Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mandarina777 » ds. maig 27, 2017 7:53 am

Necesitamos referencias.

Yo también estoy fuera.

No se nada de Poblenou, ni de Catalina, ni de Bogatell ni de Ramón Llull (yo estoy entre Sant marti í eixample)....

Por favor los que las habéis visto...dad info...pq nos dan sólo horas para hacer la lista y no podemos ni visitar los coles.

Deberíamos pedir más plazo.

Estoy haciendo queja para sindic la subiré para que la firmeis si queréis
mond
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mond » ds. maig 27, 2017 9:00 am

Bon dia, ostres tu quin patiment, jo he visitat bogatell i poblenou i sense cap mena de dubte posaria bogatell primera. Son dos escoles per mi més tradicionals però al bogatell vaig intuir més intenció de canvi, importància de l'anglès, instal•lacions incomparables, segurament és el millor pati del districte... no sé com us va per distàncian però jo tenia clar que abans d'anar al Poblenou no escolaritzava, i ho sento molt si fereixo alguna sensibilitat, es la meva opinió
Sort
||*||
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » ds. maig 27, 2017 10:48 am

Bogatell va fer 4 jornades d portesobertes (amb poquisima gent) pq volen captar gent. Estic segura q si truqueu almenys a aquest cole si w us donarien cita per veure-lo. Els d poblenou tambe van dir a les portes obrrges q podien fer visites individuals. Els coles aquests volen canvjar la seva imatge i els interessa omplir
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Emra » ds. maig 27, 2017 11:28 am

Yo solo visite poblenou y no me gustó mucho la verdad, pero hubiera sido la opción elegida si me hubiera tocado de oficio... Las instalaciones estan viejitas xo van a renovar algo el cole, ya tienen nuevas aulas xa los pequeños.

El proyecto tándem con la escuela de música podría estar muy bien...xo m dio la impresión d q no le sacan todo el partido posible.

Creo q si os toca este cole es importante meterse en el AMPA y hacer presión desde dentro para q el cole vaya evolucionando.
xirinola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dg. des. 20, 2015 8:53 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: xirinola » ds. maig 27, 2017 12:07 pm

Hola
Us dóno referències d'alguna escola amb vacants. Sense intenció de ferir sensibilitats..
Escola Joaquim Ruyra:
Jo vaig anar a aquesta escola. Era una escola molt potent, igual que ho era l'Institut Barri Besós. Amb equips directius i docents que eren una canya! La gent sortia molt ben preparada i tots feiem una gran pinya. Actualment aquesta escola no té cap interés per a molta gent del barri. Està situada en un bon lloc, ben comunicada. Podría descongestionar perfectament escoles com Fluvià, Arenal..perquè moltes families de la zona són les que acaben triant,perque el Ruyra no té cap projecte innovador, no està desperta als nous canvis.
Jo no la vaig posar a la meva llista, i com jo molts exalumnes hem passat de posar-la..amb molta molta pena, perquè seria una gran sol·lució per a molts. Crec sincerament que això CANVIARÀ. Estic segura que despertarà i s'haurà de posar les piles sí o sí, i més si arriba gent d'ofici amb ganes de canviar les coses i fer AMPAs potents.
Té un alt grau d'immigració perquè per àrea influència els hi pertoca a molta gent del Besòs. Per a ells aquesta escola és molt bona..
Escola Concepción Arenal. Escola Eduardo Marquina:
Aquests coles estàn situats al Besòs. Sense ferir sensibilitats, això significa un alt grau d'immigració on un dels projectes innovadors que tenen és ensenyar Urdu als alumnes, ja que tenen un % elevat d'alumnat paquistaní
Estic segura que els equips docents son bons, de fet conec a gent que hi treballa allà i és molt bon professorat. Però s'ha de tenir en compte que la realitat social d'aquells alumunes és molt diferent..
Escola Catalonia. Me n'han parlat molt bé. Crec que sincerament és una molt bona opció. Amb ideies innovadores i bon professorat.
Escola Bogatell: Per mi també seria una molt bona opció. Jo de fet la vaig posar a la meva llista per si havia d'anar d'ofici. Tinc amics que porten als nens i estàn contents. Amb un moment de transformació perquè tenen pares arribats d'ofici amb moltes ganes de fer coses.. entre tots buscant una línia intermitja pedagògicament parlant..
Escola Poblenou: Molts pares de la zona barri Maresme l'han posat per evitar coles més xungos per zona que els hi tocava.. Creuen interessant el projecte musical que tenen. Que la directora no mola gaire, però creuen que millorarà amb el temps aquest cole.. Això m'han dit.
Escola La Pau, Escola Arc de Sant Martí no les conec.
Espero que us hagi ajudat el meu post... i si trieu el Joaquim Ruyra doneu canya per a que canvïi ! Els del Districte ja saben que aquest cole serà un dels triats per remodelar el concepte pedagògic que tenen..
Sort a tothom i força!
Sunoa
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 03, 2017 5:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sunoa » ds. maig 27, 2017 12:17 pm

Nosaltres finalment no anem d'ofici. Anirem a una de les 6 escoles que vem possar a la llista. Em solidaritzo amb tots vosaltres que a sobre de no haver pogut entrar en l'escola que tant premeditadament havíeu escollit com a primera opció tampoc entrareu en cap altre de la vostre llista. Em sembla una merda de sistema i un despropósit de funcionament. Tant de bó les vostres criatures puguin anar a una escola on siguin feliços.
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mandarina777 » ds. maig 27, 2017 1:34 pm

Moltes gracies, avui estem caminant de cole en cole amb un bebé de 7 meses i el peque...per a veure'ls almenys per fora...es una simpatica--- vergonya
Lakalaka
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. maig 27, 2017 6:54 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Lakalaka » ds. maig 27, 2017 4:52 pm

Lo primero: MIL GRACIAS POR VUESTRAS REFERENCIAS. Nosotros también hemos hecho ruta para ver los coles por fuera con el peque. Es una vergüenza que no tengamos al más tiempo para verlos bien, nosotros también intentaremos reclamar.
Los que no recomendáis el Poblenou, ¿cuáles son las razones? Por fuera no tiene muy mala pinta.. el Catalonia parece más antiguo (todo por fuera eh..)
Gracias!!!!!
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Emra » ds. maig 27, 2017 5:40 pm

En el poblenou la zona de peques es toda nueva y no está mal pero el edificio antiguo es muy poco funcional, para cambiar de clase tienes que ir por unas escaleras muy poco agradables, aunque se supone que esto lo resolverán añadiendo un pasillo en la parte de atrás del edificio conectando los diferentes bloques.

El vídeo que mostraron era bastante flojo también, y por lo que he oído no tienen mucha gana de innovar i avanzar hacia este tipo de educación, pero yo no conozco más que lo que vi en las puertas abiertas y lo que he oído, lo ideal es que os paséis el lunes y habléis con los padres.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » ds. maig 27, 2017 6:07 pm

Para mi las instalaciones no son lo mas importante (de hecho iremos a Brusi qcreo q tiene las peores de todo el distrito,junto a voramar...). De hecho Poblenou con la reforma tendra un cole bien grande y la zona. Ueva de infantil estaba muy bien. Lo q no me gustó nada de este cole es q parecian no tener nada claro su proyecto pedagogico. No ttadicional ni innovsdot es q direvtamemte me parecio q no tenian ningun tipo de linea clara actual y mucho menos una linea futura a la q dirigirse. Lo del proyevto musical no se sostenia por njngun aldo y se les veia cero convencidad como si les hubiese venido impuesto. Creo q es un cole q necesita claamente un cambio de equipo directivo.

El bogatell te puedr gustar o no su rollo pero tienen las ideas muy claras y de un año para otro (yo ya habia ido a verlo el curso pasado) se nota q se han puesto muchisimo las pilas asi q como minimo vocacion de avance tienen
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mandarina777 » ds. maig 27, 2017 7:53 pm

Lakalaka ha escrit:Lo primero: MIL GRACIAS POR VUESTRAS REFERENCIAS. Nosotros también hemos hecho ruta para ver los coles por fuera con el peque. Es una vergüenza que no tengamos al más tiempo para verlos bien, nosotros también intentaremos reclamar.
Los que no recomendáis el Poblenou, ¿cuáles son las razones? Por fuera no tiene muy mala pinta.. el Catalonia parece más antiguo (todo por fuera eh..)
Gracias!!!!!



Oye...como veo que estamos igual...si.quieres te doy mi teléfono y vamos compartiendo info. Yo he ido catalonia, poblenou...que no me gustan los balcones pero me ha parecido que estaba bien, A lo mejor lo que le hace falta es que entren padres a impulsar un poco el cambio; Bogatell pero no se ...esta tan lejos....bueno de hecho a todos llego en transporte público andando mucho y creo que tardo de media 35 minutos a 45...penoso
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mandarina777 » ds. maig 27, 2017 7:56 pm

Es el 607572376
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » ds. maig 27, 2017 9:17 pm

Sobre el q parlaveu del paper de les families en fer canviar awuestes escoles, info de context:
bogatell any passat va trnir unes 45 solicituds pero despres de les preinscripcions els van obrir un bolet aixi q els van sobrar un munt de places per als q anaven d ofici. Per tant enguany a p3 hi ha molts pares q no van triar aquest cole i q possiblememt estan fent força dins (tot i mhavien comentat q l'ampa d awuest cole no es massa potent). Jo personalment donat q visc molt aprop conec molta gent q porta awui els nens i la meitat d compis d escola bressol del meu fill han triat aquest cole en 1a opcio. Aqui immigracio es veu molt poca. Els pares q jo conec alla son en general gent q viu a vila olimpica

Escola Poblenou des del any passat te 2 linies i aixo va fer tambe q any passat hi sobresin moltes places per a gent d ofici pero crec q no les van omplir ni amb els d ofici. Desconec qtal funciona l'ampa.
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mandarina777 » ds. maig 27, 2017 11:08 pm

Gracies.
No sé...pero poblenou té moltes places lliures...fa por pq penso q potser es horrible...pero per fora no ho sembla....no sé. Estic tan esgotada ja...
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » ds. maig 27, 2017 11:13 pm

Home personalmenr penso q veure un cole per fora no diu massa. Pots veure el pati i ppc mes. Podeu anar a la sortida o entrada diluns i veure l ambient i parlar amb els pares. Segurament a tot arreu us diran q estan contents.

Perellull fa dies q no et llegim. Com ho tens?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » ds. maig 27, 2017 11:50 pm

Al web consorci apartat asigncions ofici Han penjat coses noves...un tutorial de com fer la nova llista
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
velopan
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. maig 28, 2017 8:56 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: velopan » dg. maig 28, 2017 9:00 am

Hola,
Yo también soy de las familias que se han quedado fuera. Puse 6 colegios y todos han llenado de primera opción. Estamos considerando Bogatell, aunque nos pilla bastante lejos pero también hemos visto una escuela concertada, la Mafalda, que es de 3 a 6 años. Alguien tiene referencias de esta escuela? Yo sólo la conozco de pasar por la puerta alguna vez pero, aparte de lo que hay en su web, no veo mucha información online.
Un saludo!
Jenika
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. maig 12, 2017 1:14 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Jenika » dg. maig 28, 2017 11:19 am

Yo desde mi experiencia de vista colegios en puertas abiertas y en horas de patio sin duda bogatell en el poblenou mucha inmigración y mucho descontrol
Bogatell poca inmigración mejor equipamiento y con ganas de cambio.
Lo de Mafalda la gente me ha hablado bien de ella pero antes me iría a Kinder inglés nativo grupos de 8 y 3 personas para el grupo para mi el mejor para dejarlo hasta los 6 años.. Era mi opinión si no me llegaba nada.
Espero haber ayudado
velopan
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. maig 28, 2017 8:56 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: velopan » dg. maig 28, 2017 12:19 pm

Muchas gracias Jenika! No había considerado el Kinder, pero me lo voy a mirar como una opción. La verdad es que se ajusta a lo que buscamos de 3 a 6. Gracias de nuevo!
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mandarina777 » dg. maig 28, 2017 12:33 pm

De Mafalda puedo decirte que tengo una amiga que lleva a si hija u está muy contenta, está muy adaptado a esas edades, es cole pero menos cole....mas para chiquitines.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::