient números no tinc clar si caldrà nou bolet....

A veure com acaba tot, que ja queda menys
Imatge Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::