Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Emra » dv. maig 26, 2017 12:16 pm

En la web no hay nada x ahora...ha salido el número de desempate de guardes, ya podrían haberse organizado mejor y no hacer coincidir fechas sabiendo que cuentan con un sistema informático poco fiable...
Sunoa
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 03, 2017 5:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sunoa » dv. maig 26, 2017 12:36 pm

Avui treballen fins les 14:00h. Així que suposo que ja res de res. Fins que els hi doni a ells la gana.
Naranjita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. set. 24, 2016 2:17 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Naranjita » dv. maig 26, 2017 12:45 pm

El que més injust em sembla de tot això, és no saber si vas d'ofici o no, si a quina escola t'ha tocat, perquè els que hem entrat en primera opció molt bé però la resta...hi ha una desinformació total!!! Que em sembla fatal, si tots els anys és la mateixa història, haurien de posar-se menys medalles i més solucions.

Ànims a tots el que esteu a l'espera de saber-ne alguna cosa!!!!
Sunoa
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 03, 2017 5:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sunoa » dv. maig 26, 2017 12:51 pm

Jo entenc que hi ha d'haver un procés i un protocol i es feina que han de fer i necesiten els seus dies. El que no m'entra al cap es que ens enganyin d'aquesta manera i vagin canviant dades , dates i maneres de fer
Marix
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. abr. 06, 2017 9:58 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Marix » dv. maig 26, 2017 1:32 pm

És una vergonya que encara no hagi sortit res de res. Tenen a tota la gent afectada patint i amb una manca total d'informació!
popa_pap
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dt. abr. 16, 2013 12:13 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: popa_pap » dv. maig 26, 2017 1:38 pm

El consorci ja no treballa fins dilluns.... ja han tancat. Per tant, fins dilluns com a molt aviat no sortirà res de res
Nieves
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 10:31 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Nieves » dv. maig 26, 2017 1:49 pm

Jo he trucat a les 13.30, m'ha dit que havia de sortir "migdia-tarda", quan li he preguntat fins quina hora volia dir "tarda" (ja que rebre un sms acaba amb incertessa, però no rebre un sms no te la treu de sobre), em diu que fins les 20.00. Li pregunto si podria ser més tard i m'ha dit que sí. Al final li he dit que em semblava manca de informació, poca transparència i pésima gestió, li he dit bona tarda i he penjat. Dubto que es pugui fer pitjor.
guideta
Entrades: 4
Membre des de: dc. set. 07, 2016 9:12 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: guideta » dv. maig 26, 2017 2:20 pm

És indignant, quina cosa més mal feta.

A mi em sembla bé unir-nos i fer pressió, a Facebook, Twitter i on sigui. Trucar a mitjans, si cal. I denunciem la pèssima organització i manca de transparència (per no parlar de zero empatia i comunicació, què els costaria dir: anem tard, ho publicarem a tal hora).

Totalment d'acord a denunciar també el sistema de punts, només haurien de valer els de germans i proximitat, la resta coincideixo amb no sé qui que discrimnen. També s'han de suprimir els punts per germans que l'any vinent ja no seran a l'escola (passa molt a les bressol), no té cap sentit. Com tampoc té sentit arrossegar els punts de totes les opcions. Són molt covards, tot això requereix valentia per modificar-ho i si no són capaços de disculpar-se per un retard, què en podem esperar?

L'escolarització dels fills hauria de ser una experiència positiva i il·lusionant, no aquest calvari.
Silvix
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. març 21, 2017 11:24 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Silvix » dv. maig 26, 2017 2:37 pm

guideta ha escrit:És indignant, quina cosa més mal feta.

A mi em sembla bé unir-nos i fer pressió, a Facebook, Twitter i on sigui. Trucar a mitjans, si cal. I denunciem la pèssima organització i manca de transparència (per no parlar de zero empatia i comunicació, què els costaria dir: anem tard, ho publicarem a tal hora).

Totalment d'acord a denunciar també el sistema de punts, només haurien de valer els de germans i proximitat, la resta coincideixo amb no sé qui que discrimnen. També s'han de suprimir els punts per germans que l'any vinent ja no seran a l'escola (passa molt a les bressol), no té cap sentit. Com tampoc té sentit arrossegar els punts de totes les opcions. Són molt covards, tot això requereix valentia per modificar-ho i si no són capaços de disculpar-se per un retard, què en podem esperar?

L'escolarització dels fills hauria de ser una experiència positiva i il·lusionant, no aquest calvari.


Qui tenim +punts és xq ens ho mereixem. Kina mania teniu d treure punts.
Estic a favor q tot hauria de ser experiencia positiva. I millorar comunicació.
guideta
Entrades: 4
Membre des de: dc. set. 07, 2016 9:12 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: guideta » dv. maig 26, 2017 3:07 pm

Tenir prioritat a la bressol perquè tens un fill que ara hi és però l'any que ve ja no hi serà és meritori? Tenir prioritat a l'escola perquè els teus pares fa mínim 30 anys que hi van anar és meritori? Això és escola pública o és una mena de club d'elit on els drets s'hereden? I per què un nen amb una malatia digestiva té més dret que un altre a anar al centre que els pares volen? Evidentment un nen així ha de rebre les atencions que calgui en el centre on acabi anant (com un altre nen amb una altra necessitat), però per què ha de poder triar escola? Sobretot tenitn en compte que és un privilegi que perjudica enormement les altres famílies.

Potser no estarem d'acord en tots els punts, però que els criteris de puntuació s'han de revisar em sembla una evidència.
Nieves
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 10:31 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Nieves » dv. maig 26, 2017 3:45 pm

guideta ha escrit:Tenir prioritat a la bressol perquè tens un fill que ara hi és però l'any que ve ja no hi serà és meritori? Tenir prioritat a l'escola perquè els teus pares fa mínim 30 anys que hi van anar és meritori? Això és escola pública o és una mena de club d'elit on els drets s'hereden? I per què un nen amb una malatia digestiva té més dret que un altre a anar al centre que els pares volen? Evidentment un nen així ha de rebre les atencions que calgui en el centre on acabi anant (com un altre nen amb una altra necessitat), però per què ha de poder triar escola? Sobretot tenitn en compte que és un privilegi que perjudica enormement les altres famílies.

Potser no estarem d'acord en tots els punts, però que els criteris de puntuació s'han de revisar em sembla una evidència.


Les malalties digestives és un tema d'abans, quan no hi havia menus especials als menjadors escolars i era important poder escollir escola a prop de casa perque els nens per. ex. celíacs poguessin anar a dinar a casa i tornar a l'escola. Avui dia no té sentit i per això aquesta és la última convocatoria on dona punts.

Tenir germà a P2 dona punts perque existeixen les retencions a P2. No són comuns, no, però es donen casos (més dels que ens pensem, i cada cop més per l'atenció als petits).

En el tema d'antics alumnes sí que estic d'acord. Avui dia no té sentit.
guideta
Entrades: 4
Membre des de: dc. set. 07, 2016 9:12 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: guideta » dv. maig 26, 2017 4:51 pm

Nieves ha escrit:
guideta ha escrit:Tenir prioritat a la bressol perquè tens un fill que ara hi és però l'any que ve ja no hi serà és meritori? Tenir prioritat a l'escola perquè els teus pares fa mínim 30 anys que hi van anar és meritori? Això és escola pública o és una mena de club d'elit on els drets s'hereden? I per què un nen amb una malatia digestiva té més dret que un altre a anar al centre que els pares volen? Evidentment un nen així ha de rebre les atencions que calgui en el centre on acabi anant (com un altre nen amb una altra necessitat), però per què ha de poder triar escola? Sobretot tenitn en compte que és un privilegi que perjudica enormement les altres famílies.

Potser no estarem d'acord en tots els punts, però que els criteris de puntuació s'han de revisar em sembla una evidència.


Les malalties digestives és un tema d'abans, quan no hi havia menus especials als menjadors escolars i era important poder escollir escola a prop de casa perque els nens per. ex. celíacs poguessin anar a dinar a casa i tornar a l'escola. Avui dia no té sentit i per això aquesta és la última convocatoria on dona punts.

Tenir germà a P2 dona punts perque existeixen les retencions a P2. No són comuns, no, però es donen casos (més dels que ens pensem, i cada cop més per l'atenció als petits).

En el tema d'antics alumnes sí que estic d'acord. Avui dia no té sentit.


Retencions vol dir que un nen "repeteix"? Si és així, em sembla molt bé que el germà petit tingui punts extra. Però no en tots els casos.
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Emra » dv. maig 26, 2017 5:15 pm

Y a esta gente no le da vergüenza tener a los papis asi?? Es increíble la verdad, seguimos sin noticias.
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Emra » dv. maig 26, 2017 6:12 pm

Veo que hay cambio en la web pero no han hecho link, pone que está el listado en PDF pero no hay forma de bajarlo, alguien lo ha conseguido??
maradri
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 09, 2017 10:13 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: maradri » dv. maig 26, 2017 6:24 pm

Emra ha escrit:Veo que hay cambio en la web pero no han hecho link, pone que está el listado en PDF pero no hay forma de bajarlo, alguien lo ha conseguido??



Yo no veo el link!!!! Desde que página lo ves??
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Emra » dv. maig 26, 2017 6:27 pm

Es lo que digo, que no han hecho link...aparece como si lo fueran a hacer pero no sale todavia

http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_fami ... tudis/3_16
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Emra » dv. maig 26, 2017 6:31 pm

cuando abras esta pagina pincha en consulta resultados
maradri
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 09, 2017 10:13 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: maradri » dv. maig 26, 2017 6:35 pm

Emra ha escrit:cuando abras esta pagina pincha en consulta resultados



Ok lo veo ahora, entonces en breve lo podremos ver o no ?-) por que ya me espero cualquier cosa
Sunoa
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 03, 2017 5:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sunoa » dv. maig 26, 2017 6:38 pm

Solo veo como dos links .
Pdf pero no consigo abrir ni ver nada. Alguien ha podido?
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Twix » dv. maig 26, 2017 7:01 pm

M'hi jugo el coll que ho han penjat malament i ni se n'han adonat.... :-o00m :-o00m

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::